12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

Konverzija leadov predstavlja pomemben faktor uspeha za vsako podjetje, predvsem pa za majhna podjetja, ki imajo za pridobivanje kontaktov zainteresiranih strank (t.i. leadov) ponavadi na voljo zelo omejen proračun.
12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga (Vir slike: Pixabay.com)

Ni potrebno, da v postopek lead nurturinga vlagamo veliko denarnih sredstev, pomembno pa je, da smo pri tem konsistentni in aktivni. Na voljo je precej (tudi brezplačne) programske opreme, ki celotno zadevo olajša, podjetnikom pa omogoča, da svoj dragoceni čas namenjajo drugim opravilom.

Da bi bil postopek lead nurturinga čim bolj učinkovit, je dobro, da upoštevate 12 korakov:

1. korak: Pridobljeni leadi (kontakti zainteresiranih strank) morajo biti kvalitetni: Količina pridobljenih leadov ni tako pomembna kot njihova kvaliteta. S pomočjo optimizacije spletnih strani, spletnega marketinga ali na kakšen drug način je potrebno pridobivati predvsem takšne kontakte, za katere velja večja verjetnost, da v prihodnosti postanejo vaši kupci.

2. korak: Po prejemu interesa je treba zagotoviti avtomatski odzivnik:To lahko storite ročno ali avtomatizirano s pomočjo programske opreme, pomembno pa je, da potencialni kupec čimprej prejme povratno sporočilo z informacijami o nadaljnji komunikaciji.

3. korak: Odgovoriti je treba v dogovorjenem času: Ni pomembno, ali ste stranki obljubili odgovor v 1 uri ali v 24 urah – pomembno je, da to zares storite v zastavljenem času.

4. korak: Interesentom je treba ponuditi nekakšno dodatno vrednost: Ne glede na to, da do sklenitve posla (še) ni prišlo, lahko potencialnega kupca nagradite že za to, ker je izkazal interes za vaše podjetje. Zadostovalo bo na primer že to, da mu ponudite brezplačen spletni priročnik ali krajšo e-knjigo.

5. korak: Poslušajte, kaj vam leadi skušajo dopovedati: Tekom interakcije s potencialnim kupcem poskušajte pridobiti čim več informacij o tem, kaj pravzaprav išče. Le tako boste vedeli, kako morate osnovati takšno ponudbo, ki bo zanj najbolj privlačna.

6. korak: Kontakt z vami naj bo enostaven: Poskrbite, da bodo ljudje hitro našli vaše kontaktne podatke (primer: spletni obrazec za komunikacijo na strani, telefonsko številko ali elektronski naslov), vi pa poskrbite, da boste čimprej odgovorili, ko do kontakta tudi zares pride.

7. korak: Vprašajte za dovoljenje, ali lahko ostanete v stiku: V primeru pritrditvenega odgovora vprašajte tudi, ali jim bolj ustreza kontakt prek telefona, elektronske pošte ali kako drugače. Nato stik tudi zares vzdržujte.

8. korak: Izmerite vse, kar je merljivo. Ugotoviti morate, katere taktike se vam najbolj obrestujejo in na kakšen način pridobite največ novih kupcev, saj boste na ta način najlažje izločili tisto, kar vam ne prinaša dobička.

9. korak: Beležite si že zbrane informacije o posameznem leadu: Te hranite na enem mestu, da vam bodo hitro na voljo.

10. korak: Pozovite leade k možnosti nakupa: Skušajte ugotoviti, ali je potencialni kupec že pripravljen na zadnji korak – nakup.

11. korak: Poskušajte tržiti preko priporočila: Nove kupce lahko pridobivate tudi tako, da obstoječe potencialne kupce spodbudite k temu, da svojim znancem posredujejo mnenje o vašem podjetju.

12. korak: Redno prilagajajte svojo strategijo lead nurturinga: Učite se iz napak in izločite tiste taktike, ki se niso izkazale za dovolj učinkovite. Na ta način boste svoja sredstva (denarna in časovna) izkoristili kar najbolje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Preberite več >>

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Preberite več >>

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

Prepričanje, da se vse vrti okoli t.i. lead generation in povečanja prometa, je zmotno. Marketingaš, prepričan v uvodni stavek, bo zapravil veliko časa in denarja. Mala podjetja naj se osredotočijo na pridobivanje pravih leadov, kar bo posledično prineslo več strank in večje prihodke. Preberite več >>

Izboljšajte svojo prodajo

Izboljšajte svojo prodajo

Prodaja je eden najpomembnejših vidikov podjetništva in to, ali bo podjetnik uspešen ali ne, je odvisno predvsem od tega, kako dober prodajnik je. Načinov za uspešno prodajo je več, štejejo pa seveda le rezultati. Preberite več >>

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Delo tržnikov se ne konča pri pridobivanju kontaktov (angl. lead generation). Odnos s potencialnimi strankami morate vzdrževati (angl. lead nurturing), dokler ne bodo opravile nakupa – in po tem. Če še niste prepričani v učinkovitost tega procesa, si oglejte naslednje podatke. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

09.12.2019 od 13:00 do 21:00
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti ponedeljek, 9. decembra? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2020 kot mladi podjetniki napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje