
Kako na najbolj učinkovit način oglaševati svoj produkt (foto: Pixabay.com)
“Osnovna mantra še naprej ostaja enaka. Potencialnega kupca je potrebno nasloviti v pravem trenutku s pravim sporočilom. Vse ostalo je zapravljanje denarja in ustvarjanje slabe volje pri ljudeh. Da to lahko dosežemo, potrebujemo res dobro segmentacijo in razumevanje, v kateri fazi nakupnega procesa se nahaja potencialna stranka,” opozarja Sašo Palčič iz agencije za digitalni marketing Madwise.
Novi algoritem prinesel spremembe na Facebooku
Po drugi strani Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb, ki se ukvarja z izdelavo in optimizacijo spletnih strani in trgovin, opozarja, da morajo biti zaposleni v marketingu stalno v stiku z zadnjimi novostmi in trendi, saj se v svetu marketinga vse bliskovito spreminja.
“Trenutno lahko opazimo velike spremembe na Facebooku zaradi novega algoritma, ki na stranski tir potiska poslovne profile in njihove objave. Trenutno so v velikem porastu posnetki. Pomembno pa je tudi, da se poslužujemo različnih vrst objav – navadnih bannerjev, vrtiljakov, posnetkov, slideshowov… S tem našim uporabnikom ponudimo različne vrste vsebin in poskrbimo, da se nad našimi objavami vedno znova navdušijo,” razkriva Ravnikarjeva.
Brez celovitega digitalnega nastopa in marketinške strategije ni učinka
Marketinški strokovnjak Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT je mnenja, da je potrebno pri investiciji v oglaševanje upoštevati številne dejavnike. Pomembna je tudi celovita marketinška strategija.
“Trendi v spletnem oglaševanju so vedno v tesni povezavi s tistim omrežjem, ki v določenem obdobju pritegne največ ljudi. Lahko bi rekli, da sta v zadnjem obdobju to Instagram in YouTube. Primat ima še vedno Facebook, saj ima odlično razmerje med dosegom ciljne skupine in cenovno učinkovitostjo. Vendar pa moram izpostaviti, da lahko spletno oglaševanje dobro deluje na kateremkoli digitalnem kanalu samo v povezavi z dobro zasnovanim, celovitim digitalnim nastopom in marketinško strategijo. Investicija v oglaševanje se nam ne bo obrestovala, če ne bomo hkrati pomislili še na kup drugih dejavnikov, ki jih moramo upoštevati še preden porabimo prve evre za promocijo. Prva investicija mora biti zato namenjena pripravi marketinške strategije, pristajalnih spletnih strani in kakovostnih vsebin,” meni Bosančić.
Instagram Story ima izreden marketinški potencial
Instagram pomeni pomemben faktor tudi za prodajo, saj se veliko ljudi s Facebooka seli ravno na to socialno omrežje. Pred kratkim je predstavil tudi svojo televizijo IGTV, ki omogoča objavo daljših videov. Izreden marketinški potencial ima tudi Instagram Story. V osnovi je celoten proces še vedno odvisen od storitev oziroma produktov, ki jih podjetje ponuja, oziroma ciljne skupine in končnih ciljev oglaševanja.

Po mnenju strokovnjakov ima Instagram izreden marketinški potencial (foto: Pixabay.com)
Kako izbrati primeren kanal za oglaševanje?
Optiwebova strokovnjakinja opozarja, da je najpomembnejši dejavnik pri izbiri oglaševalskih kanalov končni cilj oglaševanja in sama ponudba izdelkov. Hkrati je potrebno poznati tudi nakupno pot svojih uporabnikov, saj na posameznem koraku bolje delujejo različni tipi oglasov. Dodatno je na trgu ogromno konkurentov na vseh področjih, zato morajo biti podjetja zelo dobra v pridobivanju uporabnikov in v tem, da dosežejo, da se njihovi kupci radi vračajo nazaj. Vse skupaj pomeni, da mora biti izbira kanalov za oglaševanje natančno premišljena in zasnovana. Le tako iz vsakega kanala potegnemo najboljši rezultat.
Osnova urejena spletna stran
“Za oglaševanje spletnih trgovin in strani so primerni blog članki, ki jih lahko uporabimo kot Facebook objavo, v emailih, s čimer ljudi izobražujemo, jih informiramo in pokažemo na strokovno znanje. Dodatno pa lahko izkoristimo tudi Google Ads oglaševanje, kjer targetiramo tiste uporabnike, ki že aktivno iščejo rešitev za svoj problem, na primer novo spletno stran. Vse skupaj pa naj podpira tehnično in vsebinsko urejena spletna stran, kamor vodimo potencialne uporabnike,” dodaja Ravnikarjeva.

Tehnično in vsebinsko urejena spletna stran je izredno pomembna (foto: Pixabay.com)
Pri oglaševanju prehrambenih izdelkov je po njenem mnenju najpomembnejša vsebinsko polna stran, kar pomeni, da so urejeni opisi izdelkov, bogat blog, povezan z recepti, kamor lahko povežemo povezave do izdelkov… Za oglaševanje pa lahko izkoristimo tako Facebook in Instagram, kakor tudi Google Ads.
Bosančić iz agencije POINT OUT pravi, da je pred izbiro najučinkovitejšega kanala potrebno zadeve dodobra analizirati: “Ne glede na to, kaj oglašujemo, moramo to oglaševati tam, kjer lahko dosežemo izbrano ciljno skupino. Kateri je pravi kanal, je torej odvisno predvsem od tega, kdo je prava stranka in kako se obnaša na spletu.”
Google in Facebook kot logična izbira
Tudi pri agenciji Madwise veliko pozornost namenjajo iskanju in testiranjem najbolj primernih kanalov. Palčič meni, da je možno na ta način zadeti v polno: “Na spletu ne rabimo ugibati, ampak lahko vse stestiramo. Običajno v okviru eksperimentov pripravimo hipoteze in jih potem tekom kampanj potrdimo ali ovržemo. Glede na to, da vsi uporabljamo Google in Facebook se tadva kanala ponujata kot logična izbira. Bolj kot izbira samega kanala pa postaja umetnost najti najbolj zainteresiran segment na vsakem kanalu.”
Preberite še nadaljevanje pogovora v prispevku Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?