Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti.
Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Privlačna zahvalna stran lahko poveča prodajo. (Vir slike: Bigstockphoto)

V prejšnjem prispevku Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje? smo predstavili pomen zahvalnih strani za prodajo in opisali nekaj osnovnih nasvetov za njihovo oblikovanje. V tem prispevku predstavljamo še dodatne nasvete strokovnjakov.

1. Izpostavite in promovirajte svoj izdelek

Če bodo vaše stranke prišle na zahvalno stran po nalaganju določenih vsebin, razmislite o dodatni izpostavitvi in promociji svojega osnovnega izdelka ali storitve.

Ljudje, ki z vaše spletne strani naložijo brezplačne vsebine, so navdušeni nad vašim podjetjem in zaupajo vaši strokovnosti. Tako je zelo verjetno, da bodo postali tudi vaše stranke, sploh v primerjavi z naključnimi občasnimi obiskovalci vaše spletne strani.

Učinkovit način za predstavitev vašega izdelka je vključitev kratkega predstavitvenega posnetka na zahvalno stran. Predstavljamo primer strani podjetja HubSpot.

Vir slike: AdEspresso.

2. Spodbudite k oblikovanju uporabniškega računa

Če se ukvarjate s spletno prodajo, naj vam predstavimo zanimiv podatek. Če od potencialnih strank zahtevate oblikovanje uporabniškega računa pred dejanskim nakupom, kar 30 odstotkov uporabnikov ne bo dokončalo nakupa.

Zato svoje stranke povabite k oblikovanju računa po zaključenem nakupu. Pri tem jih lahko spodbudite z dodatnimi promocijskimi kodami in drugimi ugodnostmi za člane.

Oglejte si naslednji primer podjetja Speedo. Zahvalna stran ponudi potrošniku možnost sledenja naročilu, hkrati pa ga spodbudi k shranjevanju podatkov za naslednji nakup. Prednosti včlanitve so naštete v kratkih alinejah, ki predstavljajo dodatno spodbudo.

Vir slike: AdEspresso.

3. Izvedite kratko anketo

Ste se kdaj spraševali, zakaj so posamezniki sploh obiskali vašo spletno stran ali zakaj so se odločili za vašo ponudbo?

Ko je stranka z vami že delila svoje ime in elektronski naslov ali celo opravila nakup, vam bo verjetno pripravljena zaupati še nekaj dodatnih informacij.

Zato lahko izkoristite zahvalno stran za izvedbo kratke ankete. Obiskovalcem strani zagotovite, da jim izpolnjevanje ne bo vzelo veliko časa, medtem ko bodo za vas pridobljene informacije izjemno pomembne.

Podjetje Wrike se razvrščanja kontaktov loteva na zelo premišljen način. Njihova zahvalna stran vključuje kratko anketo, ki meri zanimanje strank za uporabo njihove storitve.

Vir slike: AdEspresso.

4. Postavljajte vprašanja

Zahvalna stran predstavlja odlično priložnost za zbiranje dodatnih informacij, ki vam bodo omogočile prilagoditev uporabniške izkušnje. Novo stranko povprašajte o velikosti njenega podjetja, izbranem področju delovanja, problemu, ki ga rešuje itd.

Podatke, ki ste jih zbrali s pomočjo zahvalne strani, lahko uporabite že za personalizacijo prve uporabnikove izkušnje z vašim podjetjem, kar seveda posledično pomeni bolj zadovoljne stranke in povečanje prodaje.

Podjetje Hotjar je na primer proces odprtja uporabniškega računa oblikovalo v obliki lijaka zaporednih zahvalnih strani, ki postavljajo preprosta vprašanja in uporabniku pomagajo pri oblikovanju računa.

Vir slike: AdEspresso.

5. Dober glas seže v deveto vas

Zadovoljni potrošniki so lahko odlični zagovorniki blagovne znamke – le spodbuditi jih je treba. Zahvalna stran je odlična platforma za poziv k deljenju informacij na družabnih omrežjih ali prek elektronske pošte.

Zavedati pa se morate, da nihče ne bo zapravljal svojega časa, če ne bo prejel ničesar v zameno. Zato morate dati svojim strankam dober razlog, da svojo izkušnjo delijo s svojimi prijatelji.

Zahvalna stran podjetja Warby Parker tako na primer pravi, da bodo tisti posamezniki, ki bodo k nakupu povabili svoje prijatelje, za nagrado prejeli zabavno presenečenje – le kaj bi to lahko bilo?

Vir slike: AdEspresso.

6. Dodajte možnost prijave na prejemanje obvestil

Večina podjetij nove kontakte avtomatsko doda na seznam prejemnikov obvestil. Lahko pa izberete bolj prijazno pot – in preprosto vprašate. Tako boste zagotovili, da prejemnike vaših elektronskih sporočil vaša ponudba dejansko zanima.

Namesto da v zameno za brezplačen test ali elektronsko knjigo od obiskovalcev zahtevate njihov elektronski naslov, jim prvo vsebino ponudite popolnoma brezplačno. Šele nato jih vprašajte, ali bi jih zanimale novice o vaši ponudbi, serija zanimivih spletnih izobraževanj ali kaj podobnega.

Oglejte si primer zahvalne strani podjetja First Round, ki vključuje ponudbo prejemanja obvestil.

Vir slike: AdEspresso.

7. Ne pozabite na družabna omrežja

Eden od načinov za povečanje dobičkonosnosti vsake konverzije je povečanje dosega vaše ponudbe. Če bi vašo elektronsko knjigo ali novico o popustu s svojimi prijatelji delil le eden od desetih potrošnikov, bi pridobili veliko novih kontaktov.

Najpreprostejši način za spodbujanje angažmaja strank na družabnih omrežjih je vključitev ikon družabnih omrežij na zahvalno spletno strano.

Zahvalna stran podjetja HubSpot se tako osredotoča na povečanje dosega prek družabnih omrežij. Z vključitvijo ikon za Facebook, LinkedIn in Twitter so olajšali tudi deljenje predstavljenih vsebin na omenjenih platformah.

Vir slike: AdEspresso.

8. Uporabite pričevanja zadovoljnih uporabnikov

Tudi če se stranka odloči za brezplačen preizkus vaše storitve, še ni 100-odstotno prepričana, da je izbrala najboljšo možnost. Na skoraj vsakem področju podjetja ponujajo podobne storitve – da bi pridobili nove uporabnike, se morate osredotočiti na vzpostavljanje in poglabljanje zaupanja.

Raziskave kažejo, da kar 80 odstotkov posameznikov meni, da mnenja in pričevanja drugih, neznanih uporabnikov povečujejo njihovo zaupanje v kvaliteto blagovne znamke. Zato vsakemu koraku prodajnega lijaka, tudi zahvalni strani, dodajte pričevanja zadovoljnih uporabnikov in dokaze o priljubljenosti svoje znamke.

Zahvalna stran podjetja Hotjar novim uporabnikom na primer sporoča, da so postali del velike družine z več kot 200 tisoč uporabniki.

Vir slike: AdEspresso.

9. Predstavite svojo skupnost

Če ste okoli svoje blagovne znamke zgradili močno mrežo vsebin, webinarjev, podkastov, forumov itd., si verjetno želite k sodelovanju privabiti več ljudi.

Na zahvalni strani lahko naštejete različne načine, na katere lahko nove stranke sodelujejo v vaši skupnosti. Tako boste spodbudili svojo ciljno publiko k angažmaju, hkrati pa boste potencialnim strankam dokazali, da vašo blagovno znamko odlikuje tudi aktivna skupnost zadovoljnih potrošnikov.

Zahvalna stran podjetja Social Media Examiner tako omeni vse načine, na katere lahko stranka stopi v stik z njihovo skupnostjo: poslušanje podkasta, včlanitev v brezplačne klube, branje najnovejših člankov itd.

Vir slike: AdEspresso.

10. Bodite ustvarjalni

Vaša zahvalna stran naj ne bo dolgočasna. Vzemite si čas za razmislek o tem, kako bi uspešno angažirali svojo ciljno publiko – na podlagi tega lahko oblikujete izvirno in privlačno zahvalno stran.

Vaše nove stranke lahko na primer s kratkim video nagovorom pozdravi direktor vašega podjetja. Če ste radodarni, lahko novim uporabnikom ponudite brezplačno serijo spletnih izobraževanj. Svojo zahvalno stran oblikujte tako, da boste zadovoljili svoje stranke in spodbudili njihov nadaljnji angažma.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:, , , , , , , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje