Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Marketinški strokovnjaki vedo, da morajo konstantno spremljati hitro spreminjajoče se trende. Kako se na pravi način lotiti marketinga razkrivajo poznavalci vseh najpomembnejših trikov - Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb, Sašo Palčič iz marketinške agencije Madwise in Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT.
signs-marketing

Kako na najbolj učinkovit način oglaševati svoj produkt (foto: Pixabay.com)

“Osnovna mantra še naprej ostaja enaka. Potencialnega kupca je potrebno nasloviti v pravem trenutku s pravim sporočilom. Vse ostalo je zapravljanje denarja in ustvarjanje slabe volje pri ljudeh. Da to lahko dosežemo, potrebujemo res dobro segmentacijo in razumevanje, v kateri fazi nakupnega procesa se nahaja potencialna stranka,” opozarja Sašo Palčič iz agencije za digitalni marketing Madwise.

Novi algoritem prinesel spremembe na Facebooku

Po drugi strani Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb, ki se ukvarja z izdelavo in optimizacijo spletnih strani in trgovin, opozarja, da morajo biti zaposleni v marketingu stalno v stiku z zadnjimi novostmi in trendi, saj se v svetu marketinga vse bliskovito spreminja.

“Trenutno lahko opazimo velike spremembe na Facebooku zaradi novega algoritma, ki na stranski tir potiska poslovne profile in njihove objave. Trenutno so v velikem porastu posnetki. Pomembno pa je tudi, da se poslužujemo različnih vrst objav – navadnih bannerjev, vrtiljakov, posnetkov, slideshowov… S tem našim uporabnikom ponudimo različne vrste vsebin in poskrbimo, da se nad našimi objavami vedno znova navdušijo,” razkriva Ravnikarjeva.

Delavnica Kako pisati za splet

Brez celovitega digitalnega nastopa in marketinške strategije ni učinka

Marketinški strokovnjak Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT je mnenja, da je potrebno pri investiciji v oglaševanje upoštevati številne dejavnike. Pomembna je tudi celovita marketinška strategija.

“Trendi v spletnem oglaševanju so vedno v tesni povezavi s tistim omrežjem, ki v določenem obdobju pritegne največ ljudi. Lahko bi rekli, da sta v zadnjem obdobju to Instagram in YouTube. Primat ima še vedno Facebook, saj ima odlično razmerje med dosegom ciljne skupine in cenovno učinkovitostjo. Vendar pa moram izpostaviti, da lahko spletno oglaševanje dobro deluje na kateremkoli digitalnem kanalu samo v povezavi z dobro zasnovanim, celovitim digitalnim nastopom in marketinško strategijo. Investicija v oglaševanje se nam ne bo obrestovala, če ne bomo hkrati pomislili še na kup drugih dejavnikov, ki jih moramo upoštevati še preden porabimo prve evre za promocijo. Prva investicija mora biti zato namenjena pripravi marketinške strategije, pristajalnih spletnih strani in kakovostnih vsebin,” meni Bosančić.

Instagram Story ima izreden marketinški potencial

Instagram pomeni pomemben faktor tudi za prodajo, saj se veliko ljudi s Facebooka seli ravno na to socialno omrežje. Pred kratkim je predstavil tudi svojo televizijo IGTV, ki omogoča objavo daljših videov. Izreden marketinški potencial ima tudi Instagram Story. V osnovi je celoten proces še vedno odvisen od storitev oziroma produktov, ki jih podjetje ponuja, oziroma ciljne skupine in končnih ciljev oglaševanja.

instagram-spletni-marketing

Po mnenju strokovnjakov ima Instagram izreden marketinški potencial (foto: Pixabay.com)

Kako izbrati primeren kanal za oglaševanje?

Optiwebova strokovnjakinja opozarja, da je najpomembnejši dejavnik pri izbiri oglaševalskih kanalov končni cilj oglaševanja in sama ponudba izdelkov. Hkrati je potrebno poznati tudi nakupno pot svojih uporabnikov, saj na posameznem koraku bolje delujejo različni tipi oglasov. Dodatno je na trgu ogromno konkurentov na vseh področjih, zato morajo biti podjetja zelo dobra v pridobivanju uporabnikov in v tem, da dosežejo, da se njihovi kupci radi vračajo nazaj. Vse skupaj pomeni, da mora biti izbira kanalov za oglaševanje natančno premišljena in zasnovana. Le tako iz vsakega kanala potegnemo najboljši rezultat.

Osnova urejena spletna stran

“Za oglaševanje spletnih trgovin in strani so primerni blog članki, ki jih lahko uporabimo kot Facebook objavo, v emailih, s čimer ljudi izobražujemo, jih informiramo in pokažemo na strokovno znanje. Dodatno pa lahko izkoristimo tudi Google Ads oglaševanje, kjer targetiramo tiste uporabnike, ki že aktivno iščejo rešitev za svoj problem, na primer novo spletno stran. Vse skupaj pa naj podpira tehnično in vsebinsko urejena spletna stran, kamor vodimo potencialne uporabnike,” dodaja Ravnikarjeva.

macbook-spletna-stran-marketing

Tehnično in vsebinsko urejena spletna stran je izredno pomembna (foto: Pixabay.com)

Pri oglaševanju prehrambenih izdelkov je po njenem mnenju najpomembnejša vsebinsko polna stran, kar pomeni, da so urejeni opisi izdelkov, bogat blog, povezan z recepti, kamor lahko povežemo povezave do izdelkov… Za oglaševanje pa lahko izkoristimo tako Facebook in Instagram, kakor tudi Google Ads.

Bosančić iz agencije POINT OUT pravi, da je pred izbiro najučinkovitejšega kanala potrebno zadeve dodobra analizirati: “Ne glede na to, kaj oglašujemo, moramo to oglaševati tam, kjer lahko dosežemo izbrano ciljno skupino. Kateri je pravi kanal, je torej odvisno predvsem od tega, kdo je prava stranka in kako se obnaša na spletu.”

Google in Facebook kot logična izbira

Tudi pri agenciji Madwise veliko pozornost namenjajo iskanju in testiranjem najbolj primernih kanalov. Palčič meni, da je možno na ta način zadeti v polno: “Na spletu ne rabimo ugibati, ampak lahko vse stestiramo. Običajno v okviru eksperimentov pripravimo hipoteze in jih potem tekom kampanj potrdimo ali ovržemo. Glede na to, da vsi uporabljamo Google in Facebook se tadva kanala ponujata kot logična izbira. Bolj kot izbira samega kanala pa postaja umetnost najti najbolj zainteresiran segment na vsakem kanalu.”

Preberite še nadaljevanje pogovora v prispevku Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

Spletna stran vašega podjetja je izjemno pomemben element pridobivanja strank in povečevanja prodaje. Če vaša spletna stran ni prijetno oblikovana, ustrezno organizirana ali uporabna za brskanje, jo bodo potencialne stranke nehale uporabljati. Izogibajte se naslednjim napakam! Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje