Že uporabljate storitev Google My Business?
Novinarji spletnega portala Clickz.com so štirim SEO strokovnjakom zastavili vprašanja o storitvi ‘Google My Business’ in njenem vplivu na izboljšanje uvrstitve v lokalnih zadetkih iskanja v Googlu.
Spletni gigant je namreč omenjeno storitev pred nekaj dnevi nadgradil in ji dodal funkcijo najbolj zanimivih območij (ang. Area Of Interests), katera uporabniku omogoča hitro in enostavno iskanje najbolj relevantnih podjetij, ki se nahajajo v bližini, glede na vnešeno iskalno zahtevo. To pa je prineslo spremembe v iskalniških pozicijah za nekatera podjetja, ki še niso uredila vnosa v omenjeno Googlovo spletno storitev. Če tega še niste storili, je sedaj bolj kot kadarkoli pomembno, da to čimprej storite.
Storitev ‘Google My Business’ je za lokalni SEO izjemno pomembna
Prav vsi izmed štirih SEO strokovnjakov so poudarili, da je uporaba storitve ‘Google My Business’ bistvena za dobro uvrstitev v lokalnih rezultatih iskanja.
Kevin Gibbons, direktor digitalne marketinške agencije Bluegrass, je opozoril predvsem na to, da imajo trije najbolj relevantni tovrstni rezultati prednost in so prikazani celo višje od organskih zadetkov, kar lahko podjetja izkoristijo v svoj prid.
Podatki v ‘Google My Business’ se morajo ujemati s tistimi na spletni strani
Greg Gifford, vodilni na področju SEO optimizacije in družabnih medijev v podjetju DealerOn, je prepričan, da zapis v storitev ‘Google My Business’ podjetju pomaga predvsem tedaj, ko so vpisani podatki posodobljeni in usklajeni s tistimi na spletni strani.
Izbrati je treba tudi pravo kategorijo in pri tem biti tudi zelo specifičen: obstaja precej višja verjetnost, da vas bo Google uvrstil višje v zadetkih, če svoje prodajno mesto namesto s splošnim izrazom “Trgovina” poimenujete natančneje, na primer: “Trgovina svežega sadja in zelenjave”, meni Max Holloway, eden izmed vodilnih v podjetju Pi Datametrics. Uslugo si boste naredili tudi z dodajanjem fotografij prostorov, ekipe in strank, pa tudi z dodajanjem urnika odpiralnih ur in preostalih informacij, kot so na primer podatki o parkiriščih v bližini, še dodaja.
Stranke zaprosite, da na ‘Google My Business’ podajo mnenje o vašem podjetju
Holloway je tudi prepričan, da večje število pozitivnih mnenj o podjetju poviša verjetnost boljše uvrstitve med lokalnimi zadetki. Zato podjetnikom svetuje, da svoje stranke naprosijo za pozitivno mnenje in visoko oceno na storitvi ‘Google My Business’.
Podobno svetuje tudi Raj Nijjer, podpredsednik podjetja Yext, ki predlaga še, da podjetniki poskrbite za morebitne podvojene vnose v storitev ‘Google My Business’. Te lahko namreč zmedejo Googlove iskalniške robote in posledično bistveno poslabšajo vašo uvrstitev.
Vir: Clickz.com in SearchEngineWatch.com
Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>