Facebook bo pričel s čiščenjem neaktivnih računov

Podjetja, ki svojo uspešnost merijo s številom všečkov na Facebooku, bodo v prihodnjem tednu doživela rahlo razočaranje. Facebook bo pričel s čistilno akcijo všečkov, ki so jih ustvarili neaktivni računi. Socialno omrežje miri, da ni razloga za skrb.
Facebook bo pričel s čiščenjem neaktivnih računov

Facebook bo pričel s čiščenjem neaktivnih računov (Vir slike: David Castillo Dominici, FreeDigitalPhotos.net)

Facebook je na uradni spletni strani objavil, da bo naslednji teden pričel z odstranjevanjem neaktivnih računov iz statistike sledilcev Facebook strani, kar se bo na nekaterih straneh poznalo v manjšem številu všečkov. Odstranili bodo pokojne uporabnike, ki imajo memorializirane račune, in uporabnike, ki so svoj račun prostovoljno deaktivirali. Osebe, ki bodo svoj profil po deaktivaciji zopet aktivirali, se bodo samodejno spet pojavili v statistiki, seveda če so že pred deaktivacijo stran označili z “Všeč mi je”. Iz izbrisa bodo izvzeti všečki in komentarji na osebnih profilih.

Bi vas moralo skrbeti?

Kot pravijo na Facebooku, so takšno odločitev sprejeli iz dveh razlogov. Ker bo čistilna akcija izbrisala neaktivne račune, bo to pravzaprav pomenilo realnejšo statistiko sledilcev. Všečkov bo res mogoče manj, a izginili bodo tisti, ki so do sedaj kvarili sliko.

Drugi razlog je, da bodo po čiščenju podjetja s pomočjo orodij, kot je orodje za sorodne ciljne skupine (Lookalike Audiences) lažje našli njihove nove privržence. Razloga za skrb torej ni.

To ni prvo čiščenje

Leta 2012 je Facebook pričel z brisanjem lažnih, podvojenih in narobe kvalificiranih računov, ki jih v svojih pogojih poslovanja izrecno prepoveduje. Po takratnih podatkih je bilo 83 milijonov ali 8,7 odstotkov aktivnih mesečnih računov neprimernih. 45,8 milijonov jih je bilo podvojenih, 22,9 milijonov jih je bilo narobe razvrščenih, kar pomeni da so predstavljali organizacijo, skupino ali celo hišne ljubljenčke, 14,3 milijonov pa jih je bilo lažnih. Kljub velikim številkam pa je takrat Facebook predvideval, da bodo izbrisali manj kot odstotek všečkov na vsaki strani.

Vir: fortune.com in digitaltrends.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje