Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca. (Vir slike: Unsplash)

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli?
Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca. (Vir slike: Unsplash)

Facebook je v zadnjih letih postavil nove temelje komuniciranja in nam iz dneva v dan predstavlja nove, digitalne trende. Še ne dolgo nazaj je bilo sledenje uporabnikom na internetu precej tehnično zapleteno, danes pa je s pomočjo Facebook Pixla vse veliko lažje, kar omogoča donosnejše oglaševanje in odlične rezultate.

Facebook Pixel je koda, ki jo kreiramo znotraj oglaševalskega računa na Facebooku in jo nato namestimo na spletno stran za sledenje uporabnikom. Vsakemu računu je dodeljen en sam pixel, s pomočjo katerega Facebook preko ID kode sledi tistim uporabnikom, ki iz oglasa pridejo na spletno stran. S tem nam pomaga zbirati informacije o obiskovalcih, da lahko v prihodnje z njimi komuniciramo še bolj precizno in jih kasneje pretvorimo v zadovoljne kupce. Pixel koda je hkrati naprednejša od nameščenih piškotkov na spletnih straneh, saj sledi uporabnikom na vseh elektronskih napravah in zabeleži konverzijo tudi, če nekdo klikne na oglas na mobilnem telefonu, nakup pa zaključi na računalniku.

Na podlagi pridobljenih demografskih značilnosti uporabnikov in ostalih informacij, kot so katere spletne strani obiskujejo, katero vsebino berejo, kakšne so njihove potrošne navade ter kakšen je njihov časovni okvir uporabe interneta, nam Facebook Pixel omogoča podroben vpogled v obnašanje naše ciljne skupine.

Kaj Facebook pixel omogoča?

1.) Merjenje konverzij in odlične vpoglede v statistične številke

Pri kreiranju oglaševalske kampanje morate že takoj na začetku določiti cilj, ki ga z oglaševanjem na Facebooku želite doseči. Posamezne konverzijske cilje lahko določite znotraj Facebooka in med analizo oglaševalske kampanje spremljate, koliko ciljev ste dosegli ter koliko vas je to stalo.

2.) Optimizacijo oglasov

Če je vaš cilj na primer prodaja nekega izdelka in imate pravilno nastavljene konverzijske cilje, boste lahko oglaševalsko kampanjo optimizirali tako, da bo Facebook prikazoval oglase tistim, ki bodo najverjetneje dosegli vaš cilj, torej kupili izdelek. Cilj pa ni vedno prodaja produkta, temveč je lahko tudi izpolnitev povpraševalnega obrazca, prenos priročnika, prijava na e-novice… Z optimizacijo oglasov znižate stroške oglaševanja in dosežete večje število opravljenih konverzij.

3.) Kreiranje specifičnih ciljnih skupin

Facebook nam omogoča, da ustvarimo specifična ciljna občinstva glede na dejavnost obiskovalcev na spletni strani; na primer takšne, ki so si ogledali točno določen izdelek, pa takšne, ki so zapustili nakupovalno košarico in tiste, ki so opravili nakup. Tako lahko za določeno ciljno skupino ustvarimo oglas za katerega menimo, da jo bo vzpodbudil k nakupu in s tem povečamo možnosti za uspešno kampanjo.

4.) Kreiranje podobnih ciljnih skupin

Podobna ciljna skupina so uporabniki Facebooka, ki bodo najverjetneje zainteresirani za vaš izdelek/storitev, ker so podobni uporabnikom, ki so že vaše stranke. Osnova za takšno kreiranje občinstev pa so vaši dosedanji konverzijski cilji / promet na vaši spletni strani / e-mail lista / všečki na FB strani / ogledi videjev / ostali kontaktni podatki.

5.) Remarketing ali ponovno targetiranje

Remarketing velja za najdonosnejše oglaševanje, saj gre za prikaz oglasov tistim uporabnikom, ki so že kliknili na oglas in tako pokazali zanimanje za izdelek ali storitev. Z uporabo ponovnega targetiranja lahko pripravimo vzpodbudnejše oglase in tako interesente z dodatno vzpodbudo ali raznimi ugodnostmi prepričamo v nakup.

Kako pridobimo pixel kodo?

Najbolje je, da ustvarimo poslovni oglaševalski račun v Facebook Business Managerju in tam skozi nekaj enostavnih korakov kreiramo tudi pixel kodo.

Slediti je potrebno spodnjim navodilom.

  • Odpremo urejevalnik oglasov.
  • Kliknemo ”Orodja” in nato ”Pixels”.
  • Kliknemo ”Create pixel”…

 

  • …in ga poimenujemo (najbolje po podjetju).
  • Pixel kodo nato s klikom na ”Email pixel kode” posredujemo programerju oziroma tistemu, ki nato kodo po navodilih vstavi v spletno stran.

Vzpostavitev pixel kode je eno izmed najpomembnejših dejanj, ko je govora o oglaševanju na Facebooku. Z njegovo pomočjo lahko namreč zakrpamo slab prodajni sistem in opustimo misel, da Facebook oglasi ne delujejo. V kolikor imate težave pri vzpostavitvi Facebook Pixla, se lahko obrnete tudi na nas. Najdete nas na spletni strani www.boostup.si in na Facebooku TUKAJ >>

Avtorica članka je Anja Cimerman, vodja podjetja BOOST UP, digitalne agencije za internetni marketing.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki