Kako s čim nižjimi stroški optimizirati spletno stran?

Novonastala in/ali manjša podjetja pogosto nimajo na razpolago dovolj časa in sredstev, da bi se celostno posvetila področju SEO optimizacije. Vseeno pa obstaja vsaj nekaj bistvenih elementov, ki jih lahko sami uredite hitro in enostavno.
Optimizacija spletne strani za nizke stroške (Vir: Pixabay)

Optimizacija spletne strani za nizke stroške (Vir: Pixabay)

Prilagoditev za telefone

Prilagoditev spletne strani za pregled prek telefona ni več stvar izbire, ampak nuja. Če spletna stran ni prilagojena pregledu prek telefonov, se bo tudi v iskalnikih uvrstila nižje, saj je to eden izmed pomembnejših kriterijev rangiranja v zadnjem času.

Na področju optimizacije spletne strani se je torej priporočljivo najprej lotiti tega področja. Prvič zato, ker je resnično pomembno, drugič pa zato, ker je lahko izvedljivo. Za oblikovanje spletne strani vam WordPress ponuja na izbiro številne teme, ki so prilagojene tovrstnemu pregledu.

Strukturiranost spletne strani

Uporabniki spleta v današnjih časih pričakujemo hitre rezultate in informacije. Pri pregledu spletne strani težimo k temu, da kar najhitreje najdemo tisto, zaradi česar smo na stran prišli. Spletno stran je zato treba kreirati na način, da se da s čim manj kliki priti do želenih vsebin.

Na prvi strani naj bodo navedene rubrike, s klikom na katere uporabnik dostopa do želene podstrani. Če uporabnik ne bo takoj našel tistega, kar je iskal, ga bo to odvrnilo od nadaljnjega poizvedovanja. Lahko bo stran predčasno zapustil. Posledično se po poslabšalo rangiranje takšne strani. Oblikovanje podstrani in njihovih naslovov je lahko delo. Najbolje je, če se ga lotite prek WordPressa.

Meta podatki

Optimizacija meta podatkov je ena izmed najboljših načinov hitre optimizacije spletne strani. To lahko naredite, če se osredotočite na naslednje elemente; na naslov, meta opis in URL.

Začnite s tem, da v naslove podstrani in objav vključite izbrano ključno besedo. Nato se osredotočite na meta opis. Gre za tisto besedilo, ki je vidno uporabnikom, ko v iskalnik vpišejo določeno ključno besedo in se jim med rezultati izpišejo spletne strani. Pod naslovom spletne strani se izpiše besedilo, v katerem je spletna stran na kratko predstavljena.

Če imetnik spletne strani ne generira tega besedila, se to oblikuje avtomatsko glede na prve besede, ki so na voljo na spletni strani. Veliko bolje je, če opis tvorite sami in na kratko predstavite dejavnost. Pri tem ne smete prekoračiti največjega števila znakov. Če je meta opis zanimiv in relevanten, obstaja večja verjetnost, da bodo uporabniki obiskali vašo spletno stran.

Zelo pomembna je tudi tvorba URL-jev. Pomembno je, da je URL čim krajši in da vsebuje le eno ali nekaj besed, ki so v neposredni povezavi z vsebino na spletni strani. Pri tem naj bodo uporabljene tudi ključne besede.

Vizualna podoba

Bistvo dobro optimizirane spletne strani je v tem, da je zanimiva za obiskovalce. Bolj kot je uporabnik zadovoljen z uporabo spletne strani, večja je možnost, da se bo na njej zadržal dlje časa. To pa posledično pomeni, da se bo v iskalniku taka stran rangirala višje. Kako torej izboljšati uporabniško izkušnjo z vašo spletno stranjo?

Spletna stran naj bi navdušila že takoj ob prvem dostopu nanjo, torej že na prvi vtis. To lahko dosežete z njeno vizualno podobo. Dokazano je, da so slike in videi tisti, ki pritegnejo obiskovalce. Objave na blogu naj bodo bogate z relevantnimi slikami. To bo dvignilo njihovo branost. Priporočljivo je, da se na spletni strani nahajajo tudi videi. Na prvi strani je lahko predstavitveni video podjetja, ki ga lahko ustvarite sami.

Kakovostna vsebina

V marketinškem svetu še vedno velja, da je vsebina alfa in omega. Ko kreirate vsebino za na spletno stran, vedno dajte poudarek temu, da poveste nekaj novega, unikatnega, nekaj, kar bo dalo bralcem dodano vrednost.

Prek kakovostne vsebine lahko naredite veliko za to, da pritegnete obiskovalce, jih zadržite na spletni strani in jih prepričate v to, da se bodo vračali.

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>


7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

29.01.2020 od 16:45 do 20:00
2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

Anže Miklavec je eden izmed najuspešnejših slovenskih mladih podjetnikov. V prvi fazi smo ga spoznali predvsem prek uspešnih kampanj na Kickstarterju, kjer je skupno zbral že preko 1,2 milijona dolarjev sredstev. Ne samo zbral, ampak tudi porabil za dokončanje prototipov in vzpostavitev serijske proizvodnje produktov kot so Goat Mug, Gina ter vsem dobro poznana (pametna) steklenička za vodo EQUA!
Preberite več >>

Vse za podjetje