Facebook predstavlja novo plačilno metodo Facebook Pay

Facebook je zasnoval storitev Facebook Pay. Gre za novo metodo digitalnega plačila, ki bo omogočila transferje denarja, kupovanje vstopnic za dogodke ter različne donacije.
Facebook Pay - nova plačilna metoda (Vir: Pixabay)

Facebook Pay – nova plačilna metoda (Vir: Pixabay)

Novo plačilno metodo Facebook Pay bodo lahko Američani preizkusili že v tem tednu. Sčasoma bo na voljo tudi Evropejcem, vendar še ni znano, kdaj bo nastopil ta dan.

Facebook Pay je nova storitev, ki bo uporabnikom omogočila denarne transferje, kupovanje vstopnic za dogodke in raznovrstne donacije. S tem ukrepom se je Facebook podal tudi na področje digitalnega bančništva.

Sprva bo funkcionalnost možno uporabljati zgolj prek Facebooka in Messengerja, kasneje pa se bo uporaba razširila tudi na Instagram in WhatsApp, ki sicer prav tako delujeta pod okriljem Facebooka. Transakcije na tak način bo možno izvajati prek kreditne, debetne kartice in sistema PayPal.

Aktivacija storitve Facebook Pay

Tisti, ki bodo želeli uporabljati tovrstni način izvajanja transakcij (ko bo seveda na voljo), bodo Facebook Pay lahko aktivirali po naslednjem postopku; Znotraj podprte aplikacije (Facebook ali Messenger) bodo najprej kliknili na “nastavitve“, izbrali možnost “Facebook Pay” in nato “dodaj plačilno metodo“. Nato bodo vnesli zahtevane podatke.

Uporabnik se bo sam odločil, če bo želel navedeno plačilno metodo uporabljati zgolj znotraj ene izmed aplikacij ali pa bo izbral opcijo uporabe povsod tam, kjer je to možno. Ko bo naslednjič izvedel spletni nakup, se mu bo med možnostmi plačila pojavila tudi opcija plačevanja s Facebook Pay.

Poskrbljeno bo za varnost

Pri Facebooku zatrjujejo, da bo poskrbljeno za varnost izvajanja nakazil prek navedene metode. Plačevanje na tak način bo hkrati udobno in dosledno. Sočasno bo omogočeno preverjanje zgodovine plačil, upravljanje plačilnih metod, upravljanje nastavitev in pridobivanje želenih informacij neposredno prek klepeta.

Za katere varnostne ukrepe bo poskrbljeno?

  • Vnešena številka bančnega računa bo kodirana;
  • Poskrbljeno bo za številne ukrepe, ki bodo uporabnike ščitile pred goljufijami;
  • Uporabnik bo prejemal obvestila o vseh aktivnostih, ki so bile izvedene prek računa;
  • Omogočen bo dodaten varnosti ukrep: dostop z vnosom PIN kode;
  • Uporabnik se bo lahko odločil, da bo do metode dostopal prek funkcije “face recognition”.

Seveda pa bo to zgolj prva različica nove plačilne metode, ki jo bodo pri Facebooku stalno izboljševali skladno z opažanji in aktualnimi trendi.

Vir: Techcrunch in About FB

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje