
LinkedIn profil je eno najpomembnejših orodij za karierno trženje (Vir slike: socialsaleslink.com)
Vaš LinkedIn profil naj bo javen.
Če ste se potrudili z izdelavo svoje spletne podobe, jo pokažite celemu svetu. V nastavitvah lahko določite, kateri deli vašega profila bodo vidni javnosti. Omogočite vsem, da vidijo vaš profil – drugače je šel vaš trud v nič.
Sproti ga posodabljajte.
Bolj kot boste aktivni, več ljudi bo obiskalo vaš profil. V podjetju celo pravijo, da morate svoj status posodobiti vsaj dvajsetkrat mesečno, da boste dosegli približno 60 odstotkov svoje publike. Ostanite v stiku s svojimi kontakti: povejte jim, s čim se ukvarjate in katerih dogodkov se boste udeležili, z njimi pa lahko delite tudi vsebine, ki se vam zdijo zanimive.
Pokažite ga drugim.
Seveda lahko ljudje najdejo vaš profil s pomočjo iskalnika na spletni strani – z uporabo primernih ključnih besed boste osvojili ljudi, za katere sploh niste vedeli, da vas iščejo. Vendar se ne smete zanašati na naključne in nenačrtovane povezave, temveč morate ljudi, ki se zanimajo za vas, usmeriti na svoj profil. To lahko storite na dva preprosta načina:
- Uporabite kodo QR. Po bežnih srečanjih na dogodkih, namenjenih mreženju, si bodo ljudje o vas želeli vedeti več. Olajšajte jim delo z uporabo kode QR, ki jih bo povezala direktno z vašim LinkedIn profilom. Natisnite kodo QR na svoje vizitke, dodajte jo svojemu življenjepisu in motivacijskim pismom. Lahko celo natisnete nalepke s svojo kodo QR in jih na različnih dogodkih prilepite na priponko s svojim imenom.
- Ustvarite LinkedIn gumbe. Med nastavitvami svojega profila boste našli možnost, da ustvarite gumb z neposredno povezavo do profila, ki ga lahko dodate v svoja elektronska sporočila, na spletno stran, blog itd.
Uporabite ga v druge namene.
LinkedIn je namenjen ljudem, ki si želijo izvedeti več o vas, vaših znanjih in vaši poklicni poti. Hkrati pa ima lahko ustvarjanje profila dober vpliv tudi na vas, saj vas prisili v oblikovanje jasne osebne blagovne znamke in v natančno popisovanje vaše poklicne poti. Ko ste zadovoljni s svojim LinkedIn profilom, lahko vsebine, ki ste jih skrbno pripravili, uporabite tudi v druge namene. V tem primeru ni nič narobe, če ste malce leni, saj boste s ponovno uporabo istih vsebin zagotovili konsistentnost svoje osebne blagovne znamke ter hkrati prihranili čas in energijo. Trud, ki ste ga vložili v izdelavo svojega profila, lahko izkoristite na tri načine:
- Izdelajte kopijo profila. Svoj profil lahko izvozite v različne tipe dokumentov, ki jih lahko uporabite pri trženju.
- Izdelajte življenjepis. S pomočjo spletne strani LinkedIn Labs lahko svoj LinkedIn profil spremenite v življenjepis. Izberete si predlogo, nato pa se odločite, katere podatke z vašega profila naj vsebuje vaš življenjepis. Tako boste prihranili čas, hkrati pa zagotovili konsistentnost svojih spletnih in natisnjenih dokumentov.
- Izdelajte svojo spletno stran. Na trgu je mnogo platform, prek katerih lahko vsebine s svojega LinkedIn profila prenesete na svojo spletno stran. Ena od priljubljenih platform je branded.me, ki omogoča prenos vsebin z LinkedIn profila v različne predloge, ki jih lahko oblikujete po svojem okusu z različnimi podobami, barvami, pisavami ipd.
LinkedIn profil je eno najpomembnejših orodij za karierno trženje. Njegova vrednost se poveča, če ga vidi več ljudi ali če z njegovo pomočjo nadgrajujete svojo osebno blagovno znamko.
Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>