Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed.
Optimizacija spletne strani ključne besede

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede! (Vir slike: Pixabay)

Raziskave kažejo, da 45 odstotkov malih podjetij pravzaprav ne ve točno, kaj je optimizacija spletnih strani (angl. search engine optimization, SEO). Obenem pa jih kar 98 meni, da je njihova uvrstitev v iskalniku Google izjemno pomembna. V času, ko se svet utaplja v vsebini, je ključno, da se vaša spletna stran oziroma vaše objave pojavljajo na prvih mestih v rezultatih iskanj.

Ključne besede so prvi korak pri optimizaciji spletne strani

Prvi korak pri optimizaciji vaše spletne strani je izbira in nadaljnja uporaba pravih ključnih besed oziroma besednih zvez.

Google svojim uporabnikom želi ponuditi najbolj relevantne, pomembne zadetke. Spletne strani na strani z rezultati iskanja razvrsti glede na to, v kolikšni meri te odgovarjajo na zastavljeno vprašanje.

Zato se morate osredotočiti na to, kakšna vprašanja, težave in izzivi pestijo vašo ciljno publiko, in poiskati ustrezne besede oziroma besedne zveze, ki se pojavljajo v njihovih iskanjih. Šele nato se lotite oblikovanja vsebin – ki ne bodo namenjene same sebi, temveč bodo odgovarjale na vprašanja vaših (potencialnih) strank.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

Izkoristite orodja, ki so vam na voljo

Kako izbrati ključne besede oziroma besedne zveze, ki jih želite ciljati? Ni vam treba ugibati – izkoristite orodja, ki so vam na voljo.

Verjetno najbolj priporočljiva vstopna točka je orodje Google AdWords, ki vključuje tudi t. i. načrtovalnik ključnih besed (angl. keyword planner). Na podlagi predlaganih ključnih besed in ocene prometa boste lažje načrtovali svoje oglaševalske akcije v Googlovem iskalnem omrežju.

Z načrtovalnikom ključnih besed lahko tako najdete predloge za ključne besede na podlagi izrazov, ki opisujejo vaš izdelek ali storitev. Poleg tega lahko pridobite statistične podatke o številu iskanj neke ključne besede – premajhno število iskanj na vašo spletno stran ne bo pritegnilo veliko prometa.

Raziščete lahko tudi konkurenčnost ključnih besed, s čimer boste ugotovili, koliko podjetij se že osredotoča na določene besede. Pri tem ne pozabite, da je konkurenca pri daljših ključnih besedah oziroma besednih zvezah (angl. long-tail keywords) manjša. Načrtovalnik ključnih besed vam ponuja tudi oceno prometa, na primer število klikov in prikazov, za posamezne ključne besede v povezavi z izbranim proračunom.

Uporabniki storitve oziroma platforme WordPress lahko preizkusite vtičnik Yoast SEO, ki vam bo pomagal čim bolje izkoristiti ključne besede v objavah. Na spletu pa lahko najdete še druga orodja, ki vam lahko olajšajo izbiro in ustrezno uporabo ključnih besed in besednih zvez.

Ključne besede uporabljajte povsod!

Po izbiri ključnih besed jih morate začeti uporabljati – in sicer povsod. Ne osredotočite se le na svojo spletno stran oziroma objave na njej, temveč izbrane besede uporabljajte na vsakem koraku. Vključite jih v svoje objave na družabnih omrežjih, izpostavite jih v pomembnih dokumentih, osredotočite se nanj v svojih videih, poddajah (angl. podcasts) in javnih nastopih.

Na sami spletni strani pa poskrbite za ustrezno optimizacijo prav vsake podstrani oziroma objave. Vsaka vsebina naj bo povezana z izbranimi ključnimi besedami. Te lahko izpostavite v naslovih in na začetkih povedi ali pa uporabite različne oblike poudarjanja besedila.

Poskrbite, da bodo tudi vaši metaopisi, oznake in imena datotek vsebovali izbrane ključne besede. Priporočljivo je, da ključne besede uporabite pri ustvarjanju notranjih povezav (angl. internal links). Seveda pa ne smete pozabiti na ključne besede v samih URL naslovih vaših objav.

Izkoristite vse potenciale ključnih besed

Po določenem času boste zapisane nasvete upoštevali povsem brez razmišljanja. Takrat lahko začnete upoštevati tudi druge dejavnike, kot so število besed, primerne oznake in čas objav.

Več informacij o uporabi ključnih besed je na voljo v spodnji infografiki, ki so jo pripravili na portalu To the Web. Večjo različico si lahko ogledate s klikom na infografiko ali na povezavi.

Iščeš SEO trike ? Preveri program delavnice Optimizacija spletnih strani >>

Vir: Contently

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Podjetje Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija najbolj optimalna? Preberite več >>

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Spletni iskalnik Google pri prikazovanju rezultatov dandanes vse bolj upošteva druge dejavnike kot pa zgolj ključne besede, ki jih je ob iskanju vpisal uporabnik. Vse to v želji po podajanju čim bolj relevantnih in natančnih rezultatov iskanja. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje