Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah.
Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Novo pridobljeno znanje boste lahko izkoristili tudi za to, da boste izboljšali svojo spletno stran. Da boste dobili vse potrebne informacije o tem, kakšne izboljšave morate uvesti na svojo spletno stran, preučite …

… stopnjo odskoka (angl. bounce rate)

Gre za enega pomembnejših kazalnikov na vaši spletni strani. Če je odstotek obiskovalcev, ki takoj po obisku zapustijo vašo spletno stran, visok, je z vašo spletno stranjo zagotovo nekaj hudo narobe. Vrnite se na začetek in optimizirajte svojo stran tako, da bo bolj privlačna za bralce, jim bo nudila kvalitetnejšo vsebino ter bo vsebovala dovolj pozivov k akciji (angl. call to action).

… potencialna nova tržišča

Preučite statistiko in ugotovite, od kod prihaja največ obiskovalcev. Poznavanje njihove geografske lokacije vam bo namreč pomagalo poiskati nova potencialna tržišča, kjer trenutno še niste prisotni.

… priljubljene vsebine

Ugotovite, katera vsebina na vašo stran privabi največ obiskovalcev in vam prinaša največ konverzij. Tako boste natančno vedeli, kakšno vsebino morate ustvarjati še vnaprej.

… atribute

Podatki o atributih vam pomagajo pridobiti boljši vpogled v to, kateri prodajni kanali so najbolj zaslužni za konverzije.

Ker je znano dejstvo, da potrošniki praviloma opravijo več interakcij s podjetjem in se šele sčasoma odločijo za nakup, ne glejte zgolj podatkov o tem, od kod je prišel zadnji stik stranke pred nakupom, temveč si oglejte tudi njen prvi stik.

… obnašanje obiskovalcev

Z informacijami o obnašanju obiskovalcev na spletni strani boste pridobili bolj poglobljen pogled v to, kakšni so njihovi nameni, kaj jih najbolj pritegne inkje jih najpogosteje izgubljate. Tako boste vedeli, kje morate spletno stran še izboljšati.

… trende

Dan na dan, teden na teden, mesec na mesec – ves čas boste morali obdržati fokus na spreminjajočih se trendih. Morda vam bo dodaten obisk prinesla zgolj ena objava na družabnih omrežjih, ki bo postala viralna, nasprotno pa vam lahko močno zamaje obisk upad glavnih ključnih besed pri rangiranju na Googlu.

Karkoli se bo zgodilo, pomembno je, da ste vedno na tekočem z dogajanjem.

… vire obiska

Če boste vedeli, od kod pridobivate največ obiskovalcev (iz plačanih oglasov ali preko organskih klikov na Googlu), boste vedeli, kako ukrepati na področju spletnega marketinga. Če vam določena taktika ne prinaša novega obiska (na primer vaš novi spletni blog), jo boste torej lahko ukinili.

Vir: Forbes.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Trženjski kanali se stalno spreminjajo in razvijajo. Še vedno pa velika večina tržnikov v digitalnem svetu uporablja storitev Google Analytics. Oglejte si, katere metrike so najbolj zanimive oziroma katere spremlja največ uporabnikov. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje