Facebook desetletnemu dečku za odkritje programske napake plačal 10 tisoč dolarjev

Desetletnik je odkril programsko napako na omrežju za objavljanje fotografij Instagram. (Vir slike: Pixabay)

Facebook desetletnemu dečku za odkritje programske napake plačal 10 tisoč dolarjev

Desetletni deček je odkril, da lahko zaradi programske napake na omrežju za objavljanje fotografij Instagram vsakdo izbriše komentarje drugih uporabnikov. Svoje odkritje je sporočil podjetju Facebook, ki mu je za nagrado izplačalo 10 tisoč dolarjev.
Facebook desetletnemu dečku za odkritje programske napake plačal 10 tisoč dolarjev

Desetletnik je odkril programsko napako na omrežju za objavljanje fotografij Instagram. (Vir slike: Pixabay)

Desetletni Finec Jani je našel napako na družabnem omrežju Instagram, katerega pravila sicer določajo, da morajo biti njegovi uporabniki stari najmanj 13 let. Jani je o svojem odkritju obvestil Facebook preko elektronske pošte, svojemu sporočilu pa je dodal tudi dokaz, da programska napaka dejansko vsakomur omogoča izbris komentarjev drugih uporabnikov, tudi zvezdnikov, ki aktivno uporabljajo Instagram za komunikacijo s svojimi oboževalci. Facebook je napako odpravil februarja, marca pa izplačal nagrado desetletniku.

Mladi Finec se je seznanil z osnovami vprašanja varnosti na svetovnem spletu prek portala YouTube. Dejstvo, da je njegova sanjska služba postati raziskovalec na področju varnosti, ob takem odkritju ni presenetljivo. Prejeti denar je sicer porabil za nakup novega kolesa, nogometne opreme in računalnikov za svoja brata.

Jani je najmlajša oseba, ki ji je Facebook izplačal nagrado za odkritje programske napake. Pred njim je ta čast pripadala nekemu trinajstletniku. Takšno delovanje mladostnikov pa po mnenju Facebooka v računalniški industriji ni tako redko, kot se zdi na prvi pogled. Precejšen del 2400 dokazanih napak, ki so jih odkrili uporabniki, so namreč prijavili najstniki.

Februarja je Facebook razkril, da je od avgusta 2011, odkar ponuja nagrade za odkrivanje programskih in varnostnih napak v svojih storitvah, več kot 800 raziskovalcem izplačal kar 4,3 milijone dolarjev. Podobne nagrade ponujajo tudi podjetji Google in Microsoft ter številna manjša podjetja, saj je za njihovo poslovanje bolj koristno, da najdejo in odpravijo varnostne napake, preden jih odkrijejo in izkoristijo hekerji. Tudi strošek nagrad za odkrivanje napak je nizek v primerjavi s posledicami varnostne katastrofe, ki jo podjetja na ta način preprečijo.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki