
Optimizacija spletne strani za nizke stroške (Vir: Pixabay)
Prilagoditev za telefone
Prilagoditev spletne strani za pregled prek telefona ni več stvar izbire, ampak nuja. Če spletna stran ni prilagojena pregledu prek telefonov, se bo tudi v iskalnikih uvrstila nižje, saj je to eden izmed pomembnejših kriterijev rangiranja v zadnjem času.
Na področju optimizacije spletne strani se je torej priporočljivo najprej lotiti tega področja. Prvič zato, ker je resnično pomembno, drugič pa zato, ker je lahko izvedljivo. Za oblikovanje spletne strani vam WordPress ponuja na izbiro številne teme, ki so prilagojene tovrstnemu pregledu.
Strukturiranost spletne strani
Uporabniki spleta v današnjih časih pričakujemo hitre rezultate in informacije. Pri pregledu spletne strani težimo k temu, da kar najhitreje najdemo tisto, zaradi česar smo na stran prišli. Spletno stran je zato treba kreirati na način, da se da s čim manj kliki priti do želenih vsebin.
Na prvi strani naj bodo navedene rubrike, s klikom na katere uporabnik dostopa do želene podstrani. Če uporabnik ne bo takoj našel tistega, kar je iskal, ga bo to odvrnilo od nadaljnjega poizvedovanja. Lahko bo stran predčasno zapustil. Posledično se po poslabšalo rangiranje takšne strani. Oblikovanje podstrani in njihovih naslovov je lahko delo. Najbolje je, če se ga lotite prek WordPressa.
Meta podatki
Optimizacija meta podatkov je ena izmed najboljših načinov hitre optimizacije spletne strani. To lahko naredite, če se osredotočite na naslednje elemente; na naslov, meta opis in URL.
Začnite s tem, da v naslove podstrani in objav vključite izbrano ključno besedo. Nato se osredotočite na meta opis. Gre za tisto besedilo, ki je vidno uporabnikom, ko v iskalnik vpišejo določeno ključno besedo in se jim med rezultati izpišejo spletne strani. Pod naslovom spletne strani se izpiše besedilo, v katerem je spletna stran na kratko predstavljena.
Če imetnik spletne strani ne generira tega besedila, se to oblikuje avtomatsko glede na prve besede, ki so na voljo na spletni strani. Veliko bolje je, če opis tvorite sami in na kratko predstavite dejavnost. Pri tem ne smete prekoračiti največjega števila znakov. Če je meta opis zanimiv in relevanten, obstaja večja verjetnost, da bodo uporabniki obiskali vašo spletno stran.
Zelo pomembna je tudi tvorba URL-jev. Pomembno je, da je URL čim krajši in da vsebuje le eno ali nekaj besed, ki so v neposredni povezavi z vsebino na spletni strani. Pri tem naj bodo uporabljene tudi ključne besede.
Vizualna podoba
Bistvo dobro optimizirane spletne strani je v tem, da je zanimiva za obiskovalce. Bolj kot je uporabnik zadovoljen z uporabo spletne strani, večja je možnost, da se bo na njej zadržal dlje časa. To pa posledično pomeni, da se bo v iskalniku taka stran rangirala višje. Kako torej izboljšati uporabniško izkušnjo z vašo spletno stranjo?
Spletna stran naj bi navdušila že takoj ob prvem dostopu nanjo, torej že na prvi vtis. To lahko dosežete z njeno vizualno podobo. Dokazano je, da so slike in videi tisti, ki pritegnejo obiskovalce. Objave na blogu naj bodo bogate z relevantnimi slikami. To bo dvignilo njihovo branost. Priporočljivo je, da se na spletni strani nahajajo tudi videi. Na prvi strani je lahko predstavitveni video podjetja, ki ga lahko ustvarite sami.
Kakovostna vsebina
V marketinškem svetu še vedno velja, da je vsebina alfa in omega. Ko kreirate vsebino za na spletno stran, vedno dajte poudarek temu, da poveste nekaj novega, unikatnega, nekaj, kar bo dalo bralcem dodano vrednost.
Prek kakovostne vsebine lahko naredite veliko za to, da pritegnete obiskovalce, jih zadržite na spletni strani in jih prepričate v to, da se bodo vračali.
Vir: Entrepreneur.com