Že uporabljate storitev Google My Business?

Google v želji po prikazu najboljših iskalnih zadetkov le-te prilagaja tudi glede na lokacijo. Uporabnikom, ki iščejo podjetja v bližini svoje lokacije, namreč prikaže prilagojene lokalne rezultate. A zaradi nedavne spremembe, ki jo je uvedel Google, so nekateri podjetniki opazili nekaj težav.
Že uporabljate storitev Google My Business?

Novinarji spletnega portala Clickz.com so štirim SEO strokovnjakom zastavili vprašanja o storitvi ‘Google My Business’ in njenem vplivu na izboljšanje uvrstitve v lokalnih zadetkih iskanja v Googlu. 

Spletni gigant je namreč omenjeno storitev pred nekaj dnevi nadgradil in ji dodal funkcijo najbolj zanimivih območij (ang. Area Of Interests), katera uporabniku omogoča hitro in enostavno iskanje najbolj relevantnih podjetij, ki se nahajajo v bližini, glede na vnešeno iskalno zahtevo. To pa je prineslo spremembe v iskalniških pozicijah za nekatera podjetja, ki še niso uredila vnosa v omenjeno Googlovo spletno storitev. Če tega še niste storili, je sedaj bolj kot kadarkoli pomembno, da to čimprej storite.

Storitev ‘Google My Business’ je za lokalni SEO izjemno pomembna

Prav vsi izmed štirih SEO strokovnjakov so poudarili, da je uporaba storitve ‘Google My Business’ bistvena za dobro uvrstitev v lokalnih rezultatih iskanja.

Kevin Gibbons, direktor digitalne marketinške agencije Bluegrass, je opozoril predvsem na to, da imajo trije najbolj relevantni tovrstni rezultati prednost in so prikazani celo višje od organskih zadetkov, kar lahko podjetja izkoristijo v svoj prid. 

Podatki v ‘Google My Business’ se morajo ujemati s tistimi na spletni strani

Greg Gifford, vodilni na področju SEO optimizacije in družabnih medijev v podjetju DealerOn, je prepričan, da zapis v storitev ‘Google My Business’ podjetju pomaga predvsem tedaj, ko so vpisani podatki posodobljeni in usklajeni s tistimi na spletni strani.

Izbrati je treba tudi pravo kategorijo in pri tem biti tudi zelo specifičen: obstaja precej višja verjetnost, da vas bo Google uvrstil višje v zadetkih, če svoje prodajno mesto namesto s splošnim izrazom “Trgovina” poimenujete natančneje, na primer: “Trgovina svežega sadja in zelenjave”, meni Max Holloway, eden izmed vodilnih v podjetju Pi Datametrics. Uslugo si boste naredili tudi z dodajanjem fotografij prostorov, ekipe in strank, pa tudi z dodajanjem urnika odpiralnih ur in preostalih informacij, kot so na primer podatki o parkiriščih v bližini, še dodaja. 

Stranke zaprosite, da na ‘Google My Business’ podajo mnenje o vašem podjetju

Holloway je tudi prepričan, da večje število pozitivnih mnenj o podjetju poviša verjetnost boljše uvrstitve med lokalnimi zadetki. Zato podjetnikom svetuje, da svoje stranke naprosijo za pozitivno mnenje in visoko oceno na storitvi ‘Google My Business’.

Podobno svetuje tudi Raj Nijjer, podpredsednik podjetja Yext, ki predlaga še, da podjetniki poskrbite za morebitne podvojene vnose v storitev ‘Google My Business’. Te lahko namreč zmedejo Googlove iskalniške robote in posledično bistveno poslabšajo vašo uvrstitev. 

 Vir: Clickz.com in SearchEngineWatch.com

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje