
Facebook kot učinkovito orodje digitalnega marketinga (Vir: Pixabay)
Vas zanima, na kakšne načine lahko Facebook uporabite kot sredstvo za doseganje marketinških ciljev?
Ustvarite privlačen profil vašega podjetja
Poslovni profil, ki ga ustvarite na Facebooku, je odraz vašega podjetja in njegovih vrednot. Na podlagi predstavitve in objav si bodo obiskovalci ustvarili mnenje, če ste vredni zaupanja. Prav zato je treba posvetiti določeno pozornost postavitvi spletne strani in njenemu sprotnemu urejanju. Ne gre zgolj za osnovno predstavitev vaše dejavnosti in informacije o produktih, ki jih ponujate. Le če boste redno objavljali, boste v polnosti izkoristili ponujene možnosti in se ljudem kar najbolj približali.
Če so prispevki na klasični spletni strani običajno bolj formalni, je za pojavljanje na Facebooku značilno, da je pristop bolj neformalen in sproščen. Zato si lahko privoščite nekaj humorja in zabavnih objav. Te imajo lahko pozitiven učinek na vašo javno podobo.
Priporočljivo je, da se objave ne nanašajo zgolj na predstavitev vaših izdelkov oziroma storitev. Objavljajte vsebine, ki so v povezavi z vašo dejavnostjo in ki po vsej verjetnosti zanimajo vaše ciljne stranke. Vaš namen naj bo tudi podajanje koristnih informacij in zabavnih vsebin. S tem boste na obiskovalce naredili boljši vtis.
Če se ukvarjate s prodajo čevljev, lahko objavite nasvete, kako si pravilno izmeriti številko noge ali pa obrazložite, katera obutev je najbolj primerna za določene športne aktivnosti. Objavite lahko tudi kakšno smešno fotografijo psa, ki ima na tačkah škornje ali kaj podobnega.
Klasični Facebook oglasi
Facebook podjetjem ponuja možnost oglaševanja prek Facebook oglasov. Te se prikazujejo v desnem stolpcu. Sestavljeni so iz naziva podjetja oziroma izdelka, naslovne slike in kratkega opisa izdelka. Podjetje lahko določi demografske značilnosti tistih uporabnikov, ki naj bi se jim ta oglas prikazoval. Te lahko zajemajo starost, spol, kraj bivanja, izobrazbo in interese.
Ko se oglas prikaže osebi, ki je zainteresirana za tovrstno ponudbo, je s klikom preusmerjena na vaš profil. Tako lahko takoj najde relevantne informacije in všečka profil. Če to naredi, potem je redno obveščena o vseh aktualnih objavah. Tako se povečajo možnosti, da se bo enkrat v prihodnje odločila za koriščenje vaših storitev.
Ni znano, kolikšna je dejanska uspešnost tovrstnih oglasov. Gre pa za plačljive vsebine. Njihova cena je odvisna od številnih dejavnikov.
Sponzorirane zgodbe
Sponzorirane zgodbe predstavljajo vrsto Facebook oglasov, pri čemer se aktivnosti sledilcev na vašem profilu prikažejo njihovim prijateljem.
Sponzorirane zgodbe se naslanjajo na princip »dober glas gre od ust do ust«. Če uporabnik Facebooka vidi, da so trije prijatelji všečkali določeno stran, potem obstaja velika verjetnost, da bo temu profilu tudi sam namenil nekaj pozornosti. Če bo ugotovil, da ga stvar zanima, jim bo sledil. Cilj takih zgodb je torej spodbuditi obiskovalca, da bo sledil prijateljevim dejavnostim.
Ko prijatelj všečka določeno stran, se to uporabniku sicer avtomatično prikaže pod novicami. Vendar pa se tovrstne aktivnosti dostikrat spregleda. Prav zato je namen sponzoriranih zgodb v tem, da so dejavnosti prijateljev v povezavi s spletno stranjo vašega podjetja posebej izpostavljene. Vidne so na desni strani spletne strani. Prikazujejo, kdo od prijateljevih uporabnikov je všečkal vašo stran oziroma kdo se je odločil za koriščenje vaše ponudbe.
Sponzorirane zgodbe so se izkazale kot učinkovitejše sredstvo oglaševanja kot klasični Facebook oglasi. Delujejo po principu snežne kepe in lahko za sabo lahko potegnejo veliko ljudi.
Vir: wordstream.com