Izkoristite potencial fotografij na družabnih omrežjih

Stalno objavljanje kvalitetnih vsebin je ključni del uspešne strategije za družabna omrežja. Fotografije so odličen način za širjenje vsebin in spodbujanje odziva uporabnikov. S pomočjo naslednjih nasvetov boste lahko izkoristili potencial fotografij na družabnih omrežjih.
Izkoristite potencial fotografij na družabnih omrežjih

Z objavljanjem fotografij na družbenih omrežjih boste povečali prepoznavnost svojega podjetja oziroma blagovne znamke. (Vir sike: Picjumbo)

Poiščite ravnotežje med doslednostjo in zasičenostjo

Zakaj je tako pomembno, da ohranjate svoje profile na družabnih omrežjih sveže? Da ne bi prišlo do zasičenosti z vsebinami.

Če stalno objavljate iste fotografije, se bodo vaši sledilci začeli dolgočasiti. V oglaševanju je ta pojav znan pod imenom zasičenost z oglasi. Če agencije stranke bombardirajo z oglasi, jih začnejo te ignorirati, zato se zmanjšata število klikov na povezave in donosnost oglaševanja.

To velja tudi za družabna omrežja. Če ne boste objavljali novih, svežih vsebin, se bodo vaši sledilci vedno manj odzivali na vaše objave in ne bodo več pozorno sledili vašemu profilu ali vas bodo celo začeli ignorirati.

Zato morate najti ravnotežje med doslednostjo in zasičenostjo. Pri tem vam ne moremo ponuditi idealne rešitve, saj je vsaka ciljna publika drugačna in na objave reagira na drugačen način. Nekatere blagovne znamke lahko na Instagramu objavijo šest fotografij dnevno, sledilci drugih pa se negativno odzovejo že na dve objavi na dan. Vsake toliko časa eksperimentirajte s številom fotografij, ki jih objavite, in opazujte rezultate.

Oblikujte prepoznaven stil

Unikaten in prepoznaven stil je ključna sestavina vsake uspešne blagovne znamke; enako velja za strategijo za družabna omrežja. Dosledna uporaba istih filtrov, pisav, barv ali drugih elementov bo povečala prepoznavnost vaše znamke med uporabniki.

Če vsebine na vaših profilih objavlja več ljudi, razmislite o oblikovanju priročnika za to področje. Vsak član ekipe mora biti seznanjen s ključnimi poudarki izbranega stila, da zagotovite doslednost pri objavljanju.

Uporaba enotnega stila za fotografije na različnih družabnih omrežjih pripomore tudi k razvoju celotne blagovne znamke. Po nekaterih podatkih kar 80 odstotkov potrošnikov pred nakupom v ožji izbor uvrsti storitve oziroma izdelke znamk, ki jim sledijo na družabnih omrežjih.

Pomagajte si s podatki

Družabna omrežja, kot sta Twitter in Facebook, poslovnim uporabnikom ponujajo različne analize in podatke o dosegu objav, njihovi priljubljenosti, številu obiskov strani, številu klikov na povezave, odzivih na objave itd.

Na podlagi podatkov in analiz lahko ugotovite, kakšne objave so najbolj priljubljene med vašimi sledilci in imajo torej največji doseg – zelo verjetno je, da imajo kar precej skupnih značilnosti. Upoštevajte svoje ugotovitve in jim prilagodite svojo strategijo za družabna omrežja.

Vir: Buffer

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje