Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Marketinški strokovnjaki vedo, da morajo konstantno spremljati hitro spreminjajoče se trende. Kako se na pravi način lotiti marketinga razkrivajo poznavalci vseh najpomembnejših trikov - Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb, Sašo Palčič iz marketinške agencije Madwise in Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT.
signs-marketing

Kako na najbolj učinkovit način oglaševati svoj produkt (foto: Pixabay.com)

“Osnovna mantra še naprej ostaja enaka. Potencialnega kupca je potrebno nasloviti v pravem trenutku s pravim sporočilom. Vse ostalo je zapravljanje denarja in ustvarjanje slabe volje pri ljudeh. Da to lahko dosežemo, potrebujemo res dobro segmentacijo in razumevanje, v kateri fazi nakupnega procesa se nahaja potencialna stranka,” opozarja Sašo Palčič iz agencije za digitalni marketing Madwise.

Novi algoritem prinesel spremembe na Facebooku

Po drugi strani Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb, ki se ukvarja z izdelavo in optimizacijo spletnih strani in trgovin, opozarja, da morajo biti zaposleni v marketingu stalno v stiku z zadnjimi novostmi in trendi, saj se v svetu marketinga vse bliskovito spreminja.

“Trenutno lahko opazimo velike spremembe na Facebooku zaradi novega algoritma, ki na stranski tir potiska poslovne profile in njihove objave. Trenutno so v velikem porastu posnetki. Pomembno pa je tudi, da se poslužujemo različnih vrst objav – navadnih bannerjev, vrtiljakov, posnetkov, slideshowov… S tem našim uporabnikom ponudimo različne vrste vsebin in poskrbimo, da se nad našimi objavami vedno znova navdušijo,” razkriva Ravnikarjeva.

Delavnica Kako pisati za splet

Brez celovitega digitalnega nastopa in marketinške strategije ni učinka

Marketinški strokovnjak Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT je mnenja, da je potrebno pri investiciji v oglaševanje upoštevati številne dejavnike. Pomembna je tudi celovita marketinška strategija.

“Trendi v spletnem oglaševanju so vedno v tesni povezavi s tistim omrežjem, ki v določenem obdobju pritegne največ ljudi. Lahko bi rekli, da sta v zadnjem obdobju to Instagram in YouTube. Primat ima še vedno Facebook, saj ima odlično razmerje med dosegom ciljne skupine in cenovno učinkovitostjo. Vendar pa moram izpostaviti, da lahko spletno oglaševanje dobro deluje na kateremkoli digitalnem kanalu samo v povezavi z dobro zasnovanim, celovitim digitalnim nastopom in marketinško strategijo. Investicija v oglaševanje se nam ne bo obrestovala, če ne bomo hkrati pomislili še na kup drugih dejavnikov, ki jih moramo upoštevati še preden porabimo prve evre za promocijo. Prva investicija mora biti zato namenjena pripravi marketinške strategije, pristajalnih spletnih strani in kakovostnih vsebin,” meni Bosančić.

Instagram Story ima izreden marketinški potencial

Instagram pomeni pomemben faktor tudi za prodajo, saj se veliko ljudi s Facebooka seli ravno na to socialno omrežje. Pred kratkim je predstavil tudi svojo televizijo IGTV, ki omogoča objavo daljših videov. Izreden marketinški potencial ima tudi Instagram Story. V osnovi je celoten proces še vedno odvisen od storitev oziroma produktov, ki jih podjetje ponuja, oziroma ciljne skupine in končnih ciljev oglaševanja.

instagram-spletni-marketing

Po mnenju strokovnjakov ima Instagram izreden marketinški potencial (foto: Pixabay.com)

Kako izbrati primeren kanal za oglaševanje?

Optiwebova strokovnjakinja opozarja, da je najpomembnejši dejavnik pri izbiri oglaševalskih kanalov končni cilj oglaševanja in sama ponudba izdelkov. Hkrati je potrebno poznati tudi nakupno pot svojih uporabnikov, saj na posameznem koraku bolje delujejo različni tipi oglasov. Dodatno je na trgu ogromno konkurentov na vseh področjih, zato morajo biti podjetja zelo dobra v pridobivanju uporabnikov in v tem, da dosežejo, da se njihovi kupci radi vračajo nazaj. Vse skupaj pomeni, da mora biti izbira kanalov za oglaševanje natančno premišljena in zasnovana. Le tako iz vsakega kanala potegnemo najboljši rezultat.

Osnova urejena spletna stran

“Za oglaševanje spletnih trgovin in strani so primerni blog članki, ki jih lahko uporabimo kot Facebook objavo, v emailih, s čimer ljudi izobražujemo, jih informiramo in pokažemo na strokovno znanje. Dodatno pa lahko izkoristimo tudi Google Ads oglaševanje, kjer targetiramo tiste uporabnike, ki že aktivno iščejo rešitev za svoj problem, na primer novo spletno stran. Vse skupaj pa naj podpira tehnično in vsebinsko urejena spletna stran, kamor vodimo potencialne uporabnike,” dodaja Ravnikarjeva.

macbook-spletna-stran-marketing

Tehnično in vsebinsko urejena spletna stran je izredno pomembna (foto: Pixabay.com)

Pri oglaševanju prehrambenih izdelkov je po njenem mnenju najpomembnejša vsebinsko polna stran, kar pomeni, da so urejeni opisi izdelkov, bogat blog, povezan z recepti, kamor lahko povežemo povezave do izdelkov… Za oglaševanje pa lahko izkoristimo tako Facebook in Instagram, kakor tudi Google Ads.

Bosančić iz agencije POINT OUT pravi, da je pred izbiro najučinkovitejšega kanala potrebno zadeve dodobra analizirati: “Ne glede na to, kaj oglašujemo, moramo to oglaševati tam, kjer lahko dosežemo izbrano ciljno skupino. Kateri je pravi kanal, je torej odvisno predvsem od tega, kdo je prava stranka in kako se obnaša na spletu.”

Google in Facebook kot logična izbira

Tudi pri agenciji Madwise veliko pozornost namenjajo iskanju in testiranjem najbolj primernih kanalov. Palčič meni, da je možno na ta način zadeti v polno: “Na spletu ne rabimo ugibati, ampak lahko vse stestiramo. Običajno v okviru eksperimentov pripravimo hipoteze in jih potem tekom kampanj potrdimo ali ovržemo. Glede na to, da vsi uporabljamo Google in Facebook se tadva kanala ponujata kot logična izbira. Bolj kot izbira samega kanala pa postaja umetnost najti najbolj zainteresiran segment na vsakem kanalu.”

Preberite še nadaljevanje pogovora v prispevku Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov (SUVP) je meseca maja prinesla nova pravila in obveznosti za organizacije, ki pri svojem poslovanju obdelujejo osebne podatke med drugim bistveno strožji nadzor in omejitve pri uporabi osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Zakaj mora podjetnik blogati? Tu je 7 razlogov!

Zakaj mora podjetnik blogati? Tu je 7 razlogov!

Ali v vašem podjetju že razmišljate o pisanju bloga? Predstavljamo vam razloge, zakaj je to odlična priložnost za izboljšanje vašega poslovanja. Začnite že danes! Preberite več >>

Sodelovanje z agencijami vam prinese paket strokovnjakov

Sodelovanje z agencijami vam prinese paket strokovnjakov

Vam pri ukvarjanju s številnimi podjetniškimi izzivi zmanjkuje časa za kakovostno načrtovanje marketinških aktivnosti? Strokovnjaki priporočajo, da se po pomoč obrnete k specializiranim agencijam. Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Na tekmovanju Spletni trgovec leta 2018 zmagala gizzmo.si in hajdi.si

Na tekmovanju Spletni trgovec leta 2018 zmagala gizzmo.si in hajdi.si

Včeraj je potekala podelitev nagrad za Spletnega trgovca 2018. V kategoriji velikih trgovcev je zmagala spletna trgovina gizzmo.si, med manjšimi trgovci pa je prvo mesto osvojila hajdi.si. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Zakaj cene spletnega oglaševanja naraščajo? Od česa so odvisne? Kako oglaševalske platforme optimalno izkoristiti za spletni marketing? Strokovnjaki vam ponujajo odgovore na vprašanja, s katerimi se sooča praktično vsak podjetnik. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Vse za podjetje