Facebook ima že 1,44 milijarde mesečnih uporabnikov

To je v primerjavi s predhodnim četrtletjem kar 13-odstotni porast (Vir slike: YouTube).

Facebook ima že 1,44 milijarde mesečnih uporabnikov

Facebook je morda vse manj priljubljen med mladimi, a njegova rast v številu uporabnikov se ne ustavlja. Uporabniška baza je v prvem četrtletju letošnjega leta večja kot kadarkoli. Vsak mesec Facebook uporablja kar 1,44 milijarde ljudi.
Facebook ima že 1,44 milijarde mesečnih uporabnikov

To je v primerjavi s predhodnim četrtletjem kar 13-odstotni porast (Vir slike: YouTube).

To je v primerjavi s predhodnim četrtletjem kar 13-odstotni porast. Kot je še dodal velikan v družbenih omrežij, je skoraj 1,25 milijarde ljudi do njegovih News Feeds dostopalo prek telefona ali tablice. Število uporabnikov, ki do Facebooka dostopajo izključno prek mobilnih naprav se je v samo enem četrtletju povzpelo iz 526 na 581 milijona.

Čakajoč na nov rekord …

Število mesečnih aktivnih uporabnikov, ki do Facebooka dostopajo prek mobilnih naprav, je preseglo milijon v lanskem prvem četrtletju, na milijontega dnevnega aktivnega uporabnika pa Facebook še čaka. Po zadnjih podatkih je teh 798 milijonov.

Podatki o rasti iz evropskega in ameriškega konca precej skromni

Kot je razvidno iz podatkov, ki so jih servirali pri Facebooku, so največjo rast v številu mesečnih aktivnih uporabnikov dosegli v azijsko-pacifiškem predelu in »ostalem delu sveta«, medtem ko so iz evropskega, ameriškega in kanadskega dela podatki o rasti bolj skromni.

Investitorji zaskrbljeni zaradi padca prihodkov

Se je Facebook zdaj znašel sredi druge težave? Investitorji so namreč precej zaskrbljeni zaradi upočasnitve rasti prihodkov – padli so kar za 20 odstotkov v primerjavi z letom prej – in vse večjih stroškov raziskav in razvoja. Facebook naj bi jih namreč v primerjavi z lanskim letom povečal za več kot dvakrat.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki