
»Za razliko od prejšnjih let je nihanje trenda organskega obiska spletnih strani malce bolj umirjeno,« pravijo pri agenciji Red Orbit (Vir slike: RedOrbit).
Uporabniki postajajo vse bolj zahtevni, zato bo v prihodnje za doseg želenih rezultatov potrebno vložiti še več truda, pravijo pri spletni agenciji Red Orbit. Eden od razlogov se nahaja tudi v dostopnosti do interneta. Dandanes lahko do svetovnega spleta dostopamo praktično kjerkoli in kadarkoli, s tem pa se naše potrošniške navade tudi spreminjajo. »Po eni strani so uporabniki cel čas na voljo, po drugi pa so trenutki, ko jih lahko ujamejo, precej specifični,« pravi ekipa Red Orbita in doda, da temu pritrjujejo številke o obisku spletnih strani.
Nihanje trenda organskega obiska spletnih strani bolj umirjeno
Včasih so poletni čas, dopusti in drugi prazniki izrazito vplivali na obisk spletnih strani, danes tega ni več: »Za razliko od prejšnjih let je nihanje trenda organskega obiska spletnih strani malce bolj umirjeno.« Marketingarji imajo tako še več priložnost za uspeh, a previdno – povprečen čas, ki ga uporabniki preživijo na spletni strani je lani v primerjavi z letom prej padel, je pa število pregledanih strani močno zraslo. Kot kaže, uporabniki na hitro pregledajo več vsebin, da bi našli tisto, kar iščejo. Povprečen čas tako znaša 1 minuto in 11 sekund, uporabnik pa pregleda 3,65 strani.
Kdo bo zmagovalec?
Zmorete uporabnika v tem času prepričati? »Zavedanje, da so trenutki, ko lahko ujamemo uporabnike, vedno krajši in da je potrebno najti način, kako uporabnikom zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo na spletu, je tisto, kar je v letošnji analizi najbolj izstopalo. In iz tega lahko sklepamo, da bodo na področju digitalnega marketinga ultimativni zmagovalci tisti, ki bodo znali pravilno in pravočasno nasloviti potrebe svojih uporabnikov,« še dodajajo.
Red Orbit je pri svoji analizi šel še globlje – poleg celotnega organskega prometa, ki upošteva promet z različnih naprav, je ločeno analiziral še promet, ki je na stran prišel prek mobilnih telefonov. »Za razliko od skupnih rezultatov so razlike med povprečno preživetim časom na straneh, ki spadajo v izbrane panoge, pri uporabnikih mobilnih telefonov manjše,« pojasnjujejo. Uporabniki največ časa preživijo na straneh financ, najmanj pa na straneh spletnih trgovin.
Google rekordno, Najdi.si izginja
Na področju spletnih iskalnikov, ki nam omogočajo hitrejšo pot do iskanega, ni prišlo do bistvenih sprememb. Delež Googla še vedno ostaja rekorden, so pa člani ekipe Red Orbit zaznali, da je delež uporabe Najdi.si z letom 2015 padel za 0,08 odstotka, njegov je pečat je danes popolnoma zanemarljiv. Sedemindevetdeset odstotkov obiskovalcev na stran pride prek Googla, dva odstotka prek Binga, en odstotek pa prek ostalih iskalnikov. Zato, dodajajo, je pomembno, da se osredotočimo na ključne besede in njihove pozicije v iskalniku Google.si. »Čeprav so tudi drugi iskalniki pomembni, je v Sloveniji trenutno njihov potencial zanemarljiv.«
Vir: RedOrbit