Facebook odpira prvo pisarno v Afriki

Facebook odpira svojo prvo pisarno na afriških tleh (Vir slike: Wikipedia).

Facebook odpira prvo pisarno v Afriki

Več kot 120 milijonov ljudi v Afriki je letos dostopalo do Facebooka, kar je v primerjavi z lanskim septembrom 20-odstotni skok. Očitno je, da se afriški trg vse bolj odpira, zato novica o odprtju prve Facebookove pisarne na tleh črne celine ni presenetljiva.
Facebook odpira prvo pisarno v Afriki

Facebook odpira svojo prvo pisarno na afriških tleh (Vir slike: Wikipedia).

Afrika, ki ima več kot milijardo prebivalcev, število pa naj bi se v obdobju 27 let podvojilo, postaja vse pomembnejši trg tudi za družabna omrežja.

Na čelu veteranka marketinga

Prva Facebookova pisarna bo v Johannesburgu, ki velja za najbolj naseljeno mesto v Južni Afriki in tretje v celotni Afriki. Vodila jo bo veteranka marketinške industrije Nunu Ntshingila. Sprva načrtujejo zaposlitev 25 delavcev, število pa naj bi se še letos povečalo.

Facebook se bo sprva osredotočil na dogajanje v Keniji, Nigeriji in Republiki Južna Afrika, podporo pa bo nudil tudi uporabnikom iz Senegala, Gane, Tanzanije, Ruande, Ugande, Zambije, Mozambika, Etiopije in Slonokoščene obale.

Afrika je izziv za vse

Zanimivo je, da kar 80 odstotkov afriških uporabnikov Facebooka do tega družabnega omrežja dostopa prek mobilnih naprav. Afrika v celoti predstavlja poseben izziv tako oglaševalcem kot tudi manjših podjetjem, so prepričani pri Facebooku, kjer želijo tudi sami ugotoviti, kakšen tip oglaševanja deluje na tej celini.  

Velikan družbenih omrežjih je v zadnjih letih veliko delal na prepoznavnosti med afriškim prebivalstvom, pri podjetju so ciljali zlasti na države, kot so Zambija, Tanzanija, Kenija in Gana in sicer prek svojega programa Internet.org. Namen njega je doseči čim več ljudi v državah v razvoju prek spleta, s pomočjo lokalnih internetnih ponudnikov, da bi nekoč prek dronov, satelitov in laserjev omogočili čim večjo pokritost z dostopom do spleta.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki