Instagram je večji od Twitterja!

Trije najbolj všečkani instagrami letošnjega leta (Vir slike: YouTube).

Instagram je večji od Twitterja!

Družbeno omrežje Instagram je sporočilo, da je preseglo 300-milijontega aktivnega mesečnega uporabnika. To pomeni, da je večji od svojega rivala Twitterja. Kam to uvršča Instagram in kakšne so statistične napovedi za to družbeno omrežje?
Instagram je večji od Twitterja!

Trije najbolj všečkani instagrami letošnjega leta (Vir slike: YouTube).

Instagram v zadnjih mesecih doživlja pravi preporod. Od marca letos, ko je naštel 200 milijonov aktivnih uporabnikov, je ta številka porasla za 50 odstotkov. To pomeni, da ima Instagram več mesečno aktivnih uporabnikov kot Twitter in skoraj toliko kot LinkedIn. Twitter ima po podatkih ReCoda 284 milijonov aktivnih uporabnikov, LinkedIn pa 331 (registriranih). Slednji namreč ne razkriva, koliko njegovih registriranih uporabnikov je tudi aktivnih. Instagram se je ob veseli novici pohvalil tudi, da njegovi uporabniki dnevno objavijo kar 70 milijonov fotografij.

Naslednje leto 400 milijonov aktivnih uporabnikov?

Poglejmo, kakšna je rast števila aktivnih mesečnih uporabnikov Instagrama. 100 milijonov so jih našteli februarja 2013, 200 milijonov letos marca, po devetih mesecih pa že 300. Glede na predhodno enakomerno rast, ki se je v zadnjih mesecih izjemno povečala, lahko že naslednje leto pričakujejo nov mejnik, 400 milijonov aktivnih uporabnikov.

Spletni statistični portal Statista napoveduje, da se bo število uporabnikov v ZDA povečevalo tudi v naslednjih letih. Letos so samo v ZDA našteli 40,5 milijonov uporabnikov, za naslednje leto pa napovedi kažejo, da se bo to število povečalo na 45,8 milijonov, leta 2016 pa na 50,6 milijonov.

Od leta 2012 pod okriljem Facebooka

Uspešna rast števila uporabnikov bi lahko bila posledica dobrega koncepta kot tudi dejstva, da ga je leta 2012 pod okrilje vzel Facebook. Ob prevzemu je prvi mož Facebooka Mark Zuckerberg dejal, da bodo ekipi storitve za deljenje fotografij s prenosnih naprav omogočili samostojen razvoj in rast. Odločitev je bila očitno več kot pravilna.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki