Google pripravlja spremembe

Google pripravlja spremembe (Vir slike: Pixabay.com)

Google testira nove spremembe svojega iskalnega algoritma

SEO strokovnjaki so tekom vikenda opazili nekaj manjših sprememb na prvih straneh iskalnih zadetkov v Googlu. Gre za posledico Googlovega testiranja manjših sprememb na iskalnih algoritmih, ki po novem zadetkov, ki so že prikazani na vrhu med plačanimi oglasi, v nadaljevanju ne bodo podvajali več. Do sedaj so se namreč med zadetki lahko izpisali dvakrat.
Google pripravlja spremembe

Google pripravlja spremembe (Vir slike: Pixabay.com)

Vse kaže na to, da se Google pripravlja na uvedbo nove posodobitve svojih iskalnih algoritmov. Ta naj bi omogočala jasnejše iskalne zadetke za uporabnike, saj bo preprečila, da bi se plačani in organski zadetki hkrati prikazovali na prvih straneh, kot je bilo mogoče do sedaj.

Primer:

Google testira spremembo svojih iskalnih algoritmov, ki bodo preprečevali, da bi se zadetki na prvi strani podvajali (Vir slike: blog.seomonitor.com)

Ekipa iz podjetja SEOmonitor je pregledala in preučila več tisoč strani z rezultati iskanja v spletnem iskalniku Google, pri tem pa prišla do zaključka, da je Googlovo testiranje, ki je trenutno sicer zgolj v testni fazi, prineslo nekaj začasnih sprememb za lastnike spletnih strani.

Spoznajte SEO na MP izobraževanju >>

V povprečju so plačani zadetki povzročili upad pozicij organskih zadetkov v 7,2 % primerih (3,9 % pri računalniškem iskanju in 9,8 % pri mobilnem iskanju). Upad pozicij je bil različen tudi glede na geografsko pozicijo: na kanadskem iskalniku Google.ca je bil viden v 9,2 % primerih, avstralskem Google.com.eu v 7,8 % primerih, ameriškem Google.com v 6,3 % primerih ter britanskem Google.co.uk v 6,1 % primerih.

Google testiranje izvaja povsem naključno, zato je v prihodnjih dneh pričakovati, da bodo SEO orodja, ki jih lastniki spletnih strani uporabljajo pri optimizaciji svojih spletnih strani, pokazala padce pri različnih organskih zadetkih. Google testiranja ni zanikal, a pojasnili so, da gre zgolj za poskus in ne za stalno spremembo. V Googlu namreč ves čas eksperimentirajo in iščejo nove načine, kako bi lahko ustvarili najboljšo možno izkušnjo za uporabnike.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Več >

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Več >

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Več >

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Več >

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Več >

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Več >

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Več >

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Več >

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki