Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Večina tržnikov, ki se ukvarja z vsebinskim trženjem, ne dosega želenega donosa. Kljub vloženemu času in energiji se število kontaktov ne povečuje. Da bi v tekmi za potencialne stranke lahko uspešno tekmovali z večjimi podjetji, preizkusite naslednje nasvete in trike.
Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Poživite svoje vsebinsko trženje s pomočjo predstavljenih nasvetov. (Vir slike: Bigstockphoto)

1. Izkoristite priljubljenost drugih podjetij ali tematik

Ljudi zanima, kaj počnejo uspešni ljudje z njihovega področja. Če objavite zanimive vpoglede v delovanje uspešnih podjetij z izbranega področja, še posebej če ti niso splošno razširjeni, bodo vaše objave požele veliko zanimanja.

Vir slike: Outgrow.

Razmislite tudi o podrobnejši analizi strategije uspešnih podjetij oziroma vplivnežev ali o tem, česa se lahko naučimo na podlagi njihovih izkušenj, kot kaže spodnji primer.

Vir slike: Outgrow.

Analizirate in preučite lahko tudi najnovejše trende ter tako izkoristite njihovo priljubljenost. Ta strategija je zelo učinkovita, če svoji ciljni publiki predstavite zanimiv trend, ki se hitro razširja. Spodnji primer prikazuje, kako je spletna stran VOX izkoristila izjemno popularnost mobilne igre Pokemon GO.

Vir slike: Outgrow.

2. Zaklenjene vsebine

Zaklenjene vsebine lahko obiskovalci vaše spletne strani »odklenejo« s sledenjem vašemu profilu na eni od družabnih platform, kot prikazuje primer.

Vir slike: Outgrow.

Če se vam zdi, da zaklenjene vsebine odganjajo obiskovalce z vaše spletne strani, imate deloma prav. Zaklenjene vsebine lahko povzročijo visoko zapustno stopnjo, če jih ne predstavite na primeren način.

Zato morate vnaprej predstaviti vrednost svoje objave – tako bodo obiskovalci vedeli, ali želijo prebrati celoten prispevek, še preden bodo naleteli na zaklenjeno vsebino. Če bo prispevek dovolj kvaliteten, ga bodo celo delili s svojimi prijatelji.

Spodnji primer prikazuje uspešno predstavitev vsebine prispevka, na podlagi katere se lahko posameznik odloči, ali bo dejansko kliknil na povezavo ali ne.

Vir slike: Outgrow.

Zaklenjene vsebine tako lahko dejansko privlačijo obiskovalce, kar dokazujejo tudi rezultati preizkusa podjetja Gotch.

Vir slike: Outgrow.

3. Reciklaža

Vsebinsko trženje ne vključuje le preprostih objav na blogu. Svoje vsebine lahko reciklirate in ponovno uporabite, da razširite njihov doseg in izkoristite vse možnosti, ki vam jih ponujajo. Poleg tega na ta način prihranite čas, energijo in vire, ki jih zahteva oblikovanje popolnoma novih vsebin. Če ponovno uporabite priljubljene vsebine, bodo vaše »reciklirane« objave verjetno bolj priljubljene od svežih vsebin.

Že objavljene vsebine lahko reciklirate in preoblikujete na različne načine:

  • oblikujte sezname in vodnike
  • pripravite e-knjige in spletne seminarje
  • v sodelovanju z oblikovalci ustvarite infografike in videografike
  • posnemite video posnetke
  • posnemite podkaste
  • oblikujte predstavitve

Oglejmo si primer članka o Googlovih razvrstitvenih faktorjih, ki ga je napisal Brian Dean. Članek se lahko pohvali z več kot 7 tisoč tviti in skoraj 5 tisoč objavami na Facebooku. Prispevek je torej priljubljen in tako primeren za ponovno uporabo. Search Engine Journal ga je tako že preoblikoval v infografiko, ki so jo povzeli tudi različni vplivni blogi in spletne strani.

Vir slike: Outgrow.

4. Izmenjave avtorjev

Izmenjevanje objav z drugimi blogerji ali vplivneži z vašega področja lahko hitro poživi vaš vsebinski marketing. Izmenjave so lahko odlično orodje za mreženje, podvojijo možnosti za pisanje in deljenje ter podvojijo ciljno publiko in doseg posameznih objav.

Rafi Chowdhury, strokovnjak za digitalno trženje in spletni kolumnist, svetuje: »Ko ugotavljate, s kom želite opraviti izmenjavo, se osredotočite na bloge oziroma blogerje, ki imajo zveste oboževalce. Če ima bloger zvesto publiko, se bodo njegovi sledilci s komentarji in deljenjem odzvali tudi na vašo objavo na njegovem blogu. To drži tudi za njegovo objavo na vašem blogu. Če ima bloger zveste oboževalce, bodo ti obiskali tudi vašo spletno stran. Blogerje z zvesto publiko lahko prepoznate po objavah (tudi na družabnih omrežjih) z velikim številom komentarjev, všečkov in delitev.«

Delavnica Kako pisati za splet

5. Seznam tvitov

Naš prvi nasvet je priporočal izkoriščanje priljubljenosti podjetij in vplivnežev, zdaj pa vam predstavljamo še trik, s katerim lahko izkoristite popularnost katerega koli trenda – če le ujamete pravi trenutek.

Naslednji primer prikazuje seznam tvitov, ki obravnavajo tematiko, ki je Američane zaposlovala v zadnji predsedniški kampanji – zdravje demokratske kandidatke Hillary Clinton.

Vir slike: Outgrow.

Ste opazili, koliko posameznikov je delilo prispevek na družabnem omrežju Facebook? Poglejmo pobliže.

Vir slike: Outgrow.

Zavidanja vredna številka, kajne? Tudi sami lahko oblikujete takšne prispevke – osredotočite se na aktualen trend in poiščite najbolj zanimive tvite o obravnavani temi.

6. Seznam fotografij

Oblikovanje takšnega prispevka je izjemno preprosto, saj vključuje le izbor primernih fotografij. Takšni članki so vizualni in tako privlačni za večje število obiskovalcev spletne strani. Verjetnost, da jih bodo posamezniki delili s svojimi prijatelji, je veliko večja v primerjavi z besedilnimi objavami.

Vir slike: Outgrow.

Vir: Outgrow

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Oznake: ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje