DELAVNICA: OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI

Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Marketinški strokovnjaki vedo, da morajo konstantno spremljati hitro spreminjajoče se trende. Kako se na pravi način lotiti marketinga razkrivajo poznavalci vseh najpomembnejših trikov - Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb, Sašo Palčič iz marketinške agencije Madwise in Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT.
signs-marketing

Kako na najbolj učinkovit način oglaševati svoj produkt (foto: Pixabay.com)

“Osnovna mantra še naprej ostaja enaka. Potencialnega kupca je potrebno nasloviti v pravem trenutku s pravim sporočilom. Vse ostalo je zapravljanje denarja in ustvarjanje slabe volje pri ljudeh. Da to lahko dosežemo, potrebujemo res dobro segmentacijo in razumevanje, v kateri fazi nakupnega procesa se nahaja potencialna stranka,” opozarja Sašo Palčič iz agencije za digitalni marketing Madwise.

Novi algoritem prinesel spremembe na Facebooku

Po drugi strani Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb, ki se ukvarja z izdelavo in optimizacijo spletnih strani in trgovin, opozarja, da morajo biti zaposleni v marketingu stalno v stiku z zadnjimi novostmi in trendi, saj se v svetu marketinga vse bliskovito spreminja.

“Trenutno lahko opazimo velike spremembe na Facebooku zaradi novega algoritma, ki na stranski tir potiska poslovne profile in njihove objave. Trenutno so v velikem porastu posnetki. Pomembno pa je tudi, da se poslužujemo različnih vrst objav – navadnih bannerjev, vrtiljakov, posnetkov, slideshowov… S tem našim uporabnikom ponudimo različne vrste vsebin in poskrbimo, da se nad našimi objavami vedno znova navdušijo,” razkriva Ravnikarjeva.

Delavnica Kako pisati za splet

Brez celovitega digitalnega nastopa in marketinške strategije ni učinka

Marketinški strokovnjak Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT je mnenja, da je potrebno pri investiciji v oglaševanje upoštevati številne dejavnike. Pomembna je tudi celovita marketinška strategija.

“Trendi v spletnem oglaševanju so vedno v tesni povezavi s tistim omrežjem, ki v določenem obdobju pritegne največ ljudi. Lahko bi rekli, da sta v zadnjem obdobju to Instagram in YouTube. Primat ima še vedno Facebook, saj ima odlično razmerje med dosegom ciljne skupine in cenovno učinkovitostjo. Vendar pa moram izpostaviti, da lahko spletno oglaševanje dobro deluje na kateremkoli digitalnem kanalu samo v povezavi z dobro zasnovanim, celovitim digitalnim nastopom in marketinško strategijo. Investicija v oglaševanje se nam ne bo obrestovala, če ne bomo hkrati pomislili še na kup drugih dejavnikov, ki jih moramo upoštevati še preden porabimo prve evre za promocijo. Prva investicija mora biti zato namenjena pripravi marketinške strategije, pristajalnih spletnih strani in kakovostnih vsebin,” meni Bosančić.

Instagram Story ima izreden marketinški potencial

Instagram pomeni pomemben faktor tudi za prodajo, saj se veliko ljudi s Facebooka seli ravno na to socialno omrežje. Pred kratkim je predstavil tudi svojo televizijo IGTV, ki omogoča objavo daljših videov. Izreden marketinški potencial ima tudi Instagram Story. V osnovi je celoten proces še vedno odvisen od storitev oziroma produktov, ki jih podjetje ponuja, oziroma ciljne skupine in končnih ciljev oglaševanja.

instagram-spletni-marketing

Po mnenju strokovnjakov ima Instagram izreden marketinški potencial (foto: Pixabay.com)

Kako izbrati primeren kanal za oglaševanje?

Optiwebova strokovnjakinja opozarja, da je najpomembnejši dejavnik pri izbiri oglaševalskih kanalov končni cilj oglaševanja in sama ponudba izdelkov. Hkrati je potrebno poznati tudi nakupno pot svojih uporabnikov, saj na posameznem koraku bolje delujejo različni tipi oglasov. Dodatno je na trgu ogromno konkurentov na vseh področjih, zato morajo biti podjetja zelo dobra v pridobivanju uporabnikov in v tem, da dosežejo, da se njihovi kupci radi vračajo nazaj. Vse skupaj pomeni, da mora biti izbira kanalov za oglaševanje natančno premišljena in zasnovana. Le tako iz vsakega kanala potegnemo najboljši rezultat.

Osnova urejena spletna stran

“Za oglaševanje spletnih trgovin in strani so primerni blog članki, ki jih lahko uporabimo kot Facebook objavo, v emailih, s čimer ljudi izobražujemo, jih informiramo in pokažemo na strokovno znanje. Dodatno pa lahko izkoristimo tudi Google Ads oglaševanje, kjer targetiramo tiste uporabnike, ki že aktivno iščejo rešitev za svoj problem, na primer novo spletno stran. Vse skupaj pa naj podpira tehnično in vsebinsko urejena spletna stran, kamor vodimo potencialne uporabnike,” dodaja Ravnikarjeva.

macbook-spletna-stran-marketing

Tehnično in vsebinsko urejena spletna stran je izredno pomembna (foto: Pixabay.com)

Pri oglaševanju prehrambenih izdelkov je po njenem mnenju najpomembnejša vsebinsko polna stran, kar pomeni, da so urejeni opisi izdelkov, bogat blog, povezan z recepti, kamor lahko povežemo povezave do izdelkov… Za oglaševanje pa lahko izkoristimo tako Facebook in Instagram, kakor tudi Google Ads.

Bosančić iz agencije POINT OUT pravi, da je pred izbiro najučinkovitejšega kanala potrebno zadeve dodobra analizirati: “Ne glede na to, kaj oglašujemo, moramo to oglaševati tam, kjer lahko dosežemo izbrano ciljno skupino. Kateri je pravi kanal, je torej odvisno predvsem od tega, kdo je prava stranka in kako se obnaša na spletu.”

Google in Facebook kot logična izbira

Tudi pri agenciji Madwise veliko pozornost namenjajo iskanju in testiranjem najbolj primernih kanalov. Palčič meni, da je možno na ta način zadeti v polno: “Na spletu ne rabimo ugibati, ampak lahko vse stestiramo. Običajno v okviru eksperimentov pripravimo hipoteze in jih potem tekom kampanj potrdimo ali ovržemo. Glede na to, da vsi uporabljamo Google in Facebook se tadva kanala ponujata kot logična izbira. Bolj kot izbira samega kanala pa postaja umetnost najti najbolj zainteresiran segment na vsakem kanalu.”

Preberite še nadaljevanje pogovora v prispevku Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna?

Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna?

Vse več podjetnikov prepoznava prednosti dobro optimizirane spletne strani. Na ta način si podjetje bistveno izboljša vidnost svoje blagovne znamke na spletu, kar posledično privede tudi do povečanega prometa. Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih. Preberite več >>

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

12.04.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje