
Facebook je predstavil novo storitev, s katero lahko uporabniki objavljajo in si ogledujejo 360-stopinjske fotografije. (Vir slike: Pixabay)
Nova storitev je na voljo na vseh platformah, ki podpirajo Facebook (računalniki, Android, iOS). Uporabnik posname panoramsko fotografijo s pametnim telefonom ali 360-stopinjsko fotografijo s primerno aplikacijo ali fotoaparatom in jo nato objavi na Facebooku tako kot vsako drugo fotografijo. Aplikacija nato spremeni fotografijo v primeren format za prikaz na časovnici. 360-stopinjske fotografije so označene z ikono kompasa, kot ogleda pa lahko spreminjate z nagibanjem telefona, premikanjem po fotografiji s prstom ali premikanjem miške na računalniku.
Če imate očala za navidezno resničnost Samsung Gear in kompatibilno mobilno napravo, si lahko fotografijo ogledate tudi prek očal in kot ogledovanja spreminjate z nagibanjem glave.
Facebook je predstavil storitev nekaj mesecev po tem, ko je omogočil ogledovanje 360-stopinjskih videov, ki so jih hitro začele objavljati priljubljene strani, med drugim Discovery, GoPro, Saturday Night Live in filmska franšiza Vojna zvezd. Pred nekaj meseci je Facebook predstavil tudi svojo 360-stopinjsko kamero, s katero je prvi film posnel in objavil ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg.
V 360-stopinjske videe se lahko uporabniki vživijo, vendar pa jih je težko posneti brez primerne kamere. Nokia je pred kratkim predstavila kamero Ozo VR, ki stane kar 60 tisoč dolarjev, na trgu pa so na voljo tudi cenejše variante. Storitev 360 Photos pa je na voljo veliki večini uporabnikov Facebooka, ki tako ne bodo le s pogledom ošinili fotografij, temveč se bodo vanje poglobili in si jih ogledovali z različnih zornih kotov.
Facebook pri predstavitvi storitve 360 Photos sodeluje z znanimi imeni in blagovnimi znamkami, med drugim z glasbenikom Paulom McCartneyjem, časopisom New York Times in ameriško vesoljsko agencijo NASA, ki so že začeli objavljati prve 360-stopinjske fotografije.
Vir: VentureBeat