Facebook predstavil temeljne značilnosti svojih algoritmov

Ob ponovni posodobitvi svojih algoritmov, o čemer smo že pisali, so predstavniki podjetja Facebook prvič predstavili tudi temeljne značilnosti in vrednote, ki iz ozadja vodijo vse spremembe v okviru najpopularnejšega družabnega omrežja na svetu.
Facebook predstavil temeljne značilnosti svojih algoritmov

Facebook je prvič predstavil ključne vrednote, ki stojijo za njihovimi algoritmi. (Vir slike: HubSpot)

Prijatelji in družinski člani so najbolj pomembni

Facebook na prvo mesto postavlja objave vaših bližnjih prijateljev in družinskih članov. Algoritem se prilagaja vašim preferencam glede na to, kako pogosto všečkate fotografije določenih oseb ipd. Večkrat ko všečkate objave neke osebe ali komentirate povezave, ki jih objavlja, bolj verjetno je, da se bodo naslednje objave te osebe pojavile na vrhu vašega Vira novic (angl. News Feed).

Naslednji dve načeli, ki ju pri oblikovanju vrstnega reda objav upoštevajo Facebookovi algoritmi, sta, da mora biti družabno omrežje informativno in zabavno. Informativnost doseže s prikazovanjem novic o aktualnem dogajanju in receptov, za zabavo pa poskrbijo viralni videi, zabavne fotografije …

Platforma za vse ideje

Po besedah Facebookovih predstavnikov namen podjetja ni določati, o katerih vsebinah se bodo ljudje pogovarjali. Namesto tega želi povezati uporabnike z idejami in zgodbami, ki so za njih pomembne.

Pri tem ne gre le za novice ali vsebine, s katerimi se strinjate, saj so raziskave pokazale, da več kot četrtina povezav, do katerih uporabniki dostopajo prek Facebooka, obravnava nasprotne politične poglede. Uporabnike torej zanimajo različna mnenja, tudi če se z njimi ne strinjajo.

Pri Facebooku pravijo, da ne dajejo prednosti določenim virom novic in vsebin; s prikazovanjem za uporabnike zanimivih zgodb pa vas želijo na svojem omrežju zadržati čim dlje.

Avtentična komunikacija

Povedano drugače, verodostojnost. Predstavniki podjetja pravijo, da se trudijo širiti resnične zgodbe, zavajajoče, nezaželene in neresnične vsebine pa poskušajo zatreti že v kali.

Uporabniki ohranjajo nadzor nad svojo izkušnjo

To načelo pomeni predvsem, da lahko nehate slediti neki osebi ali strani, skrijete določene objave in sami določite, da bi želeli objave neke osebe videti najprej. Če skrijete objavo neke osebe, Facebookovi algoritmi predvidevajo, da ne želite videti več tolikšnega števila objav dotičnega prijatelja, in se temu prilagodijo.

Neprestano prilagajanje

Po besedah Facebookovih predstavnikov njihovo delo nikoli ne bo v celoti končano, zato neprestano prilagajajo in nadgrajujejo določene dele družabnega omrežja, pri čemer upoštevajo povratne informacije uporabnikov. Pravijo tudi, da je njihov cilj zagotoviti transparentnost pri tem procesu, zaradi česar so se odločili tudi za opisani korak – predstavitev temeljnih vrednot, ki stojijo za algoritmi.

Vir: The Next Web

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake: ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje