Facebook engagement bait

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive. (Vir slike: Pixabay)

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam.
Facebook engagement bait

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive. (Vir slike: Pixabay)

Ste v zadnjem času na Facebooku opazili objave posameznikov ali strani, ki vas spodbujajo k odzivanju oziroma interakciji z všečkanjem, deljenjem ali komentiranjem? Na primer: »Všečkajte, če ste po horoskopu tehtnica!« ali »Delite to objavo s prijatelji in vključeni boste v nagradno žrebanje!«

Facebook engagement bait 1

Dodatni primeri vab za odzive. (Vir slike: Facebook Newsroom)

To taktiko poznamo pod imenom vaba za odzive (angl. engagement bait). Takšne objave izkoriščajo Facebookove algoritme s povečevanjem odziva uporabnikov in posledičnim večjim dosegom. Že v kratkem pa bo Facebook začel kaznovati takšne objave posameznikov in strani.

Blaž Kos, Marko Penko, Jure Knehtl na mini konferenci Trendi digitalnega marketinga 2018 >>

Uveljavljanje strožjih meril

Facebookove ekipe so z namenom spodbujanja bolj avtentičnih odzivov v zadnjem času pregledale in kategorizirale tisoče objav. Tako so model strojnega učenja naučili prepoznavati različne tipe vab za odzive. Objave, ki uporabljajo takšno taktiko, bodo uporabniki Facebooka tako videvali manj pogosto.

Facebook engagement bait 2

Dodatni primeri vab za odzive. (Vir slike: Facebook Newsroom)

Poleg tega bodo pri Facebooku v prihajajočih tednih začeli uvajati strožja merila za strani, ki sistematično in pogosto uporabljajo takšne vabe za umetno pridobivanje večjega dosega. Merila bodo uvajali postopoma, saj želijo dati upravljavcem strani dovolj časa, da se prilagodijo spremembam.

Seveda predstavniki podjetja zatrjujejo tudi, da bodo v prihodnje iskali nove načine za izboljševanje uporabniške izkušnje in zmanjševanje količine vab za klike in odzive v okviru družabnega omrežja.

Sledenje ključnim vrednotam

Facebookovi algoritmi bodo znali prepoznati razliko med vabami za odzive in avtentičnimi objavami. Predstavljene spremembe tako ne bodo negativno vplivale na objave, v okviru katerih bodo posamezniki ali strani prosili za pomoč, nasvete ali priporočila, na primer obvestila o pogrešanih osebah ali prošnje za dobrodelne donacije.

Kaznovane pa bodo objave, ki kršijo eno ključnih Facebookovih vrednot: avtentičnost. Napovedana bitka proti vabam za odzive tako sledi nedavnim prizadevanjem podjetja za zmanjšanje števila vab za klike, zavajajočih naslovov in povezav do nizkokvalitetnih spletnih strani.

Facebook si na ta način prizadeva omejiti širjenje nezaželenih, senzacionalnih in zavajajočih vsebin, saj želi v okviru svojega družabnega omrežja spodbujati relevantne in avtentične izkušnje.

Kako bo sprememba vplivala na Facebook strani?

Upravljavci Facebook strani, ki v svojih objavah uporabljajo opisane tehnike, lahko pričakujejo zmanjšanje dosega vab za odzive. Še bolj občuten upad dosega bo prizadel strani, ki stalno objavljajo vabe za odzive.

Če upravljate s Facebook stranjo svojega podjetja, se še naprej osredotočajte na objavljanje relevantnih in zanimivih vsebin. Pri tem ne izkoriščajte Facebookovih algoritmov in se izogibajte objavljanju vab za klike ali odzive.

Vir: Facebook Newsroom

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki