Izkoristite ves potencial omrežja LinkedIn

Izkoristite ves potencial omrežja LinkedIn (Vir: Bigstockphoto.com)

Izkoristite ves potencial omrežja LinkedIn

LinkedIn je močno orodje z mnogo uporabnimi funkcijami. A veliko uporabnikov pozna le najosnovnejše, kot je menjava prikazne fotografije, naštevanje veščin in povezovanje s poznanstvi. Spoznajte nekaj novih v tem mini vodiču po profesionalnem omrežju LinkedIn.
Izkoristite ves potencial omrežja LinkedIn

Izkoristite ves potencial omrežja LinkedIn (Vir: Bigstockphoto.com)

Obogatite svoj profil

Na LinkedIn glejte kot na vaš profesionalni virtualni dokument, ki se skupaj z vami razvija in raste. Da bi obiskovalci v vas opazili pravo vrednost, se predstavite v najboljši luči. Zamenjajte ozadje in posodabljajte svoj portfolio. Slednjega obogatite s poročili, slikami, prezentacijami in videoposnetki.

Pišite blog

Povečajte svojo prepoznavnost s pisanjem prispevkov in izražanjem svojih misli. Pišite o vaših projektih in novostih. Pisanje bloga na LinkedIn vam bo pomagal pri krepitvi vaše verodostojnosti.

Zavihek Relationship

Malo manj znano, a izjemno dragoceno orodje se skriva pod vsako prikazno sliko vaših stikov. Zavihek Relationship (ikona z zvezdico) vam omogoča, da si za vsak vaš stik zapišete pomembne informacije med drugimi tudi o tem, kako ste spoznali to osebo. Poleg tega jo lahko razvrstite v skupine, spremljate vse skupne pogovore in si nastavite kakršnekoli opomnike, da nanjo ne pozabite. Zapisane informacije pod zavihkom Relationship so vidne samo vam.

Skupine

Skupine omogočajo izmenjavo mnenj in vam pomagajo ostati v koraku s časom tako, da spremljate najpomembnejše trende in novosti. So tudi odlično orodje za pridobivanje novih poznanstev z vašega področja. Skupine poiščete s klikom na ikono na vrhu strani desno od iskalnika, kjer izberite Groups. V iskalnik nato vpišite področje, za katerega se zanimate in potrdite iskanje.

Povežite profesionalno omrežje z aplikacijo LinkedIn Connected

Aplikacija je na voljo tako za iPhone kot Android uporabnike. Pomaga vam ostati na tekočem z informacijami vaših kontaktov, saj vas opozarja na njihove pomembne dogodke, kot so rojstni dnevi, menjava delovnega mesta, obletnica zaposlitve. Vašim stikom pokažite, da so za vas pomembni in poskrbite, da vas ne bodo pozabili.

Pulse novice z vašega področja

Pulse vsebuje najpomembnejše novice, ki si jih prilagodite po svojem okusu. Z izborom najboljših novic prispevate k tudi k tem, da bodo na vrhu tiste z največjo vrednostjo. Pulse najdete na vrhu pod zaznamkom Interests.

Vir: forbes.com

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki