Infografika: Vedenje slovenskih uporabnikov na spletu

V podjetju Red Orbit so že šesto leto zapored pripravili infografiko, s katero spremljajo vedenje slovenskih uporabnikov na spletu. Med najpomembnejšimi ugotovitvami je vedno večja moč mobilnih naprav, ki po obisku spletnih strani počasi dohitevajo namizne računalnike.
mobilne naprave, splet

Vedenje slovenskih uporabnikov na spletu. (Vir slike: Pixabay)

Red Orbit že šestič pripravlja raziskavo o vedenju potrošnikov, ki pridejo na spletne strani iz organskih rezultatov v iskalnikih. Tokrat so preverili vpliv različnih naprav (mobilni telefoni in osebni računalniki), različnih panog (poslovne storitve, spletne trgovine, finance, lepota in zdravje, informacijski portali, trgovina in turizem) in obdobij na čas, ki ga potrošniki preživijo na strani, na število pregledanih strani ter na obisk strani.

Trendi kažejo predvsem na to, da se moč mobilnih telefonov veča, čemur je treba prilagoditi digitalne marketinške strategije. Infografika nam daje vpogled, kako se skozi čas spreminja trend obiska v posamezni panogi, zato je lahko to dobro izhodišče za načrtovanje prihodnjih marketinških akcij.

Podatki so pokazali tudi, da obstajajo statistično značilne razlike glede na napravo in čas obiska spletne strani ter glede na število ogledanih vsebin.

Mobilne naprave narekujejo drugačen pristop k marketinški strategiji

V podjetju Red Orbit so ločeno analizirali obisk spletnih strani preko mobilnih naprav. Te vztrajno dohitevajo obisk prek namiznih računalnikov.

Lani so organski uporabniki namiznih računalnikov (neplačan obisk na strani) na spletni strani v povprečju preživeli 1 minuto in 13 sekund, uporabniki mobilnih naprav pa le 2 sekundi manj. Na namiznih računalnikih smo si ogledali 3,61 strani, na mobilnih napravah pa le 2,75. Sklepamo lahko, da si na računalnikih vzamemo čas za brskanje, medtem ko na mobilnikih potrebujemo informacije hitro in sproti.

Dejstvo je, da se potrošniki na mobilnih napravah vedejo drugače. Ogledajo si manj vsebin in gledajo druge vsebine kot na osebnih računalnikih. Na mobilnikih so bili obiskovalci prisotni predvsem proti koncu leta, za kar je lahko razlog splošno povečanje uporabe mobilnih telefonov in nakupovalna mrzlica ob praznikih.

Pomembno je torej, da pri oblikovanju in načrtovanju digitalne marketinške strategije razmišljamo o različnih uporabnikih, ki na stran dostopajo prek različnih naprav. Pomislite na uporabnika, ki na kraju samem potrebuje informacijo takoj. Pri tem je dobra uporabniška izkušnja bistvenega pomena, enako velja za hitrost nalaganja spletne strani.

Skrajšajte čas nalaganja spletne strani

Obisk spletnih strani, opravljenih prek mobilnih naprav, eksponentno raste. Analiza je pokazala, da je povprečen čas nalaganja strani 5,11 s. Ta čas je absolutno predlog. Po 5 sekundah čakanja obstaja 90-odstotna verjetnost, da bodo obiskovalci takoj zapustili stran, zato je pametno, da se najprej in takoj posvetite izboljšanju hitrosti nalaganja.

Odprite svojo spletno stran na mobilni napravi in jo testirajte. Skušajte se vživeti v vlogo svojega uporabnika in preglejte, ali vam stran nudi dobro uporabniško izkušnjo.

Uporabniki iščejo različne stvari prek različnih naprav

Največje število ogledanih vsebin je bilo znotraj spletne trgovine in turizma. Iz tega sledi, da se obiskovalci želijo bolje informirati o ponudbi, saj je v tej panogi večje zaznano tveganje. Zato so uporabniki bolj natančni in pregledajo več vsebin.

Obdobja največjega obiska spletnih strani se spreminjajo glede na naprave, zato mora biti načrtovanje spletnih strani bolj kompleksno in dovršeno. Razmislimo o tem, kaj in kako bodo uporabniki iskali na spletu.

Ni dovolj, da vaša strategija temelji le na osebnih računalnikih. Od oktobra do decembra lahko na mobilnih telefonih ponudite inovativne načine iskanja daril za najbližje ali pa ideje za okraševanje doma. V mesecih po novem letu pa se osredotočite na osebne računalnike in razmišljajte o tem, kaj, kdaj in kako uporabniki berejo, kaj jih zanima ter kako bi jim lahko ponudili dodano vrednost. Seznanite jih s svojo blagovno znamko.

Kot pričakovano je Google že tretje leto zapored s prepričljivim 97-odstotnim deležem obiskovalcev ostaja najbolj priljubljen med iskalniki.

Krajšo verzijo infografike si lahko ogledate spodaj, celotna infografika pa je na voljo na povezavi.

infografika, spletni trendi, mobilne naprave, red orbit

Spletni sezonski trendi 2016. (Vir: Red Orbit)

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

Posebne ponudbe, kot so kuponi, popusti, zbiranje točk in podobno, so za spletno stran lahko zelo učinkoviti za pospeševanje prodaje. Poleg tega imajo veliko drugih prednosti. Preberite več >>

Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vsebinsko trženje je že nekaj let izjemno priljubljena taktika pridobivanja novih strank. Kako se lotiti vsebinskega trženja? Kako zagotoviti, da bodo vaše vsebine dejansko odgovarjale na potrebe vaše ciljne publike? Odgovore na zastavljena vprašanja vam ponujamo v prispevku. Preberite več >>

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Kot najbolj priljubljeno družabno omrežje Facebook predstavlja odlično priložnost za tržnike in oglaševalce. Vendar morate to priložnost znati izkoristiti. Preberite več >>

Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Večina tržnikov, ki se ukvarja z vsebinskim trženjem, ne dosega želenega donosa. Kljub vloženemu času in energiji se število kontaktov ne povečuje. Da bi v tekmi za potencialne stranke lahko uspešno tekmovali z večjimi podjetji, preizkusite naslednje nasvete in trike. Preberite več >>

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Facebook je z 1,37 milijarde aktivnih dnevnih uporabnikov še vedno najbolj priljubljeno družabno omrežje. Zato ga mora vsak tržnik vključiti v svojo marketinško strategijo za leto 2018. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zgodba marsikaterega uspešnega zagonskega podjetja se vrti okoli vsebinskega trženja, na podlagi katerega je podjetje pridobilo ogromno zvestih strank in oblikovalo priznano blagovno znamko. Želite tudi vi uspeti z vsebinskim trženjem? Berite naprej. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje