Facebook kot učinkovito orodje digitalnega marketinga (Vir: Pixabay)

Facebook kot učinkovito orodje digitalnega marketinga (Vir: Pixabay)

Kako si lahko s Facebookom pomagate pri učinkovitem marketingu?

Facebook je v prvi vrsti družabno omrežje, namenjeno povezovanju med prijatelji, sorodniki in znanci. V zadnjem času pa je postal tudi priljubljeno oglaševalsko orodje številnih podjetij, ki se želijo na tak način približati potencialnim strankam.
Facebook kot učinkovito orodje digitalnega marketinga (Vir: Pixabay)

Facebook kot učinkovito orodje digitalnega marketinga (Vir: Pixabay)

Vas zanima, na kakšne načine lahko Facebook uporabite kot sredstvo za doseganje marketinških ciljev?

Ustvarite privlačen profil vašega podjetja

Poslovni profil, ki ga ustvarite na Facebooku, je odraz vašega podjetja in njegovih vrednot. Na podlagi predstavitve in objav si bodo obiskovalci ustvarili mnenje, če ste vredni zaupanja. Prav zato je treba posvetiti določeno pozornost postavitvi spletne strani in njenemu sprotnemu urejanju. Ne gre zgolj za osnovno predstavitev vaše dejavnosti in informacije o produktih, ki jih ponujate. Le če boste redno objavljali, boste v polnosti izkoristili ponujene možnosti in se ljudem kar najbolj približali.

Če so prispevki na klasični spletni strani običajno bolj formalni, je za pojavljanje na Facebooku značilno, da je pristop bolj neformalen in sproščen. Zato si lahko privoščite nekaj humorja in zabavnih objav. Te imajo lahko pozitiven učinek na vašo javno podobo.

Priporočljivo je, da se objave ne nanašajo zgolj na predstavitev vaših izdelkov oziroma storitev. Objavljajte vsebine, ki so v povezavi z vašo dejavnostjo in ki po vsej verjetnosti zanimajo vaše ciljne stranke. Vaš namen naj bo tudi podajanje koristnih informacij in zabavnih vsebin. S tem boste na obiskovalce naredili boljši vtis.

Če se ukvarjate s prodajo čevljev, lahko objavite nasvete, kako si pravilno izmeriti številko noge ali pa obrazložite, katera obutev je najbolj primerna za določene športne aktivnosti. Objavite lahko tudi kakšno smešno fotografijo psa, ki ima na tačkah škornje ali kaj podobnega.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Klasični Facebook oglasi

Facebook podjetjem ponuja možnost oglaševanja prek Facebook oglasov. Te se prikazujejo v desnem stolpcu. Sestavljeni so iz naziva podjetja oziroma izdelka, naslovne slike in kratkega opisa izdelka. Podjetje lahko določi demografske značilnosti tistih uporabnikov, ki naj bi se jim ta oglas prikazoval. Te lahko zajemajo starost, spol, kraj bivanja, izobrazbo in interese.

Ko se oglas prikaže osebi, ki je zainteresirana za tovrstno ponudbo, je s klikom preusmerjena na vaš profil. Tako lahko takoj najde relevantne informacije in všečka profil. Če to naredi, potem je redno obveščena o vseh aktualnih objavah. Tako se povečajo možnosti, da se bo enkrat v prihodnje odločila za koriščenje vaših storitev.

Ni znano, kolikšna je dejanska uspešnost tovrstnih oglasov. Gre pa za plačljive vsebine. Njihova cena je odvisna od številnih dejavnikov.

Sponzorirane zgodbe

Sponzorirane zgodbe predstavljajo vrsto Facebook oglasov, pri čemer se aktivnosti sledilcev na vašem profilu prikažejo njihovim prijateljem.

Sponzorirane zgodbe se naslanjajo na princip »dober glas gre od ust do ust«. Če uporabnik Facebooka vidi, da so trije prijatelji všečkali določeno stran, potem obstaja velika verjetnost, da bo temu profilu tudi sam namenil nekaj pozornosti. Če bo ugotovil, da ga stvar zanima, jim bo sledil. Cilj takih zgodb je torej spodbuditi obiskovalca, da bo sledil prijateljevim dejavnostim.

Ko prijatelj všečka določeno stran, se to uporabniku sicer avtomatično prikaže pod novicami. Vendar pa se tovrstne aktivnosti dostikrat spregleda. Prav zato je namen sponzoriranih zgodb v tem, da so dejavnosti prijateljev v povezavi s spletno stranjo vašega podjetja posebej izpostavljene. Vidne so na desni strani spletne strani. Prikazujejo, kdo od prijateljevih uporabnikov je všečkal vašo stran oziroma kdo se je odločil za koriščenje vaše ponudbe.

Sponzorirane zgodbe so se izkazale kot učinkovitejše sredstvo oglaševanja kot klasični Facebook oglasi. Delujejo po principu snežne kepe in lahko za sabo lahko potegnejo veliko ljudi.

Vir: wordstream.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki