Kako lead generation postane lead nurturing

Samo 27 odstotkov B2B leadov je pripravljenih na nakup takoj po tem ko so pridobljeni. Kaj to pomeni? Lead nurturing je izredno pomemben del pri nakupnem procesu. Žal je njegov pomen prepoznalo premalo B2B marketingašev, saj se mnogi za lead nurturing kampanjo še niso odločili.
Kako lead generation postane lead nurturing

Veste, česa si želi vaša stranka? Spoznajte jo! (Vir slike: Bigstockphoto)

Tudi v prihodnosti bo imel lead nurturing (slo. negovanje potencialnih strank) veliko vlogo, saj napovedi kažejo, da bo prek spleta stekel še večji del prodaje. Če so marketinški oddelki včasih tartegirali zgolj glede na demografijo, lahko danes svoj ciljni trg dodobra analizirajo in se tako naučijo o specifičnem trgu in posameznih kupcih.

Štirje elementi spletnega marketinga so družabna omrežja, vsebina, promet na spletno stran in kupec. Preglejte trenutne stopnje konverzije in spletni promet. Nekateri so s temi stopnjami obsedeni, a če imate veliko obiskovalcev na strani brez konverzije, imate marketinški (prodajni) lijak, ki pušča. Ljudje so zainteresirani za vaš produkt oziroma storitev, a ga ne kupijo – stranke izgubljate.

Na tem mestu nastopi lead nurturing. S pridobivanjem informacij, kot so elektronski naslov, ime ali telefonska številka, jih lahko spremljate in se povezujete z njimi. S tem boste zagotovili, da vam ne bo ušel in kupil izdelek pri konkurenci.

Targetirajte prave ljudi

Potem ko ugotovite, kaj vse morate vključiti v svoj spletni prodajni lijak, izdelajte načrt, kako targetirati prave ljudi. Več, kot lahko ugotovite o spletnem obiskovalcu, lažje lahko dosežete, da se bodo njegova pričakovanja ujemala z vašo ponudbo.

Zapuščina obstoječih podatkovnih baz

Obstoječe baze so neprecenljiv vir podatkov, še zlasti, če se spogledujete z lead nurturingom. Ko je denarja za marketing premalo, je zapravljanje za pridobivanje novih strank popolnoma nespametno. Zakaj bi zapravljali denar in tako popolnoma okrnili proračun za marketing, če je pred vami seznam preteklih strank, ki si želijo znova kupiti izdelek pri vas? Delajte na obstoječih strankah, saj vas že poznajo, prednost pa dajejo tudi iz stroškovnega vidika.

Vsebinski marketing na steroidih

Če imate dober izdelek, vam bo bolj malo pomagalo pri poslu, če zanj nihče ne bo vedel. Prvo stopničko predstavljajo družabna omrežja. Da pa bo kampanja na družabnih omrežjih resnično uspešna, morate imeti dober material za deljenje. Predpogoj za dobro vsebino je dobra spletna stran, ki ponuja unikatno storitev. Vsebina je tisto, kar drži skupaj družabna omrežja in izdelek. Je kot nekakšno lepilo.

Oblikujte dobro vsebino, ki bo izobraževala vaše potencialne stranke. Predstavite jim, kaj jim lahko ponudite, kako je izdelek pomagal drugim in podobno. Ta del zahteva dobro strategijo in veliko časa, je pa vir za pridobivanje pozornosti s strani strank in v končni fazi tudi konverzije. Kakovostna vsebina, ki je relevantna za potencialne stranke, ustvarja za 208-odstotno višjo konverzijo.

Razumevanje stranke

Z razumevanjem stranke boste razumeli tudi njihove potrebe in želje. S tem boste spoznali, kakšen način lead nurturinga je najboljši. Lead nurturing je veliko več kot le prepričevanje ljudi, ki se še niso odločili za nakup. Če je ta postopek dobro izveden, se lahko preoblikuje v lojalno stranko, ki vam zaupa, zaupa v izdelke, ki jih ponujate in verjame v to, kar delate.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Preberite več >>

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Preberite več >>

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

Prepričanje, da se vse vrti okoli t.i. lead generation in povečanja prometa, je zmotno. Marketingaš, prepričan v uvodni stavek, bo zapravil veliko časa in denarja. Mala podjetja naj se osredotočijo na pridobivanje pravih leadov, kar bo posledično prineslo več strank in večje prihodke. Preberite več >>

Izboljšajte svojo prodajo

Izboljšajte svojo prodajo

Prodaja je eden najpomembnejših vidikov podjetništva in to, ali bo podjetnik uspešen ali ne, je odvisno predvsem od tega, kako dober prodajnik je. Načinov za uspešno prodajo je več, štejejo pa seveda le rezultati. Preberite več >>

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Delo tržnikov se ne konča pri pridobivanju kontaktov (angl. lead generation). Odnos s potencialnimi strankami morate vzdrževati (angl. lead nurturing), dokler ne bodo opravile nakupa – in po tem. Če še niste prepričani v učinkovitost tega procesa, si oglejte naslednje podatke. Preberite več >>

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis. Preberite več >>

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

Konverzija leadov predstavlja pomemben faktor uspeha za vsako podjetje, predvsem pa za majhna podjetja, ki imajo za pridobivanje kontaktov zainteresiranih strank (t.i. leadov) ponavadi na voljo zelo omejen proračun. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje