KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Kako si lahko s Facebookom pomagate pri učinkovitem marketingu?

Facebook je v prvi vrsti družabno omrežje, namenjeno povezovanju med prijatelji, sorodniki in znanci. V zadnjem času pa je postal tudi priljubljeno oglaševalsko orodje številnih podjetij, ki se želijo na tak način približati potencialnim strankam.
Facebook kot učinkovito orodje digitalnega marketinga (Vir: Pixabay)

Facebook kot učinkovito orodje digitalnega marketinga (Vir: Pixabay)

Vas zanima, na kakšne načine lahko Facebook uporabite kot sredstvo za doseganje marketinških ciljev?

Ustvarite privlačen profil vašega podjetja

Poslovni profil, ki ga ustvarite na Facebooku, je odraz vašega podjetja in njegovih vrednot. Na podlagi predstavitve in objav si bodo obiskovalci ustvarili mnenje, če ste vredni zaupanja. Prav zato je treba posvetiti določeno pozornost postavitvi spletne strani in njenemu sprotnemu urejanju. Ne gre zgolj za osnovno predstavitev vaše dejavnosti in informacije o produktih, ki jih ponujate. Le če boste redno objavljali, boste v polnosti izkoristili ponujene možnosti in se ljudem kar najbolj približali.

Če so prispevki na klasični spletni strani običajno bolj formalni, je za pojavljanje na Facebooku značilno, da je pristop bolj neformalen in sproščen. Zato si lahko privoščite nekaj humorja in zabavnih objav. Te imajo lahko pozitiven učinek na vašo javno podobo.

Priporočljivo je, da se objave ne nanašajo zgolj na predstavitev vaših izdelkov oziroma storitev. Objavljajte vsebine, ki so v povezavi z vašo dejavnostjo in ki po vsej verjetnosti zanimajo vaše ciljne stranke. Vaš namen naj bo tudi podajanje koristnih informacij in zabavnih vsebin. S tem boste na obiskovalce naredili boljši vtis.

Če se ukvarjate s prodajo čevljev, lahko objavite nasvete, kako si pravilno izmeriti številko noge ali pa obrazložite, katera obutev je najbolj primerna za določene športne aktivnosti. Objavite lahko tudi kakšno smešno fotografijo psa, ki ima na tačkah škornje ali kaj podobnega.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Klasični Facebook oglasi

Facebook podjetjem ponuja možnost oglaševanja prek Facebook oglasov. Te se prikazujejo v desnem stolpcu. Sestavljeni so iz naziva podjetja oziroma izdelka, naslovne slike in kratkega opisa izdelka. Podjetje lahko določi demografske značilnosti tistih uporabnikov, ki naj bi se jim ta oglas prikazoval. Te lahko zajemajo starost, spol, kraj bivanja, izobrazbo in interese.

Ko se oglas prikaže osebi, ki je zainteresirana za tovrstno ponudbo, je s klikom preusmerjena na vaš profil. Tako lahko takoj najde relevantne informacije in všečka profil. Če to naredi, potem je redno obveščena o vseh aktualnih objavah. Tako se povečajo možnosti, da se bo enkrat v prihodnje odločila za koriščenje vaših storitev.

Ni znano, kolikšna je dejanska uspešnost tovrstnih oglasov. Gre pa za plačljive vsebine. Njihova cena je odvisna od številnih dejavnikov.

Sponzorirane zgodbe

Sponzorirane zgodbe predstavljajo vrsto Facebook oglasov, pri čemer se aktivnosti sledilcev na vašem profilu prikažejo njihovim prijateljem.

Sponzorirane zgodbe se naslanjajo na princip »dober glas gre od ust do ust«. Če uporabnik Facebooka vidi, da so trije prijatelji všečkali določeno stran, potem obstaja velika verjetnost, da bo temu profilu tudi sam namenil nekaj pozornosti. Če bo ugotovil, da ga stvar zanima, jim bo sledil. Cilj takih zgodb je torej spodbuditi obiskovalca, da bo sledil prijateljevim dejavnostim.

Ko prijatelj všečka določeno stran, se to uporabniku sicer avtomatično prikaže pod novicami. Vendar pa se tovrstne aktivnosti dostikrat spregleda. Prav zato je namen sponzoriranih zgodb v tem, da so dejavnosti prijateljev v povezavi s spletno stranjo vašega podjetja posebej izpostavljene. Vidne so na desni strani spletne strani. Prikazujejo, kdo od prijateljevih uporabnikov je všečkal vašo stran oziroma kdo se je odločil za koriščenje vaše ponudbe.

Sponzorirane zgodbe so se izkazale kot učinkovitejše sredstvo oglaševanja kot klasični Facebook oglasi. Delujejo po principu snežne kepe in lahko za sabo lahko potegnejo veliko ljudi.

Vir: wordstream.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih. Preberite več >>

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Da bi lahko podjetje uspešno zasledovalo postavljene cilje, si mora pri tem pomagati na najrazličnejše načine. Digitalni marketing je zagotovo eno od področij, ki mu številna podjetja posvečajo premalo pozornosti. Pomembno je, da se ga lotite premišljeno in postavite učinkovito strategijo. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje