Kako si lahko s Facebookom pomagate pri učinkovitem marketingu?

Facebook je v prvi vrsti družabno omrežje, namenjeno povezovanju med prijatelji, sorodniki in znanci. V zadnjem času pa je postal tudi priljubljeno oglaševalsko orodje številnih podjetij, ki se želijo na tak način približati potencialnim strankam.
Facebook kot učinkovito orodje digitalnega marketinga (Vir: Pixabay)

Facebook kot učinkovito orodje digitalnega marketinga (Vir: Pixabay)

Vas zanima, na kakšne načine lahko Facebook uporabite kot sredstvo za doseganje marketinških ciljev?

Ustvarite privlačen profil vašega podjetja

Poslovni profil, ki ga ustvarite na Facebooku, je odraz vašega podjetja in njegovih vrednot. Na podlagi predstavitve in objav si bodo obiskovalci ustvarili mnenje, če ste vredni zaupanja. Prav zato je treba posvetiti določeno pozornost postavitvi spletne strani in njenemu sprotnemu urejanju. Ne gre zgolj za osnovno predstavitev vaše dejavnosti in informacije o produktih, ki jih ponujate. Le če boste redno objavljali, boste v polnosti izkoristili ponujene možnosti in se ljudem kar najbolj približali.

Če so prispevki na klasični spletni strani običajno bolj formalni, je za pojavljanje na Facebooku značilno, da je pristop bolj neformalen in sproščen. Zato si lahko privoščite nekaj humorja in zabavnih objav. Te imajo lahko pozitiven učinek na vašo javno podobo.

Priporočljivo je, da se objave ne nanašajo zgolj na predstavitev vaših izdelkov oziroma storitev. Objavljajte vsebine, ki so v povezavi z vašo dejavnostjo in ki po vsej verjetnosti zanimajo vaše ciljne stranke. Vaš namen naj bo tudi podajanje koristnih informacij in zabavnih vsebin. S tem boste na obiskovalce naredili boljši vtis.

Če se ukvarjate s prodajo čevljev, lahko objavite nasvete, kako si pravilno izmeriti številko noge ali pa obrazložite, katera obutev je najbolj primerna za določene športne aktivnosti. Objavite lahko tudi kakšno smešno fotografijo psa, ki ima na tačkah škornje ali kaj podobnega.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Klasični Facebook oglasi

Facebook podjetjem ponuja možnost oglaševanja prek Facebook oglasov. Te se prikazujejo v desnem stolpcu. Sestavljeni so iz naziva podjetja oziroma izdelka, naslovne slike in kratkega opisa izdelka. Podjetje lahko določi demografske značilnosti tistih uporabnikov, ki naj bi se jim ta oglas prikazoval. Te lahko zajemajo starost, spol, kraj bivanja, izobrazbo in interese.

Ko se oglas prikaže osebi, ki je zainteresirana za tovrstno ponudbo, je s klikom preusmerjena na vaš profil. Tako lahko takoj najde relevantne informacije in všečka profil. Če to naredi, potem je redno obveščena o vseh aktualnih objavah. Tako se povečajo možnosti, da se bo enkrat v prihodnje odločila za koriščenje vaših storitev.

Ni znano, kolikšna je dejanska uspešnost tovrstnih oglasov. Gre pa za plačljive vsebine. Njihova cena je odvisna od številnih dejavnikov.

Sponzorirane zgodbe

Sponzorirane zgodbe predstavljajo vrsto Facebook oglasov, pri čemer se aktivnosti sledilcev na vašem profilu prikažejo njihovim prijateljem.

Sponzorirane zgodbe se naslanjajo na princip »dober glas gre od ust do ust«. Če uporabnik Facebooka vidi, da so trije prijatelji všečkali določeno stran, potem obstaja velika verjetnost, da bo temu profilu tudi sam namenil nekaj pozornosti. Če bo ugotovil, da ga stvar zanima, jim bo sledil. Cilj takih zgodb je torej spodbuditi obiskovalca, da bo sledil prijateljevim dejavnostim.

Ko prijatelj všečka določeno stran, se to uporabniku sicer avtomatično prikaže pod novicami. Vendar pa se tovrstne aktivnosti dostikrat spregleda. Prav zato je namen sponzoriranih zgodb v tem, da so dejavnosti prijateljev v povezavi s spletno stranjo vašega podjetja posebej izpostavljene. Vidne so na desni strani spletne strani. Prikazujejo, kdo od prijateljevih uporabnikov je všečkal vašo stran oziroma kdo se je odločil za koriščenje vaše ponudbe.

Sponzorirane zgodbe so se izkazale kot učinkovitejše sredstvo oglaševanja kot klasični Facebook oglasi. Delujejo po principu snežne kepe in lahko za sabo lahko potegnejo veliko ljudi.

Vir: wordstream.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Slovencem končno omogočena prodaja na Amazonu!

Slovencem končno omogočena prodaja na Amazonu!

V zadnjih dneh je v medijih odjeknila novica, ki je razveselila predvsem tiste, ki svoje izdelke že prodajajo preko spleta ali pa to še nameravajo. Slovenskim podjetnikom bo namreč končno omogočena prodaja izdelkov preko platforme Amazon Europe. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 2. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 2. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami malo obiska in malo dobička zaradi slabe lokacije, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami zaradi slabe lokacije malo obiska in malo dobička, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

17.05.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje