Infografika: Vedenje slovenskih uporabnikov na spletu

V podjetju Red Orbit so že šesto leto zapored pripravili infografiko, s katero spremljajo vedenje slovenskih uporabnikov na spletu. Med najpomembnejšimi ugotovitvami je vedno večja moč mobilnih naprav, ki po obisku spletnih strani počasi dohitevajo namizne računalnike.
mobilne naprave, splet

Vedenje slovenskih uporabnikov na spletu. (Vir slike: Pixabay)

Red Orbit že šestič pripravlja raziskavo o vedenju potrošnikov, ki pridejo na spletne strani iz organskih rezultatov v iskalnikih. Tokrat so preverili vpliv različnih naprav (mobilni telefoni in osebni računalniki), različnih panog (poslovne storitve, spletne trgovine, finance, lepota in zdravje, informacijski portali, trgovina in turizem) in obdobij na čas, ki ga potrošniki preživijo na strani, na število pregledanih strani ter na obisk strani.

Trendi kažejo predvsem na to, da se moč mobilnih telefonov veča, čemur je treba prilagoditi digitalne marketinške strategije. Infografika nam daje vpogled, kako se skozi čas spreminja trend obiska v posamezni panogi, zato je lahko to dobro izhodišče za načrtovanje prihodnjih marketinških akcij.

Podatki so pokazali tudi, da obstajajo statistično značilne razlike glede na napravo in čas obiska spletne strani ter glede na število ogledanih vsebin.

Mobilne naprave narekujejo drugačen pristop k marketinški strategiji

V podjetju Red Orbit so ločeno analizirali obisk spletnih strani preko mobilnih naprav. Te vztrajno dohitevajo obisk prek namiznih računalnikov.

Lani so organski uporabniki namiznih računalnikov (neplačan obisk na strani) na spletni strani v povprečju preživeli 1 minuto in 13 sekund, uporabniki mobilnih naprav pa le 2 sekundi manj. Na namiznih računalnikih smo si ogledali 3,61 strani, na mobilnih napravah pa le 2,75. Sklepamo lahko, da si na računalnikih vzamemo čas za brskanje, medtem ko na mobilnikih potrebujemo informacije hitro in sproti.

Dejstvo je, da se potrošniki na mobilnih napravah vedejo drugače. Ogledajo si manj vsebin in gledajo druge vsebine kot na osebnih računalnikih. Na mobilnikih so bili obiskovalci prisotni predvsem proti koncu leta, za kar je lahko razlog splošno povečanje uporabe mobilnih telefonov in nakupovalna mrzlica ob praznikih.

Pomembno je torej, da pri oblikovanju in načrtovanju digitalne marketinške strategije razmišljamo o različnih uporabnikih, ki na stran dostopajo prek različnih naprav. Pomislite na uporabnika, ki na kraju samem potrebuje informacijo takoj. Pri tem je dobra uporabniška izkušnja bistvenega pomena, enako velja za hitrost nalaganja spletne strani.

Skrajšajte čas nalaganja spletne strani

Obisk spletnih strani, opravljenih prek mobilnih naprav, eksponentno raste. Analiza je pokazala, da je povprečen čas nalaganja strani 5,11 s. Ta čas je absolutno predlog. Po 5 sekundah čakanja obstaja 90-odstotna verjetnost, da bodo obiskovalci takoj zapustili stran, zato je pametno, da se najprej in takoj posvetite izboljšanju hitrosti nalaganja.

Odprite svojo spletno stran na mobilni napravi in jo testirajte. Skušajte se vživeti v vlogo svojega uporabnika in preglejte, ali vam stran nudi dobro uporabniško izkušnjo.

Uporabniki iščejo različne stvari prek različnih naprav

Največje število ogledanih vsebin je bilo znotraj spletne trgovine in turizma. Iz tega sledi, da se obiskovalci želijo bolje informirati o ponudbi, saj je v tej panogi večje zaznano tveganje. Zato so uporabniki bolj natančni in pregledajo več vsebin.

Obdobja največjega obiska spletnih strani se spreminjajo glede na naprave, zato mora biti načrtovanje spletnih strani bolj kompleksno in dovršeno. Razmislimo o tem, kaj in kako bodo uporabniki iskali na spletu.

Ni dovolj, da vaša strategija temelji le na osebnih računalnikih. Od oktobra do decembra lahko na mobilnih telefonih ponudite inovativne načine iskanja daril za najbližje ali pa ideje za okraševanje doma. V mesecih po novem letu pa se osredotočite na osebne računalnike in razmišljajte o tem, kaj, kdaj in kako uporabniki berejo, kaj jih zanima ter kako bi jim lahko ponudili dodano vrednost. Seznanite jih s svojo blagovno znamko.

Kot pričakovano je Google že tretje leto zapored s prepričljivim 97-odstotnim deležem obiskovalcev ostaja najbolj priljubljen med iskalniki.

Krajšo verzijo infografike si lahko ogledate spodaj, celotna infografika pa je na voljo na povezavi.

infografika, spletni trendi, mobilne naprave, red orbit

Spletni sezonski trendi 2016. (Vir: Red Orbit)

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar se povečuje konkurenca. Zato je razumevanje aktualnih marketinških trendov izjemno pomembno tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Oblikujte prodajni lijak tako, da boste podvojili, potrojili ali celo podeseterili prihodke v vašem podjetju, hkrati pa pridobili več prostega časa, ki ga boste lahko preživeli z družino in prijatelji, namesto da bi se ves čas borili za nove in nove stranke. Preberite več >>

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Lahko rečemo, da je prodajni ali pa marketinški lijak le serija korakov, ki jih morate narediti, da potencialna stranka postane kupec. Ideja prodajnega lijaka temelji na razumevanju, česa si vaše potencialne stranke želijo in česa si pravzaprav vi želite, da naredijo. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje