Iščete poslovne partnerje iz tujine? Tu je priložnost!

Neko slovensko podjetje, ki išče poslovnega partnerja iz Avstrije ali Nemčije, si bo tako povečalo možnost za najdbo ustreznega partnerja (Vir slike: YouTube).

Iščete poslovne partnerje iz tujine? Tu je priložnost!

Vse več slovenskih podjetjih išče priložnost v tujini. Ne le v smislu širitve, temveč tudi v obliki sodelovanja s tujimi podjetji. Ena od možnosti, ki ponuja oglase s strani tujih podjetjih, je tudi mednarodna poslovna borza EEN.
Iščete poslovne partnerje iz tujine? Tu je priložnost!

Neko slovensko podjetje, ki išče poslovnega partnerja iz Avstrije ali Nemčije, si bo tako povečalo možnost za najdbo ustreznega partnerja (Vir slike: YouTube).

V sklopu mreže mednarodne poslovne borze EEN, ki deluje po standardiziranih postopkih, ki jih je postavila Evropska agencija za mala in srednja podjetja (EUASME), sodelujejo podjetja prek partnerjev omenjenega projekta v posameznih državah. »V mreži sodeluje skoraj 600 partnerskih organizacij v 44 državah,« pravi Larisa Vodeb iz Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije.

Kako slovensko podjetje pride v kontakt s tujim podjetjem?

Posamezne zbornice objavijo oglase s strani tujih podjetij, te objavljajo tekoče. »Glavne informacije prevedemo,« dodaja Vodebova. To v praksi izgleda tako: neko franconsko podjetje išče slovenske proizvajalce, s katerimi bi sklenilo neke vrste sodelovanja, podalo bi kratke informacije. Slovenski proizvajalec, ki bi bil zainteresiran za sodelovanje, bi poklical ali prek elektronske pošte kontaktiral Obrtno-podjetniško zbornico in prosil za podatke. Hkrati mora podati svoje osnovne infromacije ter opredelitit, zakaj ga posel zanima. »Zaprosimo francosko inštitucijo za podatke, pri čemer je pomembno, ali želi podjetje podati nadaljne podatke in zakaj ga posel zanima,« nato pa se francosko podjetje odloči, ali javitelj ustreza pogojem potencialnemu poslovnemu partnerju. Slovenska inštitucija nato da slovenskemu podjetju podatke in tako stopita v stik. »Mi smo le posredniki pri kontaktih,« pojasnjuje.

Poleg tujih podjetjih lahko oglas objavijo tudi slovenska. »Tudi slovenska podjetja se lahko vpišejo, promovirana pa bodo v izbranih državah. Neko slovensko podjetje, ki išče poslovnega partnerja iz Avstrije ali Nemčije, si bo tako povečalo možnost, da najde ustreznega partnerja,« dodaja.

Referenti v Bruslju poskrbijo za varnost

»Podjetje, ki želi sodelovati v borzi, izpolni ustrezen obrazec s podatki, ki so potrebni za objavo v borzi. Podjetja namreč ne morejo sama objavljati oglasov v borzi, kajti vsebina je podrejena točno določeni shemi in se v borzo vnaša s posebnim programom,« pred objavo pa se oglas še vsebinsko preveri s strani referentov na sedežu borze v Bruslju in tako poskrbijo, da so oglasi tudi smiselni. Ti referenti odkrivajo tudi neusklajenost in sumljive vsebine, zato je za varnost podjetij poskrbljeno.

Dodaja pa, da objavljeni oglas ne vsebuje kontaktnih podatkov podjetja, kontakt namreč vsebujejo le odzivi na oglase. Prav tako je objava oziroma sodelovanje brezplačno. Oglasi so objavljeni na spletni strani, prevodi pa v glasilih slovenskih partnerjev konzorcija. Objavljajo jih tudi na spletni strani OZS. 

Kakšne oglase lahko najdete?

Na omenjenih straneh lahko najdete oglase s strani malih in srednje velikih podjetjih s povpraševanjem ali ponudbo na poslovnem ali tehnološkem področju, vključevanju v mednarodne konzorcije za evropske projekte, financirane iz različnih EU programov. »Prav zaradi nudenja podpore podjetjem na vseh področjih so v slovenski konzorcij vključene poslovne in znanstvene inštitucije, Obrtno-podjetjetniška zbornica Slovenije, Gospodarska zbornica Slovenije, Mariboska razvojna agencija, Inštitut Jožef Štefan, Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče Koper, Spirit in Univerza v Mariboru

Mesečno okoli 60 oglasov

»Če se podjetji odzoveta, v bazi spremljamo izmenjavo podatkov, preverjamo, ali je prišlo do dejanskega sodelovanja,« pri čemer pa velja spoštovanje zaupnosti poslovnih informacij, zato teh podatkov ne posredujejo javnosti. Število objav tujih podjetjih nekoliko variva, po besedah Vodebove je povprečno število mesečnih objav okoli 60.

Vrhunec objav v času največje gospodarske krize

Samo letos je bilo prek OZS objavljenih okoli 70 objav in odzivov. Vrhunec v številu objav oglas so dosegli med leti 2011 in 2013, ko je bila gospodarska kriza na vrhuncu. Zdaj se je število objav nekoliko umirilo, še dodaja Vodebova.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki