Kako si lahko s Facebookom pomagate pri učinkovitem marketingu?

Facebook je v prvi vrsti družabno omrežje, namenjeno povezovanju med prijatelji, sorodniki in znanci. V zadnjem času pa je postal tudi priljubljeno oglaševalsko orodje številnih podjetij, ki se želijo na tak način približati potencialnim strankam.
Facebook kot učinkovito orodje digitalnega marketinga (Vir: Pixabay)

Facebook kot učinkovito orodje digitalnega marketinga (Vir: Pixabay)

Vas zanima, na kakšne načine lahko Facebook uporabite kot sredstvo za doseganje marketinških ciljev?

Ustvarite privlačen profil vašega podjetja

Poslovni profil, ki ga ustvarite na Facebooku, je odraz vašega podjetja in njegovih vrednot. Na podlagi predstavitve in objav si bodo obiskovalci ustvarili mnenje, če ste vredni zaupanja. Prav zato je treba posvetiti določeno pozornost postavitvi spletne strani in njenemu sprotnemu urejanju. Ne gre zgolj za osnovno predstavitev vaše dejavnosti in informacije o produktih, ki jih ponujate. Le če boste redno objavljali, boste v polnosti izkoristili ponujene možnosti in se ljudem kar najbolj približali.

Če so prispevki na klasični spletni strani običajno bolj formalni, je za pojavljanje na Facebooku značilno, da je pristop bolj neformalen in sproščen. Zato si lahko privoščite nekaj humorja in zabavnih objav. Te imajo lahko pozitiven učinek na vašo javno podobo.

Priporočljivo je, da se objave ne nanašajo zgolj na predstavitev vaših izdelkov oziroma storitev. Objavljajte vsebine, ki so v povezavi z vašo dejavnostjo in ki po vsej verjetnosti zanimajo vaše ciljne stranke. Vaš namen naj bo tudi podajanje koristnih informacij in zabavnih vsebin. S tem boste na obiskovalce naredili boljši vtis.

Če se ukvarjate s prodajo čevljev, lahko objavite nasvete, kako si pravilno izmeriti številko noge ali pa obrazložite, katera obutev je najbolj primerna za določene športne aktivnosti. Objavite lahko tudi kakšno smešno fotografijo psa, ki ima na tačkah škornje ali kaj podobnega.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Klasični Facebook oglasi

Facebook podjetjem ponuja možnost oglaševanja prek Facebook oglasov. Te se prikazujejo v desnem stolpcu. Sestavljeni so iz naziva podjetja oziroma izdelka, naslovne slike in kratkega opisa izdelka. Podjetje lahko določi demografske značilnosti tistih uporabnikov, ki naj bi se jim ta oglas prikazoval. Te lahko zajemajo starost, spol, kraj bivanja, izobrazbo in interese.

Ko se oglas prikaže osebi, ki je zainteresirana za tovrstno ponudbo, je s klikom preusmerjena na vaš profil. Tako lahko takoj najde relevantne informacije in všečka profil. Če to naredi, potem je redno obveščena o vseh aktualnih objavah. Tako se povečajo možnosti, da se bo enkrat v prihodnje odločila za koriščenje vaših storitev.

Ni znano, kolikšna je dejanska uspešnost tovrstnih oglasov. Gre pa za plačljive vsebine. Njihova cena je odvisna od številnih dejavnikov.

Sponzorirane zgodbe

Sponzorirane zgodbe predstavljajo vrsto Facebook oglasov, pri čemer se aktivnosti sledilcev na vašem profilu prikažejo njihovim prijateljem.

Sponzorirane zgodbe se naslanjajo na princip »dober glas gre od ust do ust«. Če uporabnik Facebooka vidi, da so trije prijatelji všečkali določeno stran, potem obstaja velika verjetnost, da bo temu profilu tudi sam namenil nekaj pozornosti. Če bo ugotovil, da ga stvar zanima, jim bo sledil. Cilj takih zgodb je torej spodbuditi obiskovalca, da bo sledil prijateljevim dejavnostim.

Ko prijatelj všečka določeno stran, se to uporabniku sicer avtomatično prikaže pod novicami. Vendar pa se tovrstne aktivnosti dostikrat spregleda. Prav zato je namen sponzoriranih zgodb v tem, da so dejavnosti prijateljev v povezavi s spletno stranjo vašega podjetja posebej izpostavljene. Vidne so na desni strani spletne strani. Prikazujejo, kdo od prijateljevih uporabnikov je všečkal vašo stran oziroma kdo se je odločil za koriščenje vaše ponudbe.

Sponzorirane zgodbe so se izkazale kot učinkovitejše sredstvo oglaševanja kot klasični Facebook oglasi. Delujejo po principu snežne kepe in lahko za sabo lahko potegnejo veliko ljudi.

Vir: wordstream.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: , ,