Kaj bi resnično morali meriti z Google Analytics?

Kaj bi resnično morali meriti z Google Analytics? (Vir slike: ga-dev-tools.appspot.com)

Kaj bi resnično morali meriti z Google Analytics?

Mnogi podjetniki so zmotno prepričani, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. Toda v resnici lahko podjetje s pomočjo tega brezplačnega orodja še precej izboljša učinkovitost svojih poslovnih potez.
Kaj bi resnično morali meriti z Google Analytics?

Kaj bi resnično morali meriti z Google Analytics? (Vir slike: ga-dev-tools.appspot.com)

Spremljanje prometa in uporabe na spletni strani s pomočjo orodja Google Analytics nam lahko da koristne podatke o potrošnikih, ki so zainteresirani za naše produkte oz. storitve.

Ugotovimo lahko, koliko časa posamezen obiskovalec preživi na naši spletni strani, katere ključne besede je uporabil pri iskanju, dobimo lahko podatke o viru, preko katerega je našel našo spletno stran, ter kakšne vsebine so bile zanj najbolj zanimive, izvemo pa tudi razne demografske podatke, kot so lokacija, spol in starost.

Seveda so ti podatki zelo pomembni pri ustvarjanju kvalitetnih marketinških taktik in optimizaciji spletne strani, a ne predstavljajo edine prednosti orodja Google Analytics.

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics >>

To Googlovo brezplačno spletno orodje namreč lahko uporabljamo tudi za:

  • spremljanje števila testnih uporabnikov;
  • spremljanje števila novih uporabniških računov;
  • spremljanje števila naročil na e-obveščanje;
  • spremljanje števila prenosov poročil in e-knjig.

Google Analytics je lahko učinkovit pripomoček za povečevanje prometa in profita tako v mladih kot tudi v starejših podjetjih, a to lahko postane šele tedaj, ko je poskrbljeno za pravilne nastavitve. Govorimo o Google Analytics ciljih, ki jih lahko konfigurirate po prijavi v svoj uporabniški račun na naslednji način:

  1. najprej izberete kartico “Skrbnik” in se pomaknite do želenega računa, znamke in pogleda.
  2. V stolpcu POGLED kliknite “Cilji”.
  3. Kliknite “+ NOV CILJ”, da ustvarite nov cilj.

Cilje lahko konfigurirate glede na:

… število klikov na URL povezave: Na ta način bo Google Analytics beležil statistiko klikov na vnaprej določeno URL povezavo, kar pride v poštev predvsem pri zahvalnih straneh, potrditvenih straneh in pri prenosu dokumentov.

… čas obiska na spletni strani: Na ta način lahko enostavno spremljate, koliko časa posamezen obiskovalec preživi na vaši spletni strani. V kolikor vas zanima, ali je vaša podpora strankam dovolj hitra, lahko uporabite prav to opcijo.

… število ogledanih strani: Na ta način boste dobili kvalitetne podatke o tem, koliko podstrani si je uporabnik ogledal, preden je zapustil vašo spletno stran. Tudi ta način je priporočljiv za podjetja, ki na spletni strani nudijo podporo za uporabnike.

… zanimanje o dogodkih: Z Google Analytics lahko enostavno spremljate tudi zanimanje o dogodkih: merite lahko čas, ki ga uporabniki namenijo gledanju promocijskih videoposnetkov, klike na zunanje povezave, ki vodijo na družbena omrežja ipd.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Več >

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Več >

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Več >

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Več >

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Več >

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Več >

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Več >

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Več >

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Več >

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki