Facebook predstavil 360-stopinjske fotografije

Facebook je predstavil novo storitev, s katero lahko uporabniki objavljajo in si ogledujejo 360-stopinjske fotografije. (Vir slike: Pixabay)

Facebook predstavil 360-stopinjske fotografije

Facebook je pred kratkim predstavil novo storitev 360 Photos, ki uporabnikom omogoča objavljanje 360-stopinjskih fotografij, ki jih lahko drugi uporabniki premikajo in si jih ogledujejo z različnih kotov in celo prek naprav za navidezno resničnost.
Facebook predstavil 360-stopinjske fotografije

Facebook je predstavil novo storitev, s katero lahko uporabniki objavljajo in si ogledujejo 360-stopinjske fotografije. (Vir slike: Pixabay)

Nova storitev je na voljo na vseh platformah, ki podpirajo Facebook (računalniki, Android, iOS). Uporabnik posname panoramsko fotografijo s pametnim telefonom ali 360-stopinjsko fotografijo s primerno aplikacijo ali fotoaparatom in jo nato objavi na Facebooku tako kot vsako drugo fotografijo. Aplikacija nato spremeni fotografijo v primeren format za prikaz na časovnici. 360-stopinjske fotografije so označene z ikono kompasa, kot ogleda pa lahko spreminjate z nagibanjem telefona, premikanjem po fotografiji s prstom ali premikanjem miške na računalniku.

Če imate očala za navidezno resničnost Samsung Gear in kompatibilno mobilno napravo, si lahko fotografijo ogledate tudi prek očal in kot ogledovanja spreminjate z nagibanjem glave.

Facebook je predstavil storitev nekaj mesecev po tem, ko je omogočil ogledovanje 360-stopinjskih videov, ki so jih hitro začele objavljati priljubljene strani, med drugim Discovery, GoPro, Saturday Night Live in filmska franšiza Vojna zvezd. Pred nekaj meseci je Facebook predstavil tudi svojo 360-stopinjsko kamero, s katero je prvi film posnel in objavil ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg.

V 360-stopinjske videe se lahko uporabniki vživijo, vendar pa jih je težko posneti brez primerne kamere. Nokia je pred kratkim predstavila kamero Ozo VR, ki stane kar 60 tisoč dolarjev, na trgu pa so na voljo tudi cenejše variante. Storitev 360 Photos pa je na voljo veliki večini uporabnikov Facebooka, ki tako ne bodo le s pogledom ošinili fotografij, temveč se bodo vanje poglobili in si jih ogledovali z različnih zornih kotov.

Facebook pri predstavitvi storitve 360 Photos sodeluje z znanimi imeni in blagovnimi znamkami, med drugim z glasbenikom Paulom McCartneyjem, časopisom New York Times in ameriško vesoljsko agencijo NASA, ki so že začeli objavljati prve 360-stopinjske fotografije.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki