Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje.
Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Vzemite si čas za oblikovanje privlačne zahvalne strani. (Vir slike: Unsplash)

Delež sredstev, namenjenih pridobivanju novih kontaktov in potencialnih strank, namenite oblikovanju zahvalnih strani – tako lahko povečate donosnost vsake posamezne konverzije.

Zakaj so zahvalne strani pomemben del prodajnega lijaka?

1. Zahvala je stvar vljudnosti

Pomislite – preprosta zahvala je pravzaprav stvar vljudnosti in olike. Posamezniku, ki je sprejel vašo ponudbo, se lahko zahvalite s preprosto povedjo »Hvala za vaš nakup.« ali »Hvala za vaše zaupanje.«

2. Z zahvalno stranjo pomirite svojo stranko

Ko se posameznik odloči za brezplačni preizkus vaše storitve ali za naročilo nekega izdelka, mu morate sporočiti, da je bila transakcija uspešno opravljena. Zahvalna stran tako potrdi konverzijo in stranki sporoči, da je bila uspešna – kar jo bo navdalo z veseljem in naklonjenostjo do vaše blagovne znamke.

3. Zahvalna stran lahko utrdi vaš odnos s strankami

Kvalitetna zahvalna stran potrdi zadovoljstvo strank glede njihove odločitve in prepreči občutke obžalovanja nakupa. Z iskreno zahvalo lahko utrdite sloves svoje blagovne znamke.

4. Izkoristite zahvalno stran za dodatne ponudbe

Pristajalna stran ni vaš edini adut. Zagotovo ste oblikovali še dodatne privlačne ugodnosti ali koristne vsebine, ki jih lahko svojim strankam ponudite tudi na zahvalni strani. Verjetnost, da jih bo dodatna ponudba pritegnila, je velika, saj so z nakupom ali odločitvijo za prejemanje vaših obvestil že pokazale zanimanje za vašo ponudbo.

5. Zahvalno stvar uporabite za nadaljnje usmerjanje

Ko se posameznik odloči za brezplačen preizkus vaše storitve, se mu odpre vrsta novih možnosti: raziskovanje storitve, potrditev elektronskega naslova, prebiranje bloga podjetja ali klepet s prodajalci. Ob soočenju s tolikšno izbiro marsikdo obupa in se ne odloči na nobeno od možnosti.

Da bi to preprečili, uporabite zahvalno stran za nadaljnje usmerjanje – strankam priporočite, kako naj nadaljujejo svojo pot na vaši spletni strani, in na kratko opišite, kaj jim ponujajo različne možnosti.

6. Izkoristite potencial dodatne konverzije

Vaša zahvalna stran je sicer v osnovi namenjena zahvali, pomiritvi in nadaljnji usmeritvi, vendar je lahko hkrati tudi priložnost za nadaljnjo prodajo. Če je nekdo z vaše strani naložil brezplačno elektronsko knjigo, mu lahko na primer ponudite možnost brezplačne preizkusne dobe za vašo storitev.

Ob oblikovanju zahvalne strani imejte v mislih posameznika, ki jo bo prebral: to je oseba, ki je pravkar izpolnila obrazec za izkoriščenje vaše ponudbe ali nakup nekega izdelka. Takšen posameznik je torej zainteresiran za vaše vsebine in vaše podjetje, kar predstavlja odlično priložnost, da z dodatno ponudbo poglobite njegovo zanimanje in si morda celo zagotovite dodatno konverzijo.

Nasveti za oblikovanje zahvalnih strani

1. Potrdite konverzijo

Ali lahko uganete, katero sporočilo na zahvalni strani ne razočara prav nikogar? Ena sama magična beseda: hvala.

Po zaključeni transakciji želijo stranke izvedeti, ali so bile uspešne. In prav to je osnovno sporočilo, ki ga mora vsebovati vaša zahvalna stran.

Lahko se držite preprostega »Hvala!« ali pa ste bolj ustvarjalni, na primer z »Dobrodošli med nami.«

Primer zahvalne strani podjetja My Copyblogger izpolni vsa pričakovanja ciljne publike – potrdi prijavo, izrazi zahvalo in opiše, kaj sledi.

Vir slike: AdEspresso.

2. Prosite za vključitev na t. i. beli seznam (angl. whitelist)

Ta nasvet je še posebej pomemben za naročanje na obvestila podjetja ali druge oblike konverzije, ki vključujejo veliko elektronskih sporočil.

Svojo zahvalno stran uporabite, da prosite svoje stranke, naj vaš elektronski naslov dodajo na seznam varnih pošiljateljev, t. i. beli seznam (angl. whitelist) – tako bodo prejele vsa vaša elektronska sporočila.

Če se vrnemo k prejšnjemu primeru, vidimo, da tudi podjetje MyCopyblogger svoje stranke naproša, naj označijo njihov elektronski naslov kot varen, da njihova sporočila ne bodo pristala v zavihku z neželeno pošto. Verjetnost, da bodo posamezniki to storili takoj, je velika, saj jim ta korak ne vzame veliko časa, hkrati pa želijo prejemati sporočila podjetja, saj so izrazili zanimanje za njegovo ponudbo.

Če takšne prošnje ne boste vključili v svojo zahvalno stran, vaše stranke vašega elektronskega naslova ne bodo samoiniciativno uvrstile na beli seznam. Tako se bo hitro zgodilo, da vaša elektronska sporočila ne bodo prišla do njih.

3. Prosite za potrditev elektronskega naslova

Ste se kdaj spraševali, zakaj toliko podjetij od vas zahteva dodatno potrditev vašega elektronskega naslova? Odgovor je preprost: želijo se izogniti navalu robotov, ki pošiljajo neželeno pošto.

Tudi če vas neresnične prijave na seznam za obveščanje ne skrbijo, lahko uporabite potrditev elektronskega naslova za dodatno potrditev posameznikovega zanimanja za vašo ponudbo.

Zahvalna stran prijave na Bufferjev webinar je zelo preprosta – naproša le za potrditev elektronskega naslova, saj se želijo v podjetju prepričati, da imajo pravilne podatke. Prijazno od njih, kajne?

Vir slike: AdEspresso.

4. Ponudite brezplačne dobrote

Vsi imamo radi brezplačne stvari. Še bolje pa je, da se brezplačne vsebine navezujejo na ponudbo, ki jo je pravkar sprejel potrošnik.

Ko se vaša stranka odloči za brezplačen preizkus vaše storitve ali naloži brezplačno elektronsko knjigo, ji ponudite še več. Na zahvalni strani objavite dodatne brezplačne ponudbe, vsebine, pripomočke …

Podjetje HubSpot vsakemu posamezniku, ki se je prijavil na njihov webinar, ponudi brezplačno svetovanje – ki od njega ne zahteva izpolnjevanja dodatnih obrazcev in pošiljanja novih podatkov.

Vir slike: AdEspresso.

5. Ponudite dodatne ugodnosti

Stranke, ki berejo vašo zahvalno stran, so zelo zainteresirani posamezniki – poskusite jim še bolj približati svojo ponudbo.

Zahvalne strani so tako odlična priložnost za promocijo dodatnih ponudb in ugodnosti, kot so:

  • poseben popust za nove naročnike
  • časovno omejena ugodna ponudba
  • dodatni izdelki in/ali storitve

Priporočljivo je, da je ponudba na vaši zahvalni strani privlačna in ugodna ter da od potrošnika ne zahteva prevelikega napora.

Blog podjetja Quicksprout na primer na zahvalni strani prikaže dodatne posebne ponudbe. Ko torej stranke naložijo njihovo brezplačno elektronsko knjigo, se lahko odločijo tudi za brezplačen preizkus storitve. Preprosto, neposredno, učinkovito.

Vir slike: AdEspresso.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: , , , , , , , ,