
Optika Ventura se predstavlja z novim konceptom, ki ima dobrodelno noto (Vir slike: Optika Ventura).
Marina Medaka se morda spomnite po lanskoletni kampanji na Kickstarterju Oivo, ki žal ni bila uspešna, a ga to ni odvrnilo od nadaljevanja svoje podjetniške poti. Lani oktobra je prevzel vodenje Optike Venture, ji prinesel pomembne novosti, od spremembe CGP-ja, nove programske opreme za CRM. Junija letos so v slovenskih prostor prinesli še nov koncept projekta, ki ima dobrodelno noto.
Sredi septembra so projekt tudi uradno zagnali, trajal pa naj bi do sredine oktobra, čeprav že razmišljajo o podaljšanju za nekaj tednov. Bistvo projekta je, da stranka del kupnine poravna z denarjem, drugi del pa z dobrinami.
Vse, kar je plod dela in znanja
»Vse, kar je plod znanja in dela, sprejemamo. To ne pomeni, da odidete v trgovino in kupite jabolka, temveč da so vaš pridelek. Lahko gre tudi za storitve,« pravi Medak, prokurist optike, ki doda, da stranka nato sama določi ceno izdelka, ki ga je prinesla. »Prepričani smo, da so ljudje pošteni, in s postavitvijo cene ne bodo pretiravali.« Storitev, kot so na primer menjave gum, finančno svetovanje ali pa mizarske storitve, za zdaj še ni nihče ponudil.
Vsi v verigi imamo nekaj od tega, kmetje, obrtniki, ki lahko na tak način kupijo očala, mi, ki lahko podarimo dobrine nepriviligiranim, tistim, ki jim moramo pomagati, in imamo zadovoljne stranke, saj vedo, da so naredili dobro stvar, pravi Marin Medak (Vir slike: Optika Ventura).
Dobrine v roke Rdečemu križu
»Do zdaj smo prejeli torbice, copate, 100 kilogramov jabolk, meso in drugo hrano, pa vino, neki ribič bo prinesel ribe. Alkohol se bo v celoti podarilo piranskim gasilcem, meso smo podarili ljudski kuhinji, oblačila in hrano pa bomo dali Rdečemu križu,« takšnih nakupov pa je bilo do zdaj pet. V kolikor bo dobrin za piranski Rdeči križ preveč, bodo dobrine razdelili še po drugih obalnih občinah.
Razmišljajo že o novem letu
»Opažamo, da je ljudem nerodno. Veliko sprašujejo, saj gre za novo stvar. Prvi teden ni bilo nikogar, se pa stanje izboljšuje, zato razmišljamo, da bi projekt podaljšali,« razmišljajo, da bi projekt zagnali tudi prihodnje leto. »Bolj bomo pazljivi na določene stvari. Morda bolje predstaviti projekt, saj gre za novost. Presenetila nas je tudi nesigurnost ljudi, ki ne vedo, kaj lahko prinesejo.«
Za potrebe promocije so delili letake, se povezovali z mediji, ugotovili pa so, da je najbolj primeren način obveščanja – sploh zato, ker gre za regijsko usmeritev – radio. »Tudi nalepka na izložbi, ki jo imamo, dobro služi.«
Vsi v verigi pridobijo
»Najtežje je prepričati ljudi, da gre za dobro potezo. Vsi v verigi imamo nekaj od tega – kmetje, obrtniki, ki lahko na tak način kupijo očala, mi, ki lahko podarimo dobrine nepriviligiranim, tistim, ki jim moramo pomagati, in imamo zadovoljne stranke, saj vedo, da so naredili dobro stvar,« pripoveduje Medak, ki dodaja, da je njegov oče večkrat dobrosrčno delil očala otrokom in odraslim v socialni stiski. »Je pa to prva akcija, ki je javno objavljena,« zaključi.