Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete.
napake pri optimizaciji spletnih strani

napake pri optimizaciji spletnih strani

Napaka št. 1: Spletna stran se nalaga prepočasi

Hitrost nalaganja spletne strani je zelo pomembna: hitrejša kot je spletna stran, bolje bo zapisana pri Googlu. In le tako bo lahko dosegala najvišje uvrstitve v tem najbolj razširjenem spletnem iskalniku.

Kako hitra je vaša spletna stran, lahko hitro in enostavno preverite s pomočjo Googlovega brezplačnega orodja PageSpeed Insights. Z  vpisom url naslova vaše spletne strani bo orodje avtomatično analiziralo vašo stran, njeno hitrost ocenilo z oceno od 1 do 100 (pri čemer je višja ocena boljša), nato pa vam ponudilo predloge za povečanje hitrosti strani. PageSpeed Insights pri oceni upošteva predvsem naslednje:

  • Odzivni čas strežnika
  • Omogočanje stiskanja
  • Uporabo predpomnjenja v brskalniku
  • Izogibanje preusmeritvam ciljnih strani
  • Dajanje prednosti vidni vsebini
  • Optimiranje slik
  • Minimiranje HTML-ja
  • Minimiranje CSS-ja
  • Minimiranje JavaScripta

Prav vsi našteti faktorji lahko prispevajo k počasnitvi vaše spletne strani. Posledice počasnega nalaganja so jasne in si jih lastniki spletnih podjetij ne morete privoščiti: obiskovalci (potencialne stranke), namesto da bi počakali, spletno stran zapustijo, še preden se ta naloži.

Če se želite na Googlu in ostalih iskalnikih povzpeti na višja mesta od konkurence, pridite na delavnico Optimizacija spletnih strani.

Oglejte si prikaz popolno optimizirane spletne strani po smernicah PageSpeed Insights:

optimus pagespeed insights spletna stran

Doseženo razmerje 100/100 je sicer prava redkost in ga dosežejo le redke spletne strani (Vir slike: keycdn.com)

Napaka št. 2: Osredotočanje na napačne ključne besede

Še ena pomembna napaka, ki je ne smete storiti. Predlagamo, da še pred pričetkom postopka SEO optimizacije dobro razmislite in naredite natančen seznam ključnih besed, ki so za vašo dejavnost pomembne. Nikar se ne osredotočajte na preveč splošne in razširjene ključne besede. Ne le, da boste težko dosegli vidnejše uvrstitve v Googlu. Povsem verjetno je tudi, da vam ne bodo prinesle prav nič za vas pomembnega organskega prometa.

Za lažjo predstavo si za primer oglejmo podjetje iz Kopra, ki se ukvarja z oddajanjem avtomobilov v najem.

Priporočamo uporabo t. i. »dolgorepnih besed« (angl. long tail). Ključna beseda “najem avtomobila” je sicer smiselna, a preveč široko zastavljena ključna beseda. Cilja namreč na vse ljudi v Sloveniji, ki jih zanima najem avtomobila. V kolikor imate manjše, lokalno usmerjeno podjetje, torej na ta način ne boste dobili relevantne publike. Bodite bolj natančni, bolj specifični: “najem avtomobila Koper” ali “najem avtomobila v Kopru” bo bistveno bolj primeren izraz, na katerem boste delali. Daljše kot so ključne besede, bolj bodo natančne in specifične. To pa pomeni, da imate več možnosti, da dosežete visoke uvrstitve. Resda se sicer zmanjša doseg iskalcev (potencialnih strank), kar lahko kompenzirate tako, da povečate število ključnih besed, na katere boste ciljali. Z večimi ključnimi besedami namreč lahko zlahka dosežete več (relevantnega) prometa na spletni strani kot pa v primeru, da bi se osredotočali zgolj na eno, a bolj splošno ključno besedo.

Prav to prikazuje spodnji graf:

dolgorepe besede in seo optimizacija

Z uporabo dolgorepnih besed boste lahko dosegli zelo specifično publiko (Vir slike: neilpatel.com)

Napaka št. 3: Pomanjkljiv in odbijajoč meta opis

Ko v spletni iskalnik Google vnesemo iskano frazo (ključno besedo), se pred nami izpiše stran z rezultati iskanja. Posamezen rezultat vključuje:

  • naslov prispevka,
  • url naslov spletne strani,
  • meta opis.

Google naslovu pripisuje precejšnjo težo, zato ga je potrebno zbrati premišljeno; biti mora ravno prave dolžine (SEO strokovnjaki svetujejo, da naj bo naslov dolžine med 38 in 60 znakov) in vsebovati mora glavno ključno besedo oz. besede.

Po drugi strani pa meta opis že nekaj časa ni nekaj, čemur bi Google pripisoval večjo težo. A meta opis je pomemben predvsem iz vidika povišanja stopnje CTR (ang.  Click Through Rate). Gre za razmerje med kliki in prikazi, ki nam pove, kolikokrat se je uporabnik izmed množice iskalnih zadetkov za vpisano ključno besedo odločil prav za našo spletno stran. Poglejmo si primer dveh meta opisov:

meta opis seo optimizacija

Prvi opis smo določili sami. Ker je drugi opis Google določil avtomatično, stavek ni smiselno zaključen.

Poskrbite, da meta opisi ne bodo pomanjkljivi. Če zanje ne boste poskrbeli sami, bo Google v meta opis avtomatično vključil prvih nekaj stavkov in povsem verjetno je, da poved ne bo smiselno zaključena. Kot prikazuje zgornji primer. O meta opisu smo se že razpisali v članku: Kvaliteten meta opis spletne strani >>

Če se želite na Googlu in ostalih iskalnikih povzpeti na višja mesta od konkurence, pridite na delavnico Optimizacija spletnih strani.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>


7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

V želji, da bodo spletne strani čim bolj prijazne do obiskovalcev, bodo pri Googlu v prihodnjih mesecih objavili serijo izobraževalnih videoposnetkov o optimizaciji spletnih strani (SEO). Izobraževanja bodo na voljo brezplačno, namenjena pa bodo lastnikom spletnih strani, ki želijo izboljšati razumljivost svojih strani in uvrstitve v iskalniku. Preberite več >>

SEO trendi, ki jih v letu 2020 ne boste smeli spregledati

SEO trendi, ki jih v letu 2020 ne boste smeli spregledati

Optimizacija spletnih strani (SEO) je pomembno marketinško področje vsakega podjetja. Zanjo je značilno, da se izjemno hitro spreminja. Kateri so SEO trendi, ki jih boste morali v letu 2020 nujno upoštevati, če želite, da se bo spletna stran vašega podjetja uvrstila čim višje v iskalniku? Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

20.11.2019 od 9:00 do 20:00
HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

Slovenska hardware scena - povežimo se! V povezavi s slovenskimi startup podjetji se pogovarjamo predvsem o storitvenih, razvijalskih in podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Imamo pa tudi veliko uspešnih primerov startup podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem strojne opreme: Visionect, Sleepy bottle, Equa... takšnih podjetij si želimo še več. Zato smo pripravili aktivnosti v okviru programa HardwareSTART kateri glavni namen je povečati število ter rast startup podjetij, ki delujejo na področju razvoja strojne opreme.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje