Ignorirajte družbena omrežja in potrošniki bodo ignorirali vas

Ignorirajte družbena omrežja in potrošniki bodo ignorirali vas

Ignorirajte družbena omrežja in potrošniki bodo ignorirali vas

Dandanes podjetje le stežka preživi brez uporabe družbenih omrežij. Zdi se namreč, da podjetje, ki ni prisotno na vsaj nekaterih najbolj priljubljenih spletnih straneh, tudi v poslovnem svetu sploh ne obstaja. Če želite uspeti kot podjetnik, torej nikar ne ignorirajte tega področja.
Ignorirajte družbena omrežja in potrošniki bodo ignorirali vas

Ignorirajte družbena omrežja in potrošniki bodo ignorirali vas

Poglejmo si nekaj mnenj izkušenih podjetnikov, marketinških mojstrov in tržnikov glede uporabe družbenih omrežij.

Brian Solis: Družbena omrežja niso distrakcija

Brian Solis iz podjetja Altimeter Group, ki se poklicno ukvarja z razvojem strategij za rabo družbenih omrežij, meni, da je ena največjih napak podjetij ta, da si ne vzamejo dovolj časa za razumevanje tega področja in ga posledično ignorirajo. Fokusirajo se na “pomembnejše” stvari, ki pa to v resnici niso. Nekateri izmed njih družbena omrežja celo dojemajo kot distrakcijo ali kot “aplikacije, namenjene otrokom”.

Seveda so v zmoti, saj lahko prav takšna spletna mesta omogočajo učinkovito interakcijo podjetij s potrošniki. Preko družbenih omrežij lahko potrošniki dostopajo do najnovejših informacij o vašem podjetju, o morebitnih spremembah delovnega časa vaših poslovalnic, o cenovnih ugodnostih, ki jih ponujate za zveste stranke in podobno.

Karen Leland: Nekonsistentnost predstavitev na različnih spletnih mestih je lahko problematična

Karen Leland, mojstrica marketinga v podjetju Sterling Marketing Group, je že večkrat opazila, da imajo nekatera podjetja ustvarjenih več spletnih profilov na družbenih omrežjih, a so le-ta popolnoma nekonsistentna. To pa je zelo velika napaka, ki zmede potrošnike – potencialne kupce – in jih odvne od nakupa.

Da se kaj podobnega ne bi zgodilo tudi vam in vašim kupcem, poenotite svoje Twitter, LinkedIn, Facebook in druge profile z enakimi fotografijami ter enakim oziroma podobnim tekstom, kot se pojavlja na vaši predstavitveni spletni strani. Poskrbite tudi za primerna ozadja na družbenih omrežjih, ki bodo v skladu z vašim logotipom, saj večina takšnih spletnih mest omogoča, da za ozadje nastavite fotografijo po lastnih željah.

Eric Siu: Interaktivnost je bistvena

Ena najpogostejših napak, ki jo podjetniki radi ponavljajo na družbenih omrežjih, je ta, da pozabljajo na pomembnost interakcije, meni Eric Siu, ki je ustanovil podjetje Growth Everywhere.

Na Facebooku, LinkedInu, Twitterju in podobnih spletnih straneh ne moremo venomer pisati zgolj o sebi in o svojem podjetju. Potrebno je ustvarjati aktivno, dvosmerno komunikacijo, kjer se bo čim bolj široka množica vključila v pogovor, namesto da bo zgolj prebirala posodobitve glede zadnjih aktivnosti vašega podjetja.

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki