Kako lahko najbolje izkoristite svoj LinkedIn profil?

LinkedIn profil je eno najpomembnejših orodij za karierno trženje (Vir slike: socialsaleslink.com)

Kako lahko najbolje izkoristite svoj LinkedIn profil?

Vaš LinkedIn profil je odličen: predstavljajo vas profesionalno posneta fotografija, prepričljiv naslov in izviren opis. Zdaj je čas, da svoj natančno izdelani profil unovčite pri grajenju svojih poklicnih možnosti. Preberite, kako lahko najbolje izkoristite svoj LinkedIn profil.
Kako lahko najbolje izkoristite svoj LinkedIn profil?

LinkedIn profil je eno najpomembnejših orodij za karierno trženje (Vir slike: socialsaleslink.com)

Vaš LinkedIn profil naj bo javen.

Če ste se potrudili z izdelavo svoje spletne podobe, jo pokažite celemu svetu. V nastavitvah lahko določite, kateri deli vašega profila bodo vidni javnosti. Omogočite vsem, da vidijo vaš profil – drugače je šel vaš trud v nič.

Sproti ga posodabljajte.

Bolj kot boste aktivni, več ljudi bo obiskalo vaš profil. V podjetju celo pravijo, da morate svoj status posodobiti vsaj dvajsetkrat mesečno, da boste dosegli približno 60 odstotkov svoje publike. Ostanite v stiku s svojimi kontakti: povejte jim, s čim se ukvarjate in katerih dogodkov se boste udeležili, z njimi pa lahko delite tudi vsebine, ki se vam zdijo zanimive.

Pokažite ga drugim. 

Seveda lahko ljudje najdejo vaš profil s pomočjo iskalnika na spletni strani – z uporabo primernih ključnih besed boste osvojili ljudi, za katere sploh niste vedeli, da vas iščejo. Vendar se ne smete zanašati na naključne in nenačrtovane povezave, temveč morate ljudi, ki se zanimajo za vas, usmeriti na svoj profil. To lahko storite na dva preprosta načina:

  1. Uporabite kodo QR. Po bežnih srečanjih na dogodkih, namenjenih mreženju, si bodo ljudje o vas želeli vedeti več. Olajšajte jim delo z uporabo kode QR, ki jih bo povezala direktno z vašim LinkedIn profilom. Natisnite kodo QR na svoje vizitke, dodajte jo svojemu življenjepisu in motivacijskim pismom. Lahko celo natisnete nalepke s svojo kodo QR in jih na različnih dogodkih prilepite na priponko s svojim imenom.
  2. Ustvarite LinkedIn gumbe. Med nastavitvami svojega profila boste našli možnost, da ustvarite gumb z neposredno povezavo do profila, ki ga lahko dodate v svoja elektronska sporočila, na spletno stran, blog itd.

Uporabite ga v druge namene.

LinkedIn je namenjen ljudem, ki si želijo izvedeti več o vas, vaših znanjih in vaši poklicni poti. Hkrati pa ima lahko ustvarjanje profila dober vpliv tudi na vas, saj vas prisili v oblikovanje jasne osebne blagovne znamke in v natančno popisovanje vaše poklicne poti. Ko ste zadovoljni s svojim LinkedIn profilom, lahko vsebine, ki ste jih skrbno pripravili, uporabite tudi v druge namene. V tem primeru ni nič narobe, če ste malce leni, saj boste s ponovno uporabo istih vsebin zagotovili konsistentnost svoje osebne blagovne znamke ter hkrati prihranili čas in energijo. Trud, ki ste ga vložili v izdelavo svojega profila, lahko izkoristite na tri načine:

  1. Izdelajte kopijo profila. Svoj profil lahko izvozite v različne tipe dokumentov, ki jih lahko uporabite pri trženju.
  2. Izdelajte življenjepis. S pomočjo spletne strani LinkedIn Labs lahko svoj LinkedIn profil spremenite v življenjepis. Izberete si predlogo, nato pa se odločite, katere podatke z vašega profila naj vsebuje vaš življenjepis. Tako boste prihranili čas, hkrati pa zagotovili konsistentnost svojih spletnih in natisnjenih dokumentov.
  3. Izdelajte svojo spletno stran. Na trgu je mnogo platform, prek katerih lahko vsebine s svojega LinkedIn profila prenesete na svojo spletno stran. Ena od priljubljenih platform je branded.me, ki omogoča prenos vsebin z LinkedIn profila v različne predloge, ki jih lahko oblikujete po svojem okusu z različnimi podobami, barvami, pisavami ipd.

LinkedIn profil je eno najpomembnejših orodij za karierno trženje. Njegova vrednost se poveča, če ga vidi več ljudi ali če z njegovo pomočjo nadgrajujete svojo osebno blagovno znamko.

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki