
Vsebinsko trženje je eden ključnih elementov uspešne spletne trženjske strategije. (Vir slike: Pixabay)
Vsebinsko trženje (angl. content marketing) je proces oblikovanja relevantnih in koristnih vsebin, od blogov do infografik in video vsebin, ki pritegnejo vašo ciljno publiko in jo vključijo v debato. Kupci brskajo po svetovnem spletu v iskanju odgovorov na svoja vprašanja in rešitev za svoje probleme – vse to jim ponujajo različne blagovne znamke prav s pomočjo vsebinskega trženja.
Vsebinsko trženje prek elektronske pošte
Kljub drugačnim napovedim je trženje prek elektronske pošte še vedno najbolj učinkovit način komuniciranja s (potencialnimi) strankami. Podatki kažejo, da 74 odstotkov uporabnikov najraje prejema oglasna sporočila prek elektronske pošte. Donosnost trženja prek elektronske pošte je kar 4300 odstotkov, pri čemer so individualizirana relevantna sporočila 18-krat bolj uspešna od splošnih sporočil.
Elektronska pošta je najbolj neposreden način za prenos specifične vsebine do posameznega kontakta, vendar morate pri tem upoštevati naslednje značilnosti uspešnega trženja prek elektronske pošte:
- Zaupanje: S primernim načinom prijave med prejemnike elektronske pošte boste ustvarili realna pričakovanja, zaradi katerih bodo prejemniki pozitivno sprejemali vaša sporočila.
- Relevantnost: Svojo ciljno publiko razdelite v manjše skupine in jim na podlagi vsega, kar veste o njih, pošiljajte individualizirane in relevantne informacije.
- Odzivnost: Svoje kontakte spodbudite k odzivanju na prejeta sporočila. Na podlagi povratnih informacij prilagodite svoje nadaljnje delovanje.
- Usklajenost: Vsebine v vaših elektronskih sporočilih naj povezujejo vsebine, ki jih objavljate na spletni strani in družabnih omrežjih.
- Strategija: Svoj sistem za pošiljanje elektronske pošte opremite s tehnologijo, ki bo spremljala donosnost vaših kampanj.
Vsebinsko trženje na spletni strani podjetja oziroma znamke
Spletna stran vašega podjetja je odgovorna za prvi vtis, ki ga bodo vaše potencialne stranke dobile o vaši blagovni znamki. Za strategijo vsebinskega trženja so pomembna tri področja v zvezi z vašo spletno stranjo:
- Strateške pristajalne strani (angl. landing pages): Oblikujte pristajalne strani, na katere bodo potencialne stranke naletele ob iskanju določenih ključnih besed oziroma besednih zvez. Osredotočite se na vsebino teh strani, ki mora biti informativna, relevantna in strokovna.
- Blogi: S pomočjo rednih objav na blogu bo vsebina vaše spletne strani vedno sveža.
- Baza podatkov: Oblikujte spletno knjižnico, v kateri bodo zbrane vse vsebine, povezane z določenimi temami. Pri organizaciji in predstavitvi vsebin imejte ves čas v mislih uporabniško izkušnjo.
Vsebinsko trženje na družabnih omrežjih
Svoje vsebine lahko tržite tudi prek različnih družabnih omrežjih, pri čemer morate upoštevati njihove značilnosti. Ugotovite, na kakšen način (fotografije, video vsebine …) lahko najbolje predstavite svojo zgodbo. Primerjajte demografske podatke svoje ciljne publike z demografskimi podatki uporabnikov družabnih omrežij in se osredotočite na točke, kjer se podatki prekrivajo. Ne pozabite na zlata pravila trženja prek družabnih omrežij:
- Ne jemljite se preveč resno. Občasno se pošalite tudi na svoj račun.
- Ne zanašajte se na število klikov.
- Osredotočite se na kvalitetno vsebino in zanimive ponudbe.
- Pritegnite obiskovalce na svojo spletno stran.
- Bodite pozorni na dodano vrednost objav.
- Zapomnite si, da so družabna omrežja namenjena dvosmerni komunikaciji.
- Največji učinek boste dosegli, če bodo uporabniki delili vaše objave s svojimi prijatelji.
Vir: Marketo
Vabimo vas na delavnico: Kako do potencialnih strank na spletu?
Datum: 10. junij 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>