Facebook po novem omogoča načrtovanje prenosov v živo

Facebook po novem omogoča načrtovanje prenosov v živo. (Vir slike: Unsplash)

Facebook po novem omogoča načrtovanje prenosov v živo

Prenosi v živo so imenitni, vendar niso preveč koristni, če vaša ciljna publika ne ve, kdaj se bodo zgodili. Facebook se je lotil reševanja tega problema: stranem po novem ponuja funkcijo za načrtovanje prenosov v živo, ki uporabnike na prenose opozori tudi teden dni vnaprej.
Facebook po novem omogoča načrtovanje prenosov v živo

Facebook po novem omogoča načrtovanje prenosov v živo. (Vir slike: Unsplash)

Funkcija je zaenkrat na voljo samo verificiranim stranem, ne pa posameznikom in drugim stranem. Skrbniki strani lahko tako po novem vnaprej načrtujejo prenos v živo in o tem obvestijo svoje oboževalce: tako dejansko oblikujejo ciljno publiko, še preden se prenos sploh začne. Morda se bo s to spremembo funkcija prenašanja v živo približala gledanju televizijskih prenosov.

Seveda so lahko skrbniki strani svoje sledilce že do sedaj obvestili o načrtovanem prenosu v živo z objavo na svoji strani. Nova funkcija pa je bolj sofisticirana in bo verjetno spodbudila več zanimanja. Ko bo skrbnik strani dodal načrtovan prenos v živo, bo Facebook oblikoval obvestilo o terminu prenosa, ki bo objavljeno na strani. Posamezniki se bodo lahko odločili tudi za dodatno obvestilo o prenosu, tik preden se bo ta začel.

Poleg tega bo Facebook omogočil tudi organizacijo klepeta pred dejanskim prenosom v živo, kjer bodo lahko uporabniki začeli z debato še pred začetkom prenosa, kar bo izboljšalo skupnostni vidik prenosov v živo.

Dodatna navodila za prenašanje v živo in načrtovanje prenosov so na voljo v okviru storitve Facebook Live API.

Vir: The Next Web

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki