
Facebook odpira svojo prvo pisarno na afriških tleh (Vir slike: Wikipedia).
Afrika, ki ima več kot milijardo prebivalcev, število pa naj bi se v obdobju 27 let podvojilo, postaja vse pomembnejši trg tudi za družabna omrežja.
Na čelu veteranka marketinga
Prva Facebookova pisarna bo v Johannesburgu, ki velja za najbolj naseljeno mesto v Južni Afriki in tretje v celotni Afriki. Vodila jo bo veteranka marketinške industrije Nunu Ntshingila. Sprva načrtujejo zaposlitev 25 delavcev, število pa naj bi se še letos povečalo.
Facebook se bo sprva osredotočil na dogajanje v Keniji, Nigeriji in Republiki Južna Afrika, podporo pa bo nudil tudi uporabnikom iz Senegala, Gane, Tanzanije, Ruande, Ugande, Zambije, Mozambika, Etiopije in Slonokoščene obale.
Afrika je izziv za vse
Zanimivo je, da kar 80 odstotkov afriških uporabnikov Facebooka do tega družabnega omrežja dostopa prek mobilnih naprav. Afrika v celoti predstavlja poseben izziv tako oglaševalcem kot tudi manjših podjetjem, so prepričani pri Facebooku, kjer želijo tudi sami ugotoviti, kakšen tip oglaševanja deluje na tej celini.
Velikan družbenih omrežjih je v zadnjih letih veliko delal na prepoznavnosti med afriškim prebivalstvom, pri podjetju so ciljali zlasti na države, kot so Zambija, Tanzanija, Kenija in Gana in sicer prek svojega programa Internet.org. Namen njega je doseči čim več ljudi v državah v razvoju prek spleta, s pomočjo lokalnih internetnih ponudnikov, da bi nekoč prek dronov, satelitov in laserjev omogočili čim večjo pokritost z dostopom do spleta.