Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca. (Vir slike: Unsplash)
Facebook je v zadnjih letih postavil nove temelje komuniciranja in nam iz dneva v dan predstavlja nove, digitalne trende. Še ne dolgo nazaj je bilo sledenje uporabnikom na internetu precej tehnično zapleteno, danes pa je s pomočjo Facebook Pixla vse veliko lažje, kar omogoča donosnejše oglaševanje in odlične rezultate.
Facebook Pixel je koda, ki jo kreiramo znotraj oglaševalskega računa na Facebooku in jo nato namestimo na spletno stran za sledenje uporabnikom. Vsakemu računu je dodeljen en sam pixel, s pomočjo katerega Facebook preko ID kode sledi tistim uporabnikom, ki iz oglasa pridejo na spletno stran. S tem nam pomaga zbirati informacije o obiskovalcih, da lahko v prihodnje z njimi komuniciramo še bolj precizno in jih kasneje pretvorimo v zadovoljne kupce. Pixel koda je hkrati naprednejša od nameščenih piškotkov na spletnih straneh, saj sledi uporabnikom na vseh elektronskih napravah in zabeleži konverzijo tudi, če nekdo klikne na oglas na mobilnem telefonu, nakup pa zaključi na računalniku.
Na podlagi pridobljenih demografskih značilnosti uporabnikov in ostalih informacij, kot so katere spletne strani obiskujejo, katero vsebino berejo, kakšne so njihove potrošne navade ter kakšen je njihov časovni okvir uporabe interneta, nam Facebook Pixel omogoča podroben vpogled v obnašanje naše ciljne skupine.
Kaj Facebook pixel omogoča?
1.) Merjenje konverzij in odlične vpoglede v statistične številke
Pri kreiranju oglaševalske kampanje morate že takoj na začetku določiti cilj, ki ga z oglaševanjem na Facebooku želite doseči. Posamezne konverzijske cilje lahko določite znotraj Facebooka in med analizo oglaševalske kampanje spremljate, koliko ciljev ste dosegli ter koliko vas je to stalo.
2.) Optimizacijo oglasov
Če je vaš cilj na primer prodaja nekega izdelka in imate pravilno nastavljene konverzijske cilje, boste lahko oglaševalsko kampanjo optimizirali tako, da bo Facebook prikazoval oglase tistim, ki bodo najverjetneje dosegli vaš cilj, torej kupili izdelek. Cilj pa ni vedno prodaja produkta, temveč je lahko tudi izpolnitev povpraševalnega obrazca, prenos priročnika, prijava na e-novice… Z optimizacijo oglasov znižate stroške oglaševanja in dosežete večje število opravljenih konverzij.
3.) Kreiranje specifičnih ciljnih skupin
Facebook nam omogoča, da ustvarimo specifična ciljna občinstva glede na dejavnost obiskovalcev na spletni strani; na primer takšne, ki so si ogledali točno določen izdelek, pa takšne, ki so zapustili nakupovalno košarico in tiste, ki so opravili nakup. Tako lahko za določeno ciljno skupino ustvarimo oglas za katerega menimo, da jo bo vzpodbudil k nakupu in s tem povečamo možnosti za uspešno kampanjo.
4.) Kreiranje podobnih ciljnih skupin
Podobna ciljna skupina so uporabniki Facebooka, ki bodo najverjetneje zainteresirani za vaš izdelek/storitev, ker so podobni uporabnikom, ki so že vaše stranke. Osnova za takšno kreiranje občinstev pa so vaši dosedanji konverzijski cilji / promet na vaši spletni strani / e-mail lista / všečki na FB strani / ogledi videjev / ostali kontaktni podatki.
5.) Remarketing ali ponovno targetiranje
Remarketing velja za najdonosnejše oglaševanje, saj gre za prikaz oglasov tistim uporabnikom, ki so že kliknili na oglas in tako pokazali zanimanje za izdelek ali storitev. Z uporabo ponovnega targetiranja lahko pripravimo vzpodbudnejše oglase in tako interesente z dodatno vzpodbudo ali raznimi ugodnostmi prepričamo v nakup.
Kako pridobimo pixel kodo?
Najbolje je, da ustvarimo poslovni oglaševalski račun v Facebook Business Managerju in tam skozi nekaj enostavnih korakov kreiramo tudi pixel kodo.
Slediti je potrebno spodnjim navodilom.
- Odpremo urejevalnik oglasov.
- Kliknemo ”Orodja” in nato ”Pixels”.
- Kliknemo ”Create pixel”…
- …in ga poimenujemo (najbolje po podjetju).
- Pixel kodo nato s klikom na ”Email pixel kode” posredujemo programerju oziroma tistemu, ki nato kodo po navodilih vstavi v spletno stran.
- Na koncu preverimo ali je pixel pravilno nameščen s pomočjo Facebook Pixel pomoči.
Vzpostavitev pixel kode je eno izmed najpomembnejših dejanj, ko je govora o oglaševanju na Facebooku. Z njegovo pomočjo lahko namreč zakrpamo slab prodajni sistem in opustimo misel, da Facebook oglasi ne delujejo. V kolikor imate težave pri vzpostavitvi Facebook Pixla, se lahko obrnete tudi na nas. Najdete nas na spletni strani www.boostup.si in na Facebooku TUKAJ >>
Avtorica članka je Anja Cimerman, vodja podjetja BOOST UP, digitalne agencije za internetni marketing.