
Kaj bi resnično morali meriti z Google Analytics? (Vir slike: ga-dev-tools.appspot.com)
Spremljanje prometa in uporabe na spletni strani s pomočjo orodja Google Analytics nam lahko da koristne podatke o potrošnikih, ki so zainteresirani za naše produkte oz. storitve.
Ugotovimo lahko, koliko časa posamezen obiskovalec preživi na naši spletni strani, katere ključne besede je uporabil pri iskanju, dobimo lahko podatke o viru, preko katerega je našel našo spletno stran, ter kakšne vsebine so bile zanj najbolj zanimive, izvemo pa tudi razne demografske podatke, kot so lokacija, spol in starost.
Seveda so ti podatki zelo pomembni pri ustvarjanju kvalitetnih marketinških taktik in optimizaciji spletne strani, a ne predstavljajo edine prednosti orodja Google Analytics.
To Googlovo brezplačno spletno orodje namreč lahko uporabljamo tudi za:
- spremljanje števila testnih uporabnikov;
- spremljanje števila novih uporabniških računov;
- spremljanje števila naročil na e-obveščanje;
- spremljanje števila prenosov poročil in e-knjig.
Google Analytics je lahko učinkovit pripomoček za povečevanje prometa in profita tako v mladih kot tudi v starejših podjetjih, a to lahko postane šele tedaj, ko je poskrbljeno za pravilne nastavitve. Govorimo o Google Analytics ciljih, ki jih lahko konfigurirate po prijavi v svoj uporabniški račun na naslednji način:
- najprej izberete kartico “Skrbnik” in se pomaknite do želenega računa, znamke in pogleda.
- V stolpcu POGLED kliknite “Cilji”.
- Kliknite “+ NOV CILJ”, da ustvarite nov cilj.
Cilje lahko konfigurirate glede na:
… število klikov na URL povezave: Na ta način bo Google Analytics beležil statistiko klikov na vnaprej določeno URL povezavo, kar pride v poštev predvsem pri zahvalnih straneh, potrditvenih straneh in pri prenosu dokumentov.
… čas obiska na spletni strani: Na ta način lahko enostavno spremljate, koliko časa posamezen obiskovalec preživi na vaši spletni strani. V kolikor vas zanima, ali je vaša podpora strankam dovolj hitra, lahko uporabite prav to opcijo.
… število ogledanih strani: Na ta način boste dobili kvalitetne podatke o tem, koliko podstrani si je uporabnik ogledal, preden je zapustil vašo spletno stran. Tudi ta način je priporočljiv za podjetja, ki na spletni strani nudijo podporo za uporabnike.
… zanimanje o dogodkih: Z Google Analytics lahko enostavno spremljate tudi zanimanje o dogodkih: merite lahko čas, ki ga uporabniki namenijo gledanju promocijskih videoposnetkov, klike na zunanje povezave, ki vodijo na družbena omrežja ipd.