12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga (Vir slike: Pixabay.com)

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

Konverzija leadov predstavlja pomemben faktor uspeha za vsako podjetje, predvsem pa za majhna podjetja, ki imajo za pridobivanje kontaktov zainteresiranih strank (t.i. leadov) ponavadi na voljo zelo omejen proračun.
12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga (Vir slike: Pixabay.com)

Ni potrebno, da v postopek lead nurturinga vlagamo veliko denarnih sredstev, pomembno pa je, da smo pri tem konsistentni in aktivni. Na voljo je precej (tudi brezplačne) programske opreme, ki celotno zadevo olajša, podjetnikom pa omogoča, da svoj dragoceni čas namenjajo drugim opravilom.

Da bi bil postopek lead nurturinga čim bolj učinkovit, je dobro, da upoštevate 12 korakov:

1. korak: Pridobljeni leadi (kontakti zainteresiranih strank) morajo biti kvalitetni: Količina pridobljenih leadov ni tako pomembna kot njihova kvaliteta. S pomočjo optimizacije spletnih strani, spletnega marketinga ali na kakšen drug način je potrebno pridobivati predvsem takšne kontakte, za katere velja večja verjetnost, da v prihodnosti postanejo vaši kupci.

2. korak: Po prejemu interesa je treba zagotoviti avtomatski odzivnik:To lahko storite ročno ali avtomatizirano s pomočjo programske opreme, pomembno pa je, da potencialni kupec čimprej prejme povratno sporočilo z informacijami o nadaljnji komunikaciji.

3. korak: Odgovoriti je treba v dogovorjenem času: Ni pomembno, ali ste stranki obljubili odgovor v 1 uri ali v 24 urah – pomembno je, da to zares storite v zastavljenem času.

4. korak: Interesentom je treba ponuditi nekakšno dodatno vrednost: Ne glede na to, da do sklenitve posla (še) ni prišlo, lahko potencialnega kupca nagradite že za to, ker je izkazal interes za vaše podjetje. Zadostovalo bo na primer že to, da mu ponudite brezplačen spletni priročnik ali krajšo e-knjigo.

5. korak: Poslušajte, kaj vam leadi skušajo dopovedati: Tekom interakcije s potencialnim kupcem poskušajte pridobiti čim več informacij o tem, kaj pravzaprav išče. Le tako boste vedeli, kako morate osnovati takšno ponudbo, ki bo zanj najbolj privlačna.

6. korak: Kontakt z vami naj bo enostaven: Poskrbite, da bodo ljudje hitro našli vaše kontaktne podatke (primer: spletni obrazec za komunikacijo na strani, telefonsko številko ali elektronski naslov), vi pa poskrbite, da boste čimprej odgovorili, ko do kontakta tudi zares pride.

7. korak: Vprašajte za dovoljenje, ali lahko ostanete v stiku: V primeru pritrditvenega odgovora vprašajte tudi, ali jim bolj ustreza kontakt prek telefona, elektronske pošte ali kako drugače. Nato stik tudi zares vzdržujte.

8. korak: Izmerite vse, kar je merljivo. Ugotoviti morate, katere taktike se vam najbolj obrestujejo in na kakšen način pridobite največ novih kupcev, saj boste na ta način najlažje izločili tisto, kar vam ne prinaša dobička.

9. korak: Beležite si že zbrane informacije o posameznem leadu: Te hranite na enem mestu, da vam bodo hitro na voljo.

10. korak: Pozovite leade k možnosti nakupa: Skušajte ugotoviti, ali je potencialni kupec že pripravljen na zadnji korak – nakup.

11. korak: Poskušajte tržiti preko priporočila: Nove kupce lahko pridobivate tudi tako, da obstoječe potencialne kupce spodbudite k temu, da svojim znancem posredujejo mnenje o vašem podjetju.

12. korak: Redno prilagajajte svojo strategijo lead nurturinga: Učite se iz napak in izločite tiste taktike, ki se niso izkazale za dovolj učinkovite. Na ta način boste svoja sredstva (denarna in časovna) izkoristili kar najbolje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis. Več >

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Več >

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Več >

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Več >

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

Prepričanje, da se vse vrti okoli t.i. lead generation in povečanja prometa, je zmotno. Marketingaš, prepričan v uvodni stavek, bo zapravil veliko časa in denarja. Mala podjetja naj se osredotočijo na pridobivanje pravih leadov, kar bo posledično prineslo več strank in večje prihodke. Več >

Izboljšajte svojo prodajo

Izboljšajte svojo prodajo

Prodaja je eden najpomembnejših vidikov podjetništva in to, ali bo podjetnik uspešen ali ne, je odvisno predvsem od tega, kako dober prodajnik je. Načinov za uspešno prodajo je več, štejejo pa seveda le rezultati. Več >

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Delo tržnikov se ne konča pri pridobivanju kontaktov (angl. lead generation). Odnos s potencialnimi strankami morate vzdrževati (angl. lead nurturing), dokler ne bodo opravile nakupa – in po tem. Če še niste prepričani v učinkovitost tega procesa, si oglejte naslednje podatke. Več >

Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Zavedate se dejstva, da vsi obiskovalci vaše spletne strani še niso pripravljeni kupiti vašega izdelka. Če imate težave pri pretvarjanju obiska spletne strani v dejanske nakupe, v svoje delovanje vpeljite proces ustvarjanja in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami. Več >

Ustvarjanje in negovanje odnosov s potencialnimi strankami prek vsebinskega trženja

Ustvarjanje in negovanje odnosov s potencialnimi strankami prek vsebinskega trženja

Eden ključnih elementov uspešne spletne trženjske strategije je poleg sistema točkovanja potencialnih strank tudi vsebinsko trženje. V času, ko so kupci prezasičeni z oglasi in vedno bolj izobraženi, lahko prek vsebinskega trženja povečate prepoznavnost in vpliv svoje znamke. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki