Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani.
seo optimizacija in zunanje povezave

V zadnjih letih se je področje optimizacije spletnih strani dodobra spremenilo. Ne mine mesec, ko ne bi Google uvedel eno ali več novih posodobitev svojih iskalnih algoritmov. V kolikor ste lastnik spletne strani, se morate tovrstnim spremembam ves čas prilagajati, saj v nasprotnem primeru tvegate nižje uvrstitve v spletnih iskalnikih. Te pa imajo lahko za posledico slabši obisk – in slabšo prodajo.

Spoznajte SEO na MP izobraževanju >>

Na uvrstitev v spletnih iskalnikih vplivajo različni faktorji. Danes se bomo posvetili pomembnosti zunanjih povezav – gre za povezave (linke), ki obiskovalce na našo spletno stran pripeljejo iz drugih spletnih strani.

Kako pomembne so zunanje povezave?

Kvalitetna vsebina je seveda daleč najbolj pomemben faktor, da spletna stran rangira visoko v spletnih iskalnikih, toda velik pomen imajo tudi zunanje povezave iz drugih spletnih strani.

Google pravzaprav oboje povezuje v celoto: v kolikor je na spletni strani objavljena resnično kvalitetna vsebina, bodo z njo avtomatično prišle tudi zunanje povezave. Ljudje bodo namreč delili kvalitetno vsebino (po emailih, preko družabnih omrežij…), nanjo pa se bodo sklicevali tudi lastniki drugih spletnih strani pri objavljanju svojih vsebin (in dodali povezavo do vaše spletne strani).

Da obstaja korelacija med visokim rangiranjem v Googlu in številu zunanjih povezav, so pokazale tudi številne študije. Slika prikazuje oba faktorja: število zunanjih povezav in uvrščenost v spletnem iskalniku Google:

korelacija št. zunanjih povezav in uvrstitev

Korelacija med številom zunanjih povezav in uvrščenostjo v spletnih iskalnikih; podatki za leto 2015 (Vir slike: SearchMetrics)

Potrebno je še opozoriti, da Google svoje algoritme redno posodablja. Ti so zato danes zmožni že precej natančno oceniti, za kakšno zunanjo povezavo gre. V kolikor je ta relevantna in naravna ali nerelevantna in nenaravna, jo kot tako seveda upošteva in spletno stran ustrezno rangira (bodisi višje bodisi nižje).

Spoznajte SEO na MP izobraževanju >>

5 pomembnih SEO faktorjev

1.) Število zunanjih povezav

Še vedno gre za enega najpomembnejših, če ne celo najpomembnejši faktor, ko je govora o rangiranju v Googlu in drugih spletnih iskalnikih. Pomembnost tega faktorja sicer iz leta v leto upada. Še vedno pa je korelacija med obema metrikama tako visoka, da ga ne smemo prezreti.

Opozoriti je treba še na kvaliteto zunanjih povezav. V kolikor gre za relevantne in pomembne zunanje povezave (primer: bbc.com objavi povezavo do vaše spletne strani), jih bo za dosego enakega rezultata potrebno bistveno manj, kot v primeru, da gre za nerelevatne zunanje povezave (primer: nekdo objavi komentar s povezavo na vašo spletno stran v enem izmed spletnih blogov).

2.) Število napotitvenih domen

Podobno kot posamezne zunanje povezave so pomembne tudi zunanje domene, ki bralce napotijo na naše spletno mesto. Več kot jih je, boljše so vaše možnosti za visoko rangiranje v Googlu.

Za primer si poglejmo domeno Wikipedia.org. Ker je ogromno drugih spletnih strani že kdaj objavilo kakršnokoli zunanjo povezavo na Wikipedia.org, je število napotitvenih domen na Wikipedijo visoko. Googlovi algoritmi zato menijo, da gre za izjemno priljubljeno spletno stran. Temu primerno jo tudi rangirajo zelo visoko.

3.) Ključne besede v notranjih povezavah

Govora je o notranjih povezavah, ki se jih vstavlja na ključne besede znotraj posameznih strani. Te povezave kažejo na lastno spletno stran in so namenjene predvsem Googlovim iskalnim algoritmom. Pojasnijo jim, da gre za ključno besedo, ki ji lastnik strani pripisuje velik pomen.

Danes, ko se cilja predvsem na čim bolj naravno vstavljanje povezav, njihovo število hitro upada, vendar notranje povezave še vedno predstavljajo pomemben faktor za visoko rangiranje v Googlu. A v mejah normale in tako, da te delujejo čim bolj naravno.

4.) Ime domene v notranjih povezavah

Vse več SEO strokovnjakov in vsebinskih marketingarjev se poslužuje uporabe imena domene namesto ključnih besed, ko v besedila vstavljajo notranje povezave. Vstavljanje povezave v ime domene namreč izgleda bolj naravno kot vstavljanje povezave v ključno besedo. Tako za lastnike spletnih strani, bralce kot tudi za Googlove algoritme.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje