Ustvarjanje in negovanje odnosov s potencialnimi strankami prek vsebinskega trženja

Vsebinsko trženje je eden ključnih elementov uspešne spletne trženjske strategije. (Vir slike: Pixabay)

Ustvarjanje in negovanje odnosov s potencialnimi strankami prek vsebinskega trženja

Eden ključnih elementov uspešne spletne trženjske strategije je poleg sistema točkovanja potencialnih strank tudi vsebinsko trženje. V času, ko so kupci prezasičeni z oglasi in vedno bolj izobraženi, lahko prek vsebinskega trženja povečate prepoznavnost in vpliv svoje znamke.
Ustvarjanje in negovanje odnosov s potencialnimi strankami prek vsebinskega trženja

Vsebinsko trženje je eden ključnih elementov uspešne spletne trženjske strategije. (Vir slike: Pixabay)

Vsebinsko trženje (angl. content marketing) je proces oblikovanja relevantnih in koristnih vsebin, od blogov do infografik in video vsebin, ki pritegnejo vašo ciljno publiko in jo vključijo v debato. Kupci brskajo po svetovnem spletu v iskanju odgovorov na svoja vprašanja in rešitev za svoje probleme – vse to jim ponujajo različne blagovne znamke prav s pomočjo vsebinskega trženja.

Vsebinsko trženje prek elektronske pošte

Kljub drugačnim napovedim je trženje prek elektronske pošte še vedno najbolj učinkovit način komuniciranja s (potencialnimi) strankami. Podatki kažejo, da 74 odstotkov uporabnikov najraje prejema oglasna sporočila prek elektronske pošte. Donosnost trženja prek elektronske pošte je kar 4300 odstotkov, pri čemer so individualizirana relevantna sporočila 18-krat bolj uspešna od splošnih sporočil.

Elektronska pošta je najbolj neposreden način za prenos specifične vsebine do posameznega kontakta, vendar morate pri tem upoštevati naslednje značilnosti uspešnega trženja prek elektronske pošte:

  • Zaupanje: S primernim načinom prijave med prejemnike elektronske pošte boste ustvarili realna pričakovanja, zaradi katerih bodo prejemniki pozitivno sprejemali vaša sporočila.
  • Relevantnost: Svojo ciljno publiko razdelite v manjše skupine in jim na podlagi vsega, kar veste o njih, pošiljajte individualizirane in relevantne informacije.
  • Odzivnost: Svoje kontakte spodbudite k odzivanju na prejeta sporočila. Na podlagi povratnih informacij prilagodite svoje nadaljnje delovanje.
  • Usklajenost: Vsebine v vaših elektronskih sporočilih naj povezujejo vsebine, ki jih objavljate na spletni strani in družabnih omrežjih.
  • Strategija: Svoj sistem za pošiljanje elektronske pošte opremite s tehnologijo, ki bo spremljala donosnost vaših kampanj.

Vsebinsko trženje na spletni strani podjetja oziroma znamke

Spletna stran vašega podjetja je odgovorna za prvi vtis, ki ga bodo vaše potencialne stranke dobile o vaši blagovni znamki. Za strategijo vsebinskega trženja so pomembna tri področja v zvezi z vašo spletno stranjo:

  • Strateške pristajalne strani (angl. landing pages): Oblikujte pristajalne strani, na katere bodo potencialne stranke naletele ob iskanju določenih ključnih besed oziroma besednih zvez. Osredotočite se na vsebino teh strani, ki mora biti informativna, relevantna in strokovna.
  • Blogi: S pomočjo rednih objav na blogu bo vsebina vaše spletne strani vedno sveža.
  • Baza podatkov: Oblikujte spletno knjižnico, v kateri bodo zbrane vse vsebine, povezane z določenimi temami. Pri organizaciji in predstavitvi vsebin imejte ves čas v mislih uporabniško izkušnjo.

Vsebinsko trženje na družabnih omrežjih

Svoje vsebine lahko tržite tudi prek različnih družabnih omrežjih, pri čemer morate upoštevati njihove značilnosti. Ugotovite, na kakšen način (fotografije, video vsebine …) lahko najbolje predstavite svojo zgodbo. Primerjajte demografske podatke svoje ciljne publike z demografskimi podatki uporabnikov družabnih omrežij in se osredotočite na točke, kjer se podatki prekrivajo. Ne pozabite na zlata pravila trženja prek družabnih omrežij:

  • Ne jemljite se preveč resno. Občasno se pošalite tudi na svoj račun.
  • Ne zanašajte se na število klikov.
  • Osredotočite se na kvalitetno vsebino in zanimive ponudbe.
  • Pritegnite obiskovalce na svojo spletno stran.
  • Bodite pozorni na dodano vrednost objav.
  • Zapomnite si, da so družabna omrežja namenjena dvosmerni komunikaciji.
  • Največji učinek boste dosegli, če bodo uporabniki delili vaše objave s svojimi prijatelji.

Vir: Marketo

Vabimo vas na delavnico: Kako do potencialnih strank na spletu?
Datum: 10. junij 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis. Več >

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Več >

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

Konverzija leadov predstavlja pomemben faktor uspeha za vsako podjetje, predvsem pa za majhna podjetja, ki imajo za pridobivanje kontaktov zainteresiranih strank (t.i. leadov) ponavadi na voljo zelo omejen proračun. Več >

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Več >

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Več >

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

Prepričanje, da se vse vrti okoli t.i. lead generation in povečanja prometa, je zmotno. Marketingaš, prepričan v uvodni stavek, bo zapravil veliko časa in denarja. Mala podjetja naj se osredotočijo na pridobivanje pravih leadov, kar bo posledično prineslo več strank in večje prihodke. Več >

Izboljšajte svojo prodajo

Izboljšajte svojo prodajo

Prodaja je eden najpomembnejših vidikov podjetništva in to, ali bo podjetnik uspešen ali ne, je odvisno predvsem od tega, kako dober prodajnik je. Načinov za uspešno prodajo je več, štejejo pa seveda le rezultati. Več >

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Delo tržnikov se ne konča pri pridobivanju kontaktov (angl. lead generation). Odnos s potencialnimi strankami morate vzdrževati (angl. lead nurturing), dokler ne bodo opravile nakupa – in po tem. Če še niste prepričani v učinkovitost tega procesa, si oglejte naslednje podatke. Več >

Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Zavedate se dejstva, da vsi obiskovalci vaše spletne strani še niso pripravljeni kupiti vašega izdelka. Če imate težave pri pretvarjanju obiska spletne strani v dejanske nakupe, v svoje delovanje vpeljite proces ustvarjanja in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki