Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli?
Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca. (Vir slike: Unsplash)

Facebook je v zadnjih letih postavil nove temelje komuniciranja in nam iz dneva v dan predstavlja nove, digitalne trende. Še ne dolgo nazaj je bilo sledenje uporabnikom na internetu precej tehnično zapleteno, danes pa je s pomočjo Facebook Pixla vse veliko lažje, kar omogoča donosnejše oglaševanje in odlične rezultate.

Facebook Pixel je koda, ki jo kreiramo znotraj oglaševalskega računa na Facebooku in jo nato namestimo na spletno stran za sledenje uporabnikom. Vsakemu računu je dodeljen en sam pixel, s pomočjo katerega Facebook preko ID kode sledi tistim uporabnikom, ki iz oglasa pridejo na spletno stran. S tem nam pomaga zbirati informacije o obiskovalcih, da lahko v prihodnje z njimi komuniciramo še bolj precizno in jih kasneje pretvorimo v zadovoljne kupce. Pixel koda je hkrati naprednejša od nameščenih piškotkov na spletnih straneh, saj sledi uporabnikom na vseh elektronskih napravah in zabeleži konverzijo tudi, če nekdo klikne na oglas na mobilnem telefonu, nakup pa zaključi na računalniku.

Na podlagi pridobljenih demografskih značilnosti uporabnikov in ostalih informacij, kot so katere spletne strani obiskujejo, katero vsebino berejo, kakšne so njihove potrošne navade ter kakšen je njihov časovni okvir uporabe interneta, nam Facebook Pixel omogoča podroben vpogled v obnašanje naše ciljne skupine.

Kaj Facebook pixel omogoča?

1.) Merjenje konverzij in odlične vpoglede v statistične številke

Pri kreiranju oglaševalske kampanje morate že takoj na začetku določiti cilj, ki ga z oglaševanjem na Facebooku želite doseči. Posamezne konverzijske cilje lahko določite znotraj Facebooka in med analizo oglaševalske kampanje spremljate, koliko ciljev ste dosegli ter koliko vas je to stalo.

2.) Optimizacijo oglasov

Če je vaš cilj na primer prodaja nekega izdelka in imate pravilno nastavljene konverzijske cilje, boste lahko oglaševalsko kampanjo optimizirali tako, da bo Facebook prikazoval oglase tistim, ki bodo najverjetneje dosegli vaš cilj, torej kupili izdelek. Cilj pa ni vedno prodaja produkta, temveč je lahko tudi izpolnitev povpraševalnega obrazca, prenos priročnika, prijava na e-novice… Z optimizacijo oglasov znižate stroške oglaševanja in dosežete večje število opravljenih konverzij.

3.) Kreiranje specifičnih ciljnih skupin

Facebook nam omogoča, da ustvarimo specifična ciljna občinstva glede na dejavnost obiskovalcev na spletni strani; na primer takšne, ki so si ogledali točno določen izdelek, pa takšne, ki so zapustili nakupovalno košarico in tiste, ki so opravili nakup. Tako lahko za določeno ciljno skupino ustvarimo oglas za katerega menimo, da jo bo vzpodbudil k nakupu in s tem povečamo možnosti za uspešno kampanjo.

4.) Kreiranje podobnih ciljnih skupin

Podobna ciljna skupina so uporabniki Facebooka, ki bodo najverjetneje zainteresirani za vaš izdelek/storitev, ker so podobni uporabnikom, ki so že vaše stranke. Osnova za takšno kreiranje občinstev pa so vaši dosedanji konverzijski cilji / promet na vaši spletni strani / e-mail lista / všečki na FB strani / ogledi videjev / ostali kontaktni podatki.

5.) Remarketing ali ponovno targetiranje

Remarketing velja za najdonosnejše oglaševanje, saj gre za prikaz oglasov tistim uporabnikom, ki so že kliknili na oglas in tako pokazali zanimanje za izdelek ali storitev. Z uporabo ponovnega targetiranja lahko pripravimo vzpodbudnejše oglase in tako interesente z dodatno vzpodbudo ali raznimi ugodnostmi prepričamo v nakup.

Kako pridobimo pixel kodo?

Najbolje je, da ustvarimo poslovni oglaševalski račun v Facebook Business Managerju in tam skozi nekaj enostavnih korakov kreiramo tudi pixel kodo.

Slediti je potrebno spodnjim navodilom.

  • Odpremo urejevalnik oglasov.
  • Kliknemo ”Orodja” in nato ”Pixels”.
  • Kliknemo ”Create pixel”…

 

  • …in ga poimenujemo (najbolje po podjetju).
  • Pixel kodo nato s klikom na ”Email pixel kode” posredujemo programerju oziroma tistemu, ki nato kodo po navodilih vstavi v spletno stran.

Vzpostavitev pixel kode je eno izmed najpomembnejših dejanj, ko je govora o oglaševanju na Facebooku. Z njegovo pomočjo lahko namreč zakrpamo slab prodajni sistem in opustimo misel, da Facebook oglasi ne delujejo. V kolikor imate težave pri vzpostavitvi Facebook Pixla, se lahko obrnete tudi na nas. Najdete nas na spletni strani www.boostup.si in na Facebooku TUKAJ >>

Avtorica članka je Anja Cimerman, vodja podjetja BOOST UP, digitalne agencije za internetni marketing.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Oznake: , , ,