Googlova nepoštenost razkrita: s prirejenimi rezultati do konkurenčne prednosti

V javnost so prišli kočljivi podatki o tem, da naj bi spletni gigant Google prirejal določene rezultate na svojem spletnem iskalniku v prid svojih storitev, čeprav le-te niso bile nujno najbolj relevantne za iskalca informacij.
Googlova nepoštenost razkrita: s prirejenimi rezultati do konkurenčne prednosti

Googlova nepoštenost razkrita: s prirejenimi rezultati do konkurenčne prednosti (Vir slike: pbs.twimg.com)

Rezultati dolgotrajne preiskave, ki jo je izvedel FTC, varuh konkurence iz Združenih držav Amerike, so pokazali, da je spletni gigant Google v preteklosti že izkoriščal svoj spletni iskalnik v namene širjenja in trženja nekaterih svojih preostalih storitev. To naj bi počel s prirejanjem kriterijev na iskalniku, namernim kopiranjem vsebin na konkurenčnih spletnih straneh ter zniževanjem mest svojim konkurentov na iskalniku.

FTC kot primer navaja rezultate iskalnikov poceni letov: Googlovi leti naj bi bili objavljeni na vrhu v spletnem iskalniku, kljub temu da konkurenčne spletne strani ponujajo veliko več možnosti in zračnih povezav kot Googlova storitev. Prav tako naj bi Google na iskalniku preferiral nekatere svoje prodajne strani v primerjavi s konkurenčnimi, kljub temu da uporabniki niso tako pogosto klikali nanje kot na konkurenčne strani.

19-mesečna preiskava je bila posledica številnih pritožb s strani Googlovih konkurentov, ki so poročali, da jih spletni gigant nepravično diskriminira. In sedaj je jasno, da obtožbe niso bile izvite iz trte. Spletna stran Yelp, na primer, je le ena izmed mnogih, ki so že nekajkrat javno potožile, da Google kopira njihove zapise na spletni strani. Podobno se je dogajalo tudi z Amazonom.

Na obtožbe so se že odzvali v Googlu. Kent Walker, Googlov svetovalec, je v četrtkovi izjavi za javnost pojasnil, da so po pregledu več kot 9 milijonov strani dokumentov in številnih urah pričevanj zaposlenih v FTC prišli do skupnega soglasja, da Googlu vendarle ni potrebno spreminjati načina rangiranja in prikazovanja spletnih rezultatov na njihovem iskalniku.Redno spreminjamo iskalne algoritme in vsako leto napravimo preko 500 sprememb, da bi uporabniku čimbolje pomagali do željenih rezultatov. Ustvarili smo iskalnik za ljudi, ne za spletne strani,” je poudaril.

Kljub očitnemu nepoštenemu ravnanju spletnega giganta, ki mu je pomagalo obdržati monopol na določenih tržiščih, FTC torej ne namerava vložiti tožbe, predvsem zaradi preprek v zakonu in nekaterih močnih argumentov, ki govorijo v prid Googla.

Vir: WSJ.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

29.01.2020 od 16:45 do 20:00
2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

Anže Miklavec je eden izmed najuspešnejših slovenskih mladih podjetnikov. V prvi fazi smo ga spoznali predvsem prek uspešnih kampanj na Kickstarterju, kjer je skupno zbral že preko 1,2 milijona dolarjev sredstev. Ne samo zbral, ampak tudi porabil za dokončanje prototipov in vzpostavitev serijske proizvodnje produktov kot so Goat Mug, Gina ter vsem dobro poznana (pametna) steklenička za vodo EQUA!
Preberite več >>

Vse za podjetje