
Konferenca F8 (Vir: fbf8.com)
Facebook je na konferenci, na kateri so bile rdeča nit predvsem gradnja, rast in monetizacija, predstavil novo mobilno oglaševalsko mrežo Audience Network. Z mrežo želijo poenostaviti proces oglaševanja in oglaševalcem z izbiranjem ustreznih oglaševalskih formatov ponuditi boljše ciljanje.
Kot je povedal Mark Zuckerberg, soustanovitelj in direktor Facebooka, so v preteklosti veliko časa namenili gradnji in rasti aplikacij, sedaj pa bodo oglaševalcem pomagali monetizirati mobilno oglaševanje.
Pri Facebooku so oglaševalsko mrežo preizkušali od januarja, sredina uradna predstavitev pa bo zagotovo pospešila rast Facebookovega mobilnega zaslužka. Mobilni oglasi sicer predstavljajo 59 % celotnega oglaševalskega kolača pri omenjenem družbenem omrežju.
Z novoustanovljeno oglaševalsko mrežo Audience Network bo Facebook tekmoval z mrežami ostalih spletnih gigantov, kot sta Twitterjeva MoPub in Googlova AdMob.
Med drugim so na konferenci predstavili tudi »anonimno prijavo«, nov način, s katerim se bodo uporabniki lahko prijavljali in preizkušali aplikacije. Na ta način se bodo uporabniki lahko prijavljali v aplikacije brez posredovanja svojih podatkov in preizkusili, ali jim aplikacija ustreza ali ne.
»Anonimna prijava« sicer še vedno ne bo popolnoma anonimna; Facebook bo že vedel, kdo ste, le upravljalec aplikacije ne. Če se bo uporabnik odločil deliti svoje podatke z aplikacijo, pa bo to lahko storil le z nekaj kliki.
Novost je trenutno v beta fazi testiranja, pri čemer jo Facebook preizkuša z izbranimi aplikacijami, za vse ostale razvijalce pa bo dostopna v prihodnjih tednih oz. mesecih.
Vir: Mashable