signs-marketing

Kako na najbolj učinkovit način oglaševati svoj produkt (foto: Pixabay.com)

Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Marketinški strokovnjaki vedo, da morajo konstantno spremljati hitro spreminjajoče se trende. Kako se na pravi način lotiti marketinga razkrivajo poznavalci vseh najpomembnejših trikov - Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb, Sašo Palčič iz marketinške agencije Madwise in Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT.
signs-marketing

Kako na najbolj učinkovit način oglaševati svoj produkt (foto: Pixabay.com)

“Osnovna mantra še naprej ostaja enaka. Potencialnega kupca je potrebno nasloviti v pravem trenutku s pravim sporočilom. Vse ostalo je zapravljanje denarja in ustvarjanje slabe volje pri ljudeh. Da to lahko dosežemo, potrebujemo res dobro segmentacijo in razumevanje, v kateri fazi nakupnega procesa se nahaja potencialna stranka,” opozarja Sašo Palčič iz agencije za digitalni marketing Madwise.

Novi algoritem prinesel spremembe na Facebooku

Po drugi strani Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb, ki se ukvarja z izdelavo in optimizacijo spletnih strani in trgovin, opozarja, da morajo biti zaposleni v marketingu stalno v stiku z zadnjimi novostmi in trendi, saj se v svetu marketinga vse bliskovito spreminja.

“Trenutno lahko opazimo velike spremembe na Facebooku zaradi novega algoritma, ki na stranski tir potiska poslovne profile in njihove objave. Trenutno so v velikem porastu posnetki. Pomembno pa je tudi, da se poslužujemo različnih vrst objav – navadnih bannerjev, vrtiljakov, posnetkov, slideshowov… S tem našim uporabnikom ponudimo različne vrste vsebin in poskrbimo, da se nad našimi objavami vedno znova navdušijo,” razkriva Ravnikarjeva.

Delavnica Kako pisati za splet

Brez celovitega digitalnega nastopa in marketinške strategije ni učinka

Marketinški strokovnjak Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT je mnenja, da je potrebno pri investiciji v oglaševanje upoštevati številne dejavnike. Pomembna je tudi celovita marketinška strategija.

“Trendi v spletnem oglaševanju so vedno v tesni povezavi s tistim omrežjem, ki v določenem obdobju pritegne največ ljudi. Lahko bi rekli, da sta v zadnjem obdobju to Instagram in YouTube. Primat ima še vedno Facebook, saj ima odlično razmerje med dosegom ciljne skupine in cenovno učinkovitostjo. Vendar pa moram izpostaviti, da lahko spletno oglaševanje dobro deluje na kateremkoli digitalnem kanalu samo v povezavi z dobro zasnovanim, celovitim digitalnim nastopom in marketinško strategijo. Investicija v oglaševanje se nam ne bo obrestovala, če ne bomo hkrati pomislili še na kup drugih dejavnikov, ki jih moramo upoštevati še preden porabimo prve evre za promocijo. Prva investicija mora biti zato namenjena pripravi marketinške strategije, pristajalnih spletnih strani in kakovostnih vsebin,” meni Bosančić.

Instagram Story ima izreden marketinški potencial

Instagram pomeni pomemben faktor tudi za prodajo, saj se veliko ljudi s Facebooka seli ravno na to socialno omrežje. Pred kratkim je predstavil tudi svojo televizijo IGTV, ki omogoča objavo daljših videov. Izreden marketinški potencial ima tudi Instagram Story. V osnovi je celoten proces še vedno odvisen od storitev oziroma produktov, ki jih podjetje ponuja, oziroma ciljne skupine in končnih ciljev oglaševanja.

instagram-spletni-marketing

Po mnenju strokovnjakov ima Instagram izreden marketinški potencial (foto: Pixabay.com)

Kako izbrati primeren kanal za oglaševanje?

Optiwebova strokovnjakinja opozarja, da je najpomembnejši dejavnik pri izbiri oglaševalskih kanalov končni cilj oglaševanja in sama ponudba izdelkov. Hkrati je potrebno poznati tudi nakupno pot svojih uporabnikov, saj na posameznem koraku bolje delujejo različni tipi oglasov. Dodatno je na trgu ogromno konkurentov na vseh področjih, zato morajo biti podjetja zelo dobra v pridobivanju uporabnikov in v tem, da dosežejo, da se njihovi kupci radi vračajo nazaj. Vse skupaj pomeni, da mora biti izbira kanalov za oglaševanje natančno premišljena in zasnovana. Le tako iz vsakega kanala potegnemo najboljši rezultat.

Osnova urejena spletna stran

“Za oglaševanje spletnih trgovin in strani so primerni blog članki, ki jih lahko uporabimo kot Facebook objavo, v emailih, s čimer ljudi izobražujemo, jih informiramo in pokažemo na strokovno znanje. Dodatno pa lahko izkoristimo tudi Google Ads oglaševanje, kjer targetiramo tiste uporabnike, ki že aktivno iščejo rešitev za svoj problem, na primer novo spletno stran. Vse skupaj pa naj podpira tehnično in vsebinsko urejena spletna stran, kamor vodimo potencialne uporabnike,” dodaja Ravnikarjeva.

macbook-spletna-stran-marketing

Tehnično in vsebinsko urejena spletna stran je izredno pomembna (foto: Pixabay.com)

Pri oglaševanju prehrambenih izdelkov je po njenem mnenju najpomembnejša vsebinsko polna stran, kar pomeni, da so urejeni opisi izdelkov, bogat blog, povezan z recepti, kamor lahko povežemo povezave do izdelkov… Za oglaševanje pa lahko izkoristimo tako Facebook in Instagram, kakor tudi Google Ads.

Bosančić iz agencije POINT OUT pravi, da je pred izbiro najučinkovitejšega kanala potrebno zadeve dodobra analizirati: “Ne glede na to, kaj oglašujemo, moramo to oglaševati tam, kjer lahko dosežemo izbrano ciljno skupino. Kateri je pravi kanal, je torej odvisno predvsem od tega, kdo je prava stranka in kako se obnaša na spletu.”

Google in Facebook kot logična izbira

Tudi pri agenciji Madwise veliko pozornost namenjajo iskanju in testiranjem najbolj primernih kanalov. Palčič meni, da je možno na ta način zadeti v polno: “Na spletu ne rabimo ugibati, ampak lahko vse stestiramo. Običajno v okviru eksperimentov pripravimo hipoteze in jih potem tekom kampanj potrdimo ali ovržemo. Glede na to, da vsi uporabljamo Google in Facebook se tadva kanala ponujata kot logična izbira. Bolj kot izbira samega kanala pa postaja umetnost najti najbolj zainteresiran segment na vsakem kanalu.”

Preberite še nadaljevanje pogovora v prispevku Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki