Facebook Pay - nova plačilna metoda (Vir: Pixabay)

Facebook Pay – nova plačilna metoda (Vir: Pixabay)

Facebook predstavlja novo plačilno metodo Facebook Pay

Facebook je zasnoval storitev Facebook Pay. Gre za novo metodo digitalnega plačila, ki bo omogočila transferje denarja, kupovanje vstopnic za dogodke ter različne donacije.
Facebook Pay - nova plačilna metoda (Vir: Pixabay)

Facebook Pay – nova plačilna metoda (Vir: Pixabay)

Novo plačilno metodo Facebook Pay bodo lahko Američani preizkusili že v tem tednu. Sčasoma bo na voljo tudi Evropejcem, vendar še ni znano, kdaj bo nastopil ta dan.

Facebook Pay je nova storitev, ki bo uporabnikom omogočila denarne transferje, kupovanje vstopnic za dogodke in raznovrstne donacije. S tem ukrepom se je Facebook podal tudi na področje digitalnega bančništva.

Sprva bo funkcionalnost možno uporabljati zgolj prek Facebooka in Messengerja, kasneje pa se bo uporaba razširila tudi na Instagram in WhatsApp, ki sicer prav tako delujeta pod okriljem Facebooka. Transakcije na tak način bo možno izvajati prek kreditne, debetne kartice in sistema PayPal.

Aktivacija storitve Facebook Pay

Tisti, ki bodo želeli uporabljati tovrstni način izvajanja transakcij (ko bo seveda na voljo), bodo Facebook Pay lahko aktivirali po naslednjem postopku; Znotraj podprte aplikacije (Facebook ali Messenger) bodo najprej kliknili na “nastavitve“, izbrali možnost “Facebook Pay” in nato “dodaj plačilno metodo“. Nato bodo vnesli zahtevane podatke.

Uporabnik se bo sam odločil, če bo želel navedeno plačilno metodo uporabljati zgolj znotraj ene izmed aplikacij ali pa bo izbral opcijo uporabe povsod tam, kjer je to možno. Ko bo naslednjič izvedel spletni nakup, se mu bo med možnostmi plačila pojavila tudi opcija plačevanja s Facebook Pay.

Poskrbljeno bo za varnost

Pri Facebooku zatrjujejo, da bo poskrbljeno za varnost izvajanja nakazil prek navedene metode. Plačevanje na tak način bo hkrati udobno in dosledno. Sočasno bo omogočeno preverjanje zgodovine plačil, upravljanje plačilnih metod, upravljanje nastavitev in pridobivanje želenih informacij neposredno prek klepeta.

Za katere varnostne ukrepe bo poskrbljeno?

  • Vnešena številka bančnega računa bo kodirana;
  • Poskrbljeno bo za številne ukrepe, ki bodo uporabnike ščitile pred goljufijami;
  • Uporabnik bo prejemal obvestila o vseh aktivnostih, ki so bile izvedene prek računa;
  • Omogočen bo dodaten varnosti ukrep: dostop z vnosom PIN kode;
  • Uporabnik se bo lahko odločil, da bo do metode dostopal prek funkcije “face recognition”.

Seveda pa bo to zgolj prva različica nove plačilne metode, ki jo bodo pri Facebooku stalno izboljševali skladno z opažanji in aktualnimi trendi.

Vir: Techcrunch in About FB

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki