
12 korakov kvalitetnega lead nurturinga (Vir slike: Pixabay.com)
Ni potrebno, da v postopek lead nurturinga vlagamo veliko denarnih sredstev, pomembno pa je, da smo pri tem konsistentni in aktivni. Na voljo je precej (tudi brezplačne) programske opreme, ki celotno zadevo olajša, podjetnikom pa omogoča, da svoj dragoceni čas namenjajo drugim opravilom.
Da bi bil postopek lead nurturinga čim bolj učinkovit, je dobro, da upoštevate 12 korakov:
1. korak: Pridobljeni leadi (kontakti zainteresiranih strank) morajo biti kvalitetni: Količina pridobljenih leadov ni tako pomembna kot njihova kvaliteta. S pomočjo optimizacije spletnih strani, spletnega marketinga ali na kakšen drug način je potrebno pridobivati predvsem takšne kontakte, za katere velja večja verjetnost, da v prihodnosti postanejo vaši kupci.
2. korak: Po prejemu interesa je treba zagotoviti avtomatski odzivnik:To lahko storite ročno ali avtomatizirano s pomočjo programske opreme, pomembno pa je, da potencialni kupec čimprej prejme povratno sporočilo z informacijami o nadaljnji komunikaciji.
3. korak: Odgovoriti je treba v dogovorjenem času: Ni pomembno, ali ste stranki obljubili odgovor v 1 uri ali v 24 urah – pomembno je, da to zares storite v zastavljenem času.
4. korak: Interesentom je treba ponuditi nekakšno dodatno vrednost: Ne glede na to, da do sklenitve posla (še) ni prišlo, lahko potencialnega kupca nagradite že za to, ker je izkazal interes za vaše podjetje. Zadostovalo bo na primer že to, da mu ponudite brezplačen spletni priročnik ali krajšo e-knjigo.
5. korak: Poslušajte, kaj vam leadi skušajo dopovedati: Tekom interakcije s potencialnim kupcem poskušajte pridobiti čim več informacij o tem, kaj pravzaprav išče. Le tako boste vedeli, kako morate osnovati takšno ponudbo, ki bo zanj najbolj privlačna.
6. korak: Kontakt z vami naj bo enostaven: Poskrbite, da bodo ljudje hitro našli vaše kontaktne podatke (primer: spletni obrazec za komunikacijo na strani, telefonsko številko ali elektronski naslov), vi pa poskrbite, da boste čimprej odgovorili, ko do kontakta tudi zares pride.
7. korak: Vprašajte za dovoljenje, ali lahko ostanete v stiku: V primeru pritrditvenega odgovora vprašajte tudi, ali jim bolj ustreza kontakt prek telefona, elektronske pošte ali kako drugače. Nato stik tudi zares vzdržujte.
8. korak: Izmerite vse, kar je merljivo. Ugotoviti morate, katere taktike se vam najbolj obrestujejo in na kakšen način pridobite največ novih kupcev, saj boste na ta način najlažje izločili tisto, kar vam ne prinaša dobička.
9. korak: Beležite si že zbrane informacije o posameznem leadu: Te hranite na enem mestu, da vam bodo hitro na voljo.
10. korak: Pozovite leade k možnosti nakupa: Skušajte ugotoviti, ali je potencialni kupec že pripravljen na zadnji korak – nakup.
11. korak: Poskušajte tržiti preko priporočila: Nove kupce lahko pridobivate tudi tako, da obstoječe potencialne kupce spodbudite k temu, da svojim znancem posredujejo mnenje o vašem podjetju.
12. korak: Redno prilagajajte svojo strategijo lead nurturinga: Učite se iz napak in izločite tiste taktike, ki se niso izkazale za dovolj učinkovite. Na ta način boste svoja sredstva (denarna in časovna) izkoristili kar najbolje.