Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Večina tržnikov, ki se ukvarja z vsebinskim trženjem, ne dosega želenega donosa. Kljub vloženemu času in energiji se število kontaktov ne povečuje. Da bi v tekmi za potencialne stranke lahko uspešno tekmovali z večjimi podjetji, preizkusite naslednje nasvete in trike.
Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Poživite svoje vsebinsko trženje s pomočjo predstavljenih nasvetov. (Vir slike: Bigstockphoto)

1. Izkoristite priljubljenost drugih podjetij ali tematik

Ljudi zanima, kaj počnejo uspešni ljudje z njihovega področja. Če objavite zanimive vpoglede v delovanje uspešnih podjetij z izbranega področja, še posebej če ti niso splošno razširjeni, bodo vaše objave požele veliko zanimanja.

Vir slike: Outgrow.

Razmislite tudi o podrobnejši analizi strategije uspešnih podjetij oziroma vplivnežev ali o tem, česa se lahko naučimo na podlagi njihovih izkušenj, kot kaže spodnji primer.

Vir slike: Outgrow.

Analizirate in preučite lahko tudi najnovejše trende ter tako izkoristite njihovo priljubljenost. Ta strategija je zelo učinkovita, če svoji ciljni publiki predstavite zanimiv trend, ki se hitro razširja. Spodnji primer prikazuje, kako je spletna stran VOX izkoristila izjemno popularnost mobilne igre Pokemon GO.

Vir slike: Outgrow.

2. Zaklenjene vsebine

Zaklenjene vsebine lahko obiskovalci vaše spletne strani »odklenejo« s sledenjem vašemu profilu na eni od družabnih platform, kot prikazuje primer.

Vir slike: Outgrow.

Če se vam zdi, da zaklenjene vsebine odganjajo obiskovalce z vaše spletne strani, imate deloma prav. Zaklenjene vsebine lahko povzročijo visoko zapustno stopnjo, če jih ne predstavite na primeren način.

Zato morate vnaprej predstaviti vrednost svoje objave – tako bodo obiskovalci vedeli, ali želijo prebrati celoten prispevek, še preden bodo naleteli na zaklenjeno vsebino. Če bo prispevek dovolj kvaliteten, ga bodo celo delili s svojimi prijatelji.

Spodnji primer prikazuje uspešno predstavitev vsebine prispevka, na podlagi katere se lahko posameznik odloči, ali bo dejansko kliknil na povezavo ali ne.

Vir slike: Outgrow.

Zaklenjene vsebine tako lahko dejansko privlačijo obiskovalce, kar dokazujejo tudi rezultati preizkusa podjetja Gotch.

Vir slike: Outgrow.

3. Reciklaža

Vsebinsko trženje ne vključuje le preprostih objav na blogu. Svoje vsebine lahko reciklirate in ponovno uporabite, da razširite njihov doseg in izkoristite vse možnosti, ki vam jih ponujajo. Poleg tega na ta način prihranite čas, energijo in vire, ki jih zahteva oblikovanje popolnoma novih vsebin. Če ponovno uporabite priljubljene vsebine, bodo vaše »reciklirane« objave verjetno bolj priljubljene od svežih vsebin.

Že objavljene vsebine lahko reciklirate in preoblikujete na različne načine:

  • oblikujte sezname in vodnike
  • pripravite e-knjige in spletne seminarje
  • v sodelovanju z oblikovalci ustvarite infografike in videografike
  • posnemite video posnetke
  • posnemite podkaste
  • oblikujte predstavitve

Oglejmo si primer članka o Googlovih razvrstitvenih faktorjih, ki ga je napisal Brian Dean. Članek se lahko pohvali z več kot 7 tisoč tviti in skoraj 5 tisoč objavami na Facebooku. Prispevek je torej priljubljen in tako primeren za ponovno uporabo. Search Engine Journal ga je tako že preoblikoval v infografiko, ki so jo povzeli tudi različni vplivni blogi in spletne strani.

Vir slike: Outgrow.

4. Izmenjave avtorjev

Izmenjevanje objav z drugimi blogerji ali vplivneži z vašega področja lahko hitro poživi vaš vsebinski marketing. Izmenjave so lahko odlično orodje za mreženje, podvojijo možnosti za pisanje in deljenje ter podvojijo ciljno publiko in doseg posameznih objav.

Rafi Chowdhury, strokovnjak za digitalno trženje in spletni kolumnist, svetuje: »Ko ugotavljate, s kom želite opraviti izmenjavo, se osredotočite na bloge oziroma blogerje, ki imajo zveste oboževalce. Če ima bloger zvesto publiko, se bodo njegovi sledilci s komentarji in deljenjem odzvali tudi na vašo objavo na njegovem blogu. To drži tudi za njegovo objavo na vašem blogu. Če ima bloger zveste oboževalce, bodo ti obiskali tudi vašo spletno stran. Blogerje z zvesto publiko lahko prepoznate po objavah (tudi na družabnih omrežjih) z velikim številom komentarjev, všečkov in delitev.«

Delavnica Kako pisati za splet

5. Seznam tvitov

Naš prvi nasvet je priporočal izkoriščanje priljubljenosti podjetij in vplivnežev, zdaj pa vam predstavljamo še trik, s katerim lahko izkoristite popularnost katerega koli trenda – če le ujamete pravi trenutek.

Naslednji primer prikazuje seznam tvitov, ki obravnavajo tematiko, ki je Američane zaposlovala v zadnji predsedniški kampanji – zdravje demokratske kandidatke Hillary Clinton.

Vir slike: Outgrow.

Ste opazili, koliko posameznikov je delilo prispevek na družabnem omrežju Facebook? Poglejmo pobliže.

Vir slike: Outgrow.

Zavidanja vredna številka, kajne? Tudi sami lahko oblikujete takšne prispevke – osredotočite se na aktualen trend in poiščite najbolj zanimive tvite o obravnavani temi.

6. Seznam fotografij

Oblikovanje takšnega prispevka je izjemno preprosto, saj vključuje le izbor primernih fotografij. Takšni članki so vizualni in tako privlačni za večje število obiskovalcev spletne strani. Verjetnost, da jih bodo posamezniki delili s svojimi prijatelji, je veliko večja v primerjavi z besedilnimi objavami.

Vir slike: Outgrow.

Vir: Outgrow

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Spletna stran vašega podjetja je pomemben prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem. V prispevku vam podajamo napotke, kako jo lahko postavite v petih enostavnih korakih. Preberite več >>

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Če ste vpeti v email marketing, potem vam je stavek, da je email marketing mrtev, znan. Temu v praksi ni tako. Šest od desetih B2B marketingašev uporablja email marketing, polovica teh je prepričana, da je še kako učinkovit. Preberite več >>

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

Predstavljamo vam 10 primerov spletnih strani, ki se odlikujejo tako po designu kot tudi po uporabnosti in podajanju bistvenih informacij. Lahko so vam v navdih pri oblikovanju spletne strani za vaše podjetje. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

8 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran

8 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran

Ne glede na to, ali želite, da vaše podjetje raste ali ostane majhno; to, da imate v današnjih časih svojo spletno stran, je nuja. Stroški, ki jih boste odšteli za spletno stran, so majhna investicija v primerjavi s prednostmi, ki vam jih ta prinaša. Preberite več >>

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani na WordPressu. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ... Preberite več >>

Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje