Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?
Je vaš vsebinski marketing dovolj učinkovit? (Vir slike: quicksprout.com)
Vsako podjetje, ki vlaga sredstva v vsebinski marketing, mora nujno poskrbeti tudi za merjenje samih rezultatov. V nasprotnem primeru je namreč težko oceniti, ali ima nadaljevanje takšnega početja sploh smisel.
Če tudi v vašem podjetju svoje produkte oz. storitve tržite preko vsebinskega marketinga, morate nujno meriti tudi uspešnost svojega početja. To lahko storite s pomočjo spremljanja nekaterih metrik, ki so dovolj natančno merljive, ter tako ugotovite, ali bi morebitno povečanje vlaganja sredstev lahko precej izboljšalo vaše poslovne rezultate ali pa se vam v prihodnosti sploh ne splača več vlagati v tovrsten način trženja, saj so rezultati preslabi.
Ker je merjenje zgolj ene matrike lahko varljivo, se priporoča, da jih merite več naenkrat. S tem boste dobili precej širši vpogled v situacijo, kar vam lahko pomaga pri nadaljnjem odločanju. Ugotovite, kateri so tisti podatki, ki vam bodo koristili. Medtem ko nekaterim podjetjem zadostuje že merjenje 3-4 metrik, jih druga potrebujejo več kot 10.
Na spodnjem seznamu poglejte, katere metrike lahko enostavno merite preko brezplačnega spletnega orodja Google Analytics, s pomočjo Google Adsov ali pa preko navadne Excel razpredelnice.
Spremljajte:
- število ogledov strani;
- število unikatnih obiskovalcev na strani;
- število prenosov dokumentov;
- odstotek odprtih (prebranih) e-sporočil;
- število klikov na povezave v e-sporočilih;
- število ogledov strani posameznega obiskovalca;
- odstotek pridobljenih kontaktov preko posameznih prijavnih obrazcev;
- število novih naročnikov (na dan/na mesec);
- število novih sledilcev na družbenih omrežjih;
- rast prihodkov;
- število odjav naročnikov (na dan/na mesec);
- odstotek obiskovalcev, ki so stran zapustili, ne da bi kliknili na podstran;
- odstotek obiskovalcev, ki se na vašo stran vračajo;
- število všečkov in/ali deljenj na vaših družbenih straneh;
- število komentarjev;
- stopnjo poglobljenosti obiskovalcev na vaših spletnih straneh;
- trajanje ogledov spletnih strani;
- število poslanih e-mailov;
- stroške in rezultate plačanih oglasov;
- količino časa, ki je potrebna za pridobitev novega naročnika;
- stroške, porabljene za izdelavo vsebine;
- količino vsebine, ki je pripravljena za objavo.
Naštetih je le nekaj matrik, ki pa jih lahko uspešno in enostavno merite tudi v vašem podjetju. Še posebej spletna podjetja lahko z njihovo pomočjo precej profitirate in ustvarite načrt za še kvalitetnejši vsebinski marketing.