
Google pripravlja spremembe (Vir slike: Pixabay.com)
Vse kaže na to, da se Google pripravlja na uvedbo nove posodobitve svojih iskalnih algoritmov. Ta naj bi omogočala jasnejše iskalne zadetke za uporabnike, saj bo preprečila, da bi se plačani in organski zadetki hkrati prikazovali na prvih straneh, kot je bilo mogoče do sedaj.
Primer:

Google testira spremembo svojih iskalnih algoritmov, ki bodo preprečevali, da bi se zadetki na prvi strani podvajali (Vir slike: blog.seomonitor.com)
Ekipa iz podjetja SEOmonitor je pregledala in preučila več tisoč strani z rezultati iskanja v spletnem iskalniku Google, pri tem pa prišla do zaključka, da je Googlovo testiranje, ki je trenutno sicer zgolj v testni fazi, prineslo nekaj začasnih sprememb za lastnike spletnih strani.
Spoznajte SEO na MP izobraževanju >>
V povprečju so plačani zadetki povzročili upad pozicij organskih zadetkov v 7,2 % primerih (3,9 % pri računalniškem iskanju in 9,8 % pri mobilnem iskanju). Upad pozicij je bil različen tudi glede na geografsko pozicijo: na kanadskem iskalniku Google.ca je bil viden v 9,2 % primerih, avstralskem Google.com.eu v 7,8 % primerih, ameriškem Google.com v 6,3 % primerih ter britanskem Google.co.uk v 6,1 % primerih.
Google testiranje izvaja povsem naključno, zato je v prihodnjih dneh pričakovati, da bodo SEO orodja, ki jih lastniki spletnih strani uporabljajo pri optimizaciji svojih spletnih strani, pokazala padce pri različnih organskih zadetkih. Google testiranja ni zanikal, a pojasnili so, da gre zgolj za poskus in ne za stalno spremembo. V Googlu namreč ves čas eksperimentirajo in iščejo nove načine, kako bi lahko ustvarili najboljšo možno izkušnjo za uporabnike.