
Ignorirajte družbena omrežja in potrošniki bodo ignorirali vas
Poglejmo si nekaj mnenj izkušenih podjetnikov, marketinških mojstrov in tržnikov glede uporabe družbenih omrežij.
Brian Solis: Družbena omrežja niso distrakcija
Brian Solis iz podjetja Altimeter Group, ki se poklicno ukvarja z razvojem strategij za rabo družbenih omrežij, meni, da je ena največjih napak podjetij ta, da si ne vzamejo dovolj časa za razumevanje tega področja in ga posledično ignorirajo. Fokusirajo se na “pomembnejše” stvari, ki pa to v resnici niso. Nekateri izmed njih družbena omrežja celo dojemajo kot distrakcijo ali kot “aplikacije, namenjene otrokom”.
Seveda so v zmoti, saj lahko prav takšna spletna mesta omogočajo učinkovito interakcijo podjetij s potrošniki. Preko družbenih omrežij lahko potrošniki dostopajo do najnovejših informacij o vašem podjetju, o morebitnih spremembah delovnega časa vaših poslovalnic, o cenovnih ugodnostih, ki jih ponujate za zveste stranke in podobno.
Karen Leland: Nekonsistentnost predstavitev na različnih spletnih mestih je lahko problematična
Karen Leland, mojstrica marketinga v podjetju Sterling Marketing Group, je že večkrat opazila, da imajo nekatera podjetja ustvarjenih več spletnih profilov na družbenih omrežjih, a so le-ta popolnoma nekonsistentna. To pa je zelo velika napaka, ki zmede potrošnike – potencialne kupce – in jih odvne od nakupa.
Da se kaj podobnega ne bi zgodilo tudi vam in vašim kupcem, poenotite svoje Twitter, LinkedIn, Facebook in druge profile z enakimi fotografijami ter enakim oziroma podobnim tekstom, kot se pojavlja na vaši predstavitveni spletni strani. Poskrbite tudi za primerna ozadja na družbenih omrežjih, ki bodo v skladu z vašim logotipom, saj večina takšnih spletnih mest omogoča, da za ozadje nastavite fotografijo po lastnih željah.
Eric Siu: Interaktivnost je bistvena
Ena najpogostejših napak, ki jo podjetniki radi ponavljajo na družbenih omrežjih, je ta, da pozabljajo na pomembnost interakcije, meni Eric Siu, ki je ustanovil podjetje Growth Everywhere.
Na Facebooku, LinkedInu, Twitterju in podobnih spletnih straneh ne moremo venomer pisati zgolj o sebi in o svojem podjetju. Potrebno je ustvarjati aktivno, dvosmerno komunikacijo, kjer se bo čim bolj široka množica vključila v pogovor, namesto da bo zgolj prebirala posodobitve glede zadnjih aktivnosti vašega podjetja.
Vir: Entrepreneur.com