Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletne strani?

Spletni iskalniki, kot so Google, Bing in Yahoo, razvrščajo spletne strani na podlagi različnih dejavnikov, kar morajo podjetniki upoštevati pri izdelavi strategije optimizacije spletnih strani. Le tako bodo rezultati dovolj dobri.
Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletne strani?

Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletne strani? (Vir slike: Pixabay.com)

Da bi si zagotovili čim boljše rezultate pri optimizaciji spletnih strani, je dobro poskrbeti za naslednje:

– namestitev Google Analytics: gre za brezplačno spletno orodje, ki omogoča pridobivanje in analiziranje podatkov o spletnih obiskovalcih. Za podjetnike je Google Analytics pravzaprav nepogrešljivo orodje in ne sme manjkati na nobeni strani.

– povezavo spletne strani z Google Search Console in z Bing Webmasters Tools: omenjeno spletno orodje omogoča pridobivanje informacij o prometu neplačanega iskanja. Tu si lahko ogledate podatke o številu poizvedb, številu prikazov vašega spletnega mesta v rezultatih iskanja, podatke o dejavnostih na vašem spletnem mestu, stopnjo konverzije v e-trgovinah ipd.

– preverjanje hitrosti nalaganja spletnega mesta z orodjem Google PageSpeed Insights: v kolikor vaše spletno mesto dosega rezultat med 85 in 100, ste na dobri poti. Če pa je rezultat slabši, boste morali napraviti nekaj sprememb na svojem spletnem mestu. Obiskovalci namreč v povprečju ne bodo čakali več kot 2-4 sekunde, da se bo spletna stran naložila.

– nadgradnjo sistema za upravljanje vsebin s SEO orodjem: ta mora omogočati enostavno zapisovanje naslova, opisa, opisa priloženih slik in oznak za naslove ter vstavljanje značk posameznega prispevka.

– ureditev odzivnosti spletnega mesta ne glede na napravo, iz katere obiskovalec dostopa: poskrbeti morate za vse obiskovalce, ne glede na to, ali vaše spletno mesto obiskujejo preko mobilnikov, tabličnih računalnikov ali namiznih računalnikov.

Vabljeni na izobraževanje Optimizacija spletnih strani >>

– pregledovanje iskalnikov nedelujočih povezav: na ta način boste hitro ugotovili, kje prihaja do težav, zato boste svojim obiskovalcem lahko omogočili kar najboljšo uporabniško izkušnjo.

– ureditev HTML-a in CSS-a spletnega mesta po standardih: s HTML in CSS validatorjem, ki jih lahko najdete na spletu, poskrbite, da bo vaše spletno mesto zgrajeno glede na vse potrebne standarde. 

– izdelavo in namestitev Sitemap.xml datoteke: tako imenovani zemljevid spletnega mesta spletnim iskalnikom pomaga pri rednemu indeksiranju spletnih strani. Ker iskalni pajki spletno mesto obiskujejo pogosteje, lahko to prinese boljše rezultate.

Datoteka Sitemap.xml je pravzaprav zemljevid spletnega mesta (Vir slike: WebyNote)

– izdelavo in namestitev datoteke Robots.txt: datoteka, ki jo vsebuje vsaka dobro optimizirana stran, je namenjena iskalnikom in iskalnim pajkom, katerim pove, katerih direktorijev naj ne prikazujejo v iskalnih rezultatih. Prav tako je tu shranjena tudi informacija o lokaciji sitemap.xml datoteke.

– ureditev 301 in 302 preusmeritev: v kolikor ste se zaradi različnih razlogov (na primer zaradi prenosa spletne strani na drugo domeno) odločili za preusmeritev, morate to urediti v obliki 301 ali 302 preusmeritve. Prva označuje stalno, druga pa začasno preusmeritev.

– preverjanje kvalitete gostovanja: zelo pomembno je, da vaše spletno mesto uporablja kvalitetno gostovanje. Varnost mora biti na prvem mestu, poleg tega pa je pomembna tudi neprestana dostopnost, saj vsaka minuta nedostopnosti lahko prinese izgubo zaslužka.

– preverjanje hitrosti gostovanja: naj se vaše spletne strani nalagajo še tako hitro, vam to ne bo pomagalo, če bo vaše spletno mesto naloženo na počasnem gostovanju, ki ne bo zmoglo predelovati večjega števila obiskovalcev ob istem času.  

– namestitev SSL certifikata: ta obiskovalcem omogoča šifriran način pregledovanja spletnih mest, ki je varen pred vmesnimi opazovalci, enkripcijo podatkov v primeru spletnega nakupovanja in podobno. Na ta način si lahko za majhen vložek povečate ugled tako med obiskovalci kot tudi med spletnimi iskalniki.

– povezava spletnega mesta z družabnimi omrežji: naj bo to G+, Facebook, Twitter, LinkedIn, Technorati, Pinterest ali katero drugo družabno omrežje – poskrbite za ustrezno povezavo ter si s tem povečajte promet bodisi na spletno stran bodisi na svoja družabna omrežja. 

Vir: SearchEngineJournal

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje