Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed.
Kako Google kaznuje uporabnike spletnih strani? (Vir: Pixabay)

Kako Google kaznuje uporabnike spletnih strani? (Vir: Pixabay)

Raziskave kažejo, da 45 odstotkov malih podjetij pravzaprav ne ve točno, kaj je optimizacija spletnih strani (angl. search engine optimization, SEO). Obenem pa jih kar 98 meni, da je njihova uvrstitev v iskalniku Google izjemno pomembna. V času, ko se svet utaplja v vsebini, je ključno, da se vaša spletna stran oziroma vaše objave pojavljajo na prvih mestih v rezultatih iskanj.

Ključne besede so prvi korak pri optimizaciji spletne strani

Prvi korak pri optimizaciji vaše spletne strani je izbira in nadaljnja uporaba pravih ključnih besed oziroma besednih zvez.

Google svojim uporabnikom želi ponuditi najbolj relevantne, pomembne zadetke. Spletne strani na strani z rezultati iskanja razvrsti glede na to, v kolikšni meri te odgovarjajo na zastavljeno vprašanje.

Zato se morate osredotočiti na to, kakšna vprašanja, težave in izzivi pestijo vašo ciljno publiko, in poiskati ustrezne besede oziroma besedne zveze, ki se pojavljajo v njihovih iskanjih. Šele nato se lotite oblikovanja vsebin – ki ne bodo namenjene same sebi, temveč bodo odgovarjale na vprašanja vaših (potencialnih) strank.

Izkoristite orodja, ki so vam na voljo

Kako izbrati ključne besede oziroma besedne zveze, ki jih želite ciljati? Ni vam treba ugibati – izkoristite orodja, ki so vam na voljo.

Verjetno najbolj priporočljiva vstopna točka je orodje Google Ads, ki vključuje tudi t. i. načrtovalnik ključnih besed (angl. keyword planner). Na podlagi predlaganih ključnih besed in ocene prometa boste lažje načrtovali svoje oglaševalske akcije v Googlovem iskalnem omrežju.

Z načrtovalnikom ključnih besed lahko tako najdete predloge za ključne besede na podlagi izrazov, ki opisujejo vaš izdelek ali storitev. Poleg tega lahko pridobite statistične podatke o številu iskanj neke ključne besede – premajhno število iskanj na vašo spletno stran ne bo pritegnilo veliko prometa.

Raziščete lahko tudi konkurenčnost ključnih besed, s čimer boste ugotovili, koliko podjetij se že osredotoča na določene besede. Pri tem ne pozabite, da je konkurenca pri daljših ključnih besedah oziroma besednih zvezah (angl. long-tail keywords) manjša. Načrtovalnik ključnih besed vam ponuja tudi oceno prometa, na primer število klikov in prikazov, za posamezne ključne besede v povezavi z izbranim proračunom.

Uporabniki storitve oziroma platforme WordPress lahko preizkusite vtičnik Yoast SEO, ki vam bo pomagal čim bolje izkoristiti ključne besede v objavah. Na spletu pa lahko najdete še druga orodja, ki vam lahko olajšajo izbiro in ustrezno uporabo ključnih besed in besednih zvez.

Ključne besede uporabljajte povsod!

Po izbiri ključnih besed jih morate začeti uporabljati – in sicer povsod. Ne osredotočite se le na svojo spletno stran oziroma objave na njej, temveč izbrane besede uporabljajte na vsakem koraku. Vključite jih v svoje objave na družabnih omrežjih, izpostavite jih v pomembnih dokumentih, osredotočite se nanj v svojih videih, poddajah (angl. podcasts) in javnih nastopih.

Na sami spletni strani pa poskrbite za ustrezno optimizacijo prav vsake podstrani oziroma objave. Vsaka vsebina naj bo povezana z izbranimi ključnimi besedami. Te lahko izpostavite v naslovih in na začetkih povedi ali pa uporabite različne oblike poudarjanja besedila.

Poskrbite, da bodo tudi vaši metaopisi, oznake in imena datotek vsebovali izbrane ključne besede. Priporočljivo je, da ključne besede uporabite pri ustvarjanju notranjih povezav (angl. internal links). Seveda pa ne smete pozabiti na ključne besede v samih URL naslovih vaših objav.

Izkoristite vse potenciale ključnih besed

Po določenem času boste zapisane nasvete upoštevali povsem brez razmišljanja. Takrat lahko začnete upoštevati tudi druge dejavnike, kot so število besed, primerne oznake in čas objav.

Več informacij o uporabi ključnih besed je na voljo v spodnji infografiki, ki so jo pripravili na portalu To the Web. Večjo različico si lahko ogledate s klikom na infografiko ali na povezavi.

Iščeš SEO trike ? Preveri program delavnice Optimizacija spletnih strani >>

Vir: Contently

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Oznake: , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje