Kako izboljšati slikovni material za Facebook?

Izbira vizualnega materiala se razlikuje glede na storitev oziroma izdelek, ki ga posamezno podjetje ponuja. Nekatera stremijo k večji eleganci ravno na račun svoje storitve, med temi najbolj izstopajo večja podjetja, ki se ukvarjajo s proizvodnjo zdravil, tudi računalniška podjetja.
Kako izboljšati slikovni material za Facebook?

Tudi resnejša podjetja si lahko privoščijo sproščeno komunikacijo in zabavne dizajne, pravi Mojca Marš (Vir slike: osebni arhiv)

Odločitev za vrsto komunikacije in izbiro slikovnih objav oziroma dizajnov je na plečih podjetja, pravi Mojca Marš, ustanoviteljica agencija Super Spicy Media. Na eni strani so tisti, ki stremijo k večji eleganci zaradi storitev oziroma izdelkov, ki jih nudijo, na drugi pa tisti, katerih izdelki oziroma storitve so bolj sproščene in zabavnejše, zato je takšna tudi vsebina – pripravljajo bolj sproščeno komunikacijo, »ki se odraža tudi v simpatičnih dizajnih slikovnih objav ali naslovnih fotografij«. Te so vidne v vključevanju različnih elementov, od puščic, značk, trakov, zabavnih napisov in živahnejših barv. Pa vendar si po izkušnjah Marševe tudi resnejša podjetja lahko privoščijo sproščeno komunikacijo in zabavne dizajne, »mogoče bodo te vrste objav celo uspešnejše, kot tiste, ki so jih vajeni«.

Kaj pa tisti, ki nimajo časa in izkušenj z oblikovanjem?

Eno od orodij, ki podjetjem olajša pripravo slikovnega materiala za Facebooka, je Canva. »Ima nekaj prednastavljenih predlogov dizajnov oziroma slikovnih objav, ki si jih lahko potem urediš glede na svoje želje in potrebe: dodaš logotip, spremeniš tekst, zamenjaš fotografijo. Te predloge pripravljajo oblikovalci, kar pomeni, da so zastavljene tako, kot morajo biti uspešne objave na Facebooku,« svetuje Marševa.

Sama sicer večino objav oblikuje v Photoshopu in Illustratorju, a je orodje preizkusila in bila zadovoljna kljub nekaterim napakam, ki pa jih redno odpravljajo. Canva po njenem mnenju lahko olajša delo marsikateremu posamezniku, »ki se nima časa ali priložnosti naučiti oblikovanja oziroma spoznati oblikovalskih programov«. Posamezniki si s takšnimi orodji prihranijo veliko časa in živcev, slikovne objave pa so vizualno prijaznejše.

Kako oblikuje Marševa?

Prisega na lastnoročno izdelavo, in sicer z orodji, kot so Adobe Photoshop, Sketch in Adobe Illustrator. »Tako zagotovim, da je dizajn resnično moj in da prek družabnih omrežij komuniciram z ustaljeno vizualno podobo.« Na spletu sicer obstaja veliko drugih orodij in pristopov: »Od neke vrste online Photoshopa do brezplačnih oblikovalskih elementov, ki jih lahko pozneje uporabijo v svojih dizajnih. Oblikovalsko delo lahko celo ´outsourcajo´ s storitvami, kot je 99design. Vse pa je odvisno od potreb, želja in proračuna, ki ga neko podjetje ali podjetnik ima.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, , , , , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje