Kako napisati opazno sporočilo na LinkedIn-u?

Kako napisati opazno sporočilo na LinkedIn-u? (Vir slike: Forbes.com)

Kako napisati opazno sporočilo na LinkedIn-u?

Še posebej med podjetniki je uporaba LinkedIn-a zelo priljubljena, saj gre za družbeno omrežje, ki je tesno povezano z razvojem posla in ustvarjanjem kariernih priložnosti, omogoča pa tudi sklepanje novih poznanstev z izjemnimi posamezniki, s katerimi bi drugače težko stopili v stik.
Kako napisati opazno sporočilo na LinkedIn-u?

Kako napisati opazno sporočilo na LinkedIn-u? (Vir slike: Forbes.com)

LinkedIn posamezniku omogoča, da se poveže s tako rekoč katerim koli človekom na svetu, ki ima ustvarjen profil na tem priljubljenem družbenem omrežju. To lahko stori tako, da mu pošlje kratko sporočilo s povabilom v svoje omrežje poznanstev, prejemnik pa nato odloči, ali bo povabilo sprejel ali ne.

Toda velikokrat prošnje za sprejem v uporabnikov krog poznanstev na LinkedInu naletijo na gluha ušesa. Pogosto temu botruje predvsem nepersonalizirano in nestrokovno napisano povabilo.

Imate tudi vi ustvarjen profil na LinkedInu in si želite, da bi bila vaša povabila večkrat slišana in prebrana? V nadaljevanju si preberite 4 nasvete, kako napisati odlično sporočilo na LinkedInu, ki bo prepričalo prav vsakega!

1. korak: Domislite se izvirnega naslova!

Preden prejemniku začnete pisati osebno sporočilo, se vprašajte, od kod pravzaprav sploh poznate dotično osebo in kakšni so vaši razlogi, da jo dodate v svoje omrežje poznanstev? Morda potrebujete njen nasvet ali pa zgolj želite navezati stik z nekom, ki ga sicer ne poznate, a bi vam bilo takšno poznanstvo v čast?

Ko si boste odgovorili na zastavljena vprašanja, boste lažje našli izviren in personaliziran naslov, s katerim boste ustvarili odličen prvi vtis in povečali verjetnost, da bo oseba nadaljevala z branjem vašega sporočila.

2. korak: Predstavite se! 

V sam začetek sporočila vključite kratko pojasnitev tega, kdo pravzaprav ste in od kod poznate prejemnika sporočila. Napišete lahko tudi kratko pohvalo njegovega dotedanjega dela, vključite pa lahko tudi morebitna skupna poznanstva, saj boste tako dokazali, da ste resni in vredni zaupanja.

3. korak: Hitro preidite k bistvu!

Prvo pravilo spletnih sporočil pravi: “Krajše kot bo, boljše bo!” in tega se držite tudi na LinkedInu. Prejemnik vašega sporočila si za vsakodnevni pregled sporočil na omenjenem družbenem omrežju najverjetneje ne vzame veliko časa. Hitro se poglobite v bistvo in povejte, kaj sploh želite.

4. korak: Ne pozabite na zaključek in zahvalo!

Zadnji dve vrstici v sporočilu namenite tudi zaključku in zahvali. Vi ste namreč tisti, ki prosi za uslugo!

Vir: Mashable

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki