Kako sezonski trendi vplivajo na obisk spletnih strani?

»Za razliko od prejšnjih let je nihanje trenda organskega obiska spletnih strani malce bolj umirjeno,« pravijo pri agenciji Red Orbit (Vir slike: RedOrbit).

Kako sezonski trendi vplivajo na obisk spletnih strani?

Spletni sezonski trendi so parametri, ki bi jih moral vsak marketingar spremljati. To mu lahko pomaga pri zastavljanju pravilne strategije digitalnega marketinga. Kaj nas lahko naučijo vse bolj zahtevni uporabniki?
Kako sezonski trendi vplivajo na obisk spletnih strani?

»Za razliko od prejšnjih let je nihanje trenda organskega obiska spletnih strani malce bolj umirjeno,« pravijo pri agenciji Red Orbit (Vir slike: RedOrbit).

Uporabniki postajajo vse bolj zahtevni, zato bo v prihodnje za doseg želenih rezultatov potrebno vložiti še več truda, pravijo pri spletni agenciji Red Orbit. Eden od razlogov se nahaja tudi v dostopnosti do interneta. Dandanes lahko do svetovnega spleta dostopamo praktično kjerkoli in kadarkoli, s tem pa se naše potrošniške navade tudi spreminjajo. »Po eni strani so uporabniki cel čas na voljo, po drugi pa so trenutki, ko jih lahko ujamejo, precej specifični,« pravi ekipa Red Orbita in doda, da temu pritrjujejo številke o obisku spletnih strani.

Nihanje trenda organskega obiska spletnih strani bolj umirjeno

Včasih so poletni čas, dopusti in drugi prazniki izrazito vplivali na obisk spletnih strani, danes tega ni več: »Za razliko od prejšnjih let je nihanje trenda organskega obiska spletnih strani malce bolj umirjeno.« Marketingarji imajo tako še več priložnost za uspeh, a previdno – povprečen čas, ki ga uporabniki preživijo na spletni strani je lani v primerjavi z letom prej padel, je pa število pregledanih strani močno zraslo. Kot kaže, uporabniki na hitro pregledajo več vsebin, da bi našli tisto, kar iščejo. Povprečen čas tako znaša 1 minuto in 11 sekund, uporabnik pa pregleda 3,65 strani.

Kdo bo zmagovalec?

Zmorete uporabnika v tem času prepričati? »Zavedanje, da so trenutki, ko lahko ujamemo uporabnike, vedno krajši in da je potrebno najti način, kako uporabnikom zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo na spletu, je tisto, kar je v letošnji analizi najbolj izstopalo. In iz tega lahko sklepamo, da bodo na področju digitalnega marketinga ultimativni zmagovalci tisti, ki bodo znali pravilno in pravočasno nasloviti potrebe svojih uporabnikov,« še dodajajo.

Red Orbit je pri svoji analizi šel še globlje – poleg celotnega organskega prometa, ki upošteva promet z različnih naprav, je ločeno analiziral še promet, ki je na stran prišel prek mobilnih telefonov. »Za razliko od skupnih rezultatov so razlike med povprečno preživetim časom na straneh, ki spadajo v izbrane panoge, pri uporabnikih mobilnih telefonov manjše,« pojasnjujejo. Uporabniki največ časa preživijo na straneh financ, najmanj pa na straneh spletnih trgovin.

Google rekordno, Najdi.si izginja

Na področju spletnih iskalnikov, ki nam omogočajo hitrejšo pot do iskanega, ni prišlo do bistvenih sprememb. Delež Googla še vedno ostaja rekorden, so pa člani ekipe Red Orbit zaznali, da je delež uporabe Najdi.si z letom 2015 padel za 0,08 odstotka, njegov je pečat je danes popolnoma zanemarljiv. Sedemindevetdeset odstotkov obiskovalcev na stran pride prek Googla, dva odstotka prek Binga, en odstotek pa prek ostalih iskalnikov. Zato, dodajajo, je pomembno, da se osredotočimo na ključne besede in njihove pozicije v iskalniku Google.si. »Čeprav so tudi drugi iskalniki pomembni, je v Sloveniji trenutno njihov potencial zanemarljiv

Vir: RedOrbit

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki