Iščete službo? Ostanite pozitivni!

Iskanje službe je dolgotrajen proces, med katerim lahko postanemo tudi depresivni. Nenehno pošiljanje življenjepisov, na katere nam potencialni delodajalci sploh ne odpišejo, nas lahko pahne v slabo voljo in občutek manjvrednosti.
Iščete službo? Ostanite pozitivni!

Investirajte vase! (Vir slike: Bigstockphoto.com)

Večurno sedenje na kavču in gledanje televizije se vam žal ne bo obrestovalo pri lovu na službo. Vstanite, uredite se in pojdite v svet. Udeležite se različnih dogodkov, teh je na pretek, vseeno pa prej preverite, o čem bo tematika. Če je tematika iz vašega področja, se pripravite, da pristopite k podjetnikom. Ne pozabite natisniti svoj življenjepis!

Bodite neustrašni

Osredotočite se na to, v čem ste dobri. Gojite to. Če vam finančna situacija odgovarja, se udeležite izobraževanj. Investirajte vase in svoje znanje. Naj vam ne bo žal vložiti denarja v svoje znanje – če pomislite, kaj vam bo bolj pomagalo v življenju: vsakodnevna kava s prijatelji ali izobraževanje? Bodite neustrašni, ne bojte se novih znanj. Stavkov, kot je, jaz se tega nikoli ne bom naučil/a, ne obstajajo. Sprejmite priložnost, ki se vam ponuja.

Katero izobraževanje mi lahko koristi?

Določite si cilje za izobraževanja. Premislite, kakšen je vaš proračun, ki ga lahko namestite za investiranje vase, nato pa skok – na internet. Preglejte strani, ki ponujajo izobraževanja, ki bi bila relevantna za vas, pogovorite se s prijatelji, če se je kdo že udeležil podobnega in se prijavite. Naredite trimesečni plan, katerih predavanj se boste udeležili.

Ne lažite na razgovoru!

Bolj samozavestno na razgovor

Zavedajte se, da bo z izobraževanji vaš življenjepis še bogatejši, prav tako vaše znanje. Pomagalo vam bo tudi pri samozavestnejšem nastopu na razgovorih, obenem pa se ne pozabite družiti z ljudmi. Na izobraževanjih so namreč pogosto tudi delavci ali direktorji podjetij, navežite stike z njimi. Dodajte jih na LinkedInu.

Ne pozabite na družbena omrežja

Ostanite mirni, tudi če vam nekaj delodajalcev ne odpiše na vaš vrhunski življenjepis. Žal je tako, da boste le majhen odstotek odgovorov prejeli nazaj. Ker pa se vse več podjetij odloča za objavo delovnih mest na družbenih omrežjih, bodite pozorni tudi tam.

Po nasvet k bližnjim

Smo le ljudje, nismo roboti. Ko gredo stvari drugače, kot smo načrtovali, se počutimo žalostne, jezne in brez volje ter upanja. Iskanje službe zahteva veliko potrpljenja in dobre volje. Za pomoč se zatecite k svojim bližnjim, ki vam bodo lahko dali dobre nasvete, kako naprej, predvsem pa vas bodo najbolje znali potolažiti. Morda pa oni poznajo nekoga, ki išče ravno tak profil, kot ste vi.

Nova spodbuda Zavoda za zaposlovanje za zaposlovanje mladih >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje