Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed.
Optimizacija spletne strani ključne besede

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede! (Vir slike: Pixabay)

Raziskave kažejo, da 45 odstotkov malih podjetij pravzaprav ne ve točno, kaj je optimizacija spletnih strani (angl. search engine optimization, SEO). Obenem pa jih kar 98 meni, da je njihova uvrstitev v iskalniku Google izjemno pomembna. V času, ko se svet utaplja v vsebini, je ključno, da se vaša spletna stran oziroma vaše objave pojavljajo na prvih mestih v rezultatih iskanj.

Ključne besede so prvi korak pri optimizaciji spletne strani

Prvi korak pri optimizaciji vaše spletne strani je izbira in nadaljnja uporaba pravih ključnih besed oziroma besednih zvez.

Google svojim uporabnikom želi ponuditi najbolj relevantne, pomembne zadetke. Spletne strani na strani z rezultati iskanja razvrsti glede na to, v kolikšni meri te odgovarjajo na zastavljeno vprašanje.

Zato se morate osredotočiti na to, kakšna vprašanja, težave in izzivi pestijo vašo ciljno publiko, in poiskati ustrezne besede oziroma besedne zveze, ki se pojavljajo v njihovih iskanjih. Šele nato se lotite oblikovanja vsebin – ki ne bodo namenjene same sebi, temveč bodo odgovarjale na vprašanja vaših (potencialnih) strank.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

Izkoristite orodja, ki so vam na voljo

Kako izbrati ključne besede oziroma besedne zveze, ki jih želite ciljati? Ni vam treba ugibati – izkoristite orodja, ki so vam na voljo.

Verjetno najbolj priporočljiva vstopna točka je orodje Google AdWords, ki vključuje tudi t. i. načrtovalnik ključnih besed (angl. keyword planner). Na podlagi predlaganih ključnih besed in ocene prometa boste lažje načrtovali svoje oglaševalske akcije v Googlovem iskalnem omrežju.

Z načrtovalnikom ključnih besed lahko tako najdete predloge za ključne besede na podlagi izrazov, ki opisujejo vaš izdelek ali storitev. Poleg tega lahko pridobite statistične podatke o številu iskanj neke ključne besede – premajhno število iskanj na vašo spletno stran ne bo pritegnilo veliko prometa.

Raziščete lahko tudi konkurenčnost ključnih besed, s čimer boste ugotovili, koliko podjetij se že osredotoča na določene besede. Pri tem ne pozabite, da je konkurenca pri daljših ključnih besedah oziroma besednih zvezah (angl. long-tail keywords) manjša. Načrtovalnik ključnih besed vam ponuja tudi oceno prometa, na primer število klikov in prikazov, za posamezne ključne besede v povezavi z izbranim proračunom.

Uporabniki storitve oziroma platforme WordPress lahko preizkusite vtičnik Yoast SEO, ki vam bo pomagal čim bolje izkoristiti ključne besede v objavah. Na spletu pa lahko najdete še druga orodja, ki vam lahko olajšajo izbiro in ustrezno uporabo ključnih besed in besednih zvez.

Ključne besede uporabljajte povsod!

Po izbiri ključnih besed jih morate začeti uporabljati – in sicer povsod. Ne osredotočite se le na svojo spletno stran oziroma objave na njej, temveč izbrane besede uporabljajte na vsakem koraku. Vključite jih v svoje objave na družabnih omrežjih, izpostavite jih v pomembnih dokumentih, osredotočite se nanj v svojih videih, poddajah (angl. podcasts) in javnih nastopih.

Na sami spletni strani pa poskrbite za ustrezno optimizacijo prav vsake podstrani oziroma objave. Vsaka vsebina naj bo povezana z izbranimi ključnimi besedami. Te lahko izpostavite v naslovih in na začetkih povedi ali pa uporabite različne oblike poudarjanja besedila.

Poskrbite, da bodo tudi vaši metaopisi, oznake in imena datotek vsebovali izbrane ključne besede. Priporočljivo je, da ključne besede uporabite pri ustvarjanju notranjih povezav (angl. internal links). Seveda pa ne smete pozabiti na ključne besede v samih URL naslovih vaših objav.

Izkoristite vse potenciale ključnih besed

Po določenem času boste zapisane nasvete upoštevali povsem brez razmišljanja. Takrat lahko začnete upoštevati tudi druge dejavnike, kot so število besed, primerne oznake in čas objav.

Več informacij o uporabi ključnih besed je na voljo v spodnji infografiki, ki so jo pripravili na portalu To the Web. Večjo različico si lahko ogledate s klikom na infografiko ali na povezavi.

Iščeš SEO trike ? Preveri program delavnice Optimizacija spletnih strani >>

Vir: Contently

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje