Kako tvitati za visoke pozicije na Twitterju in Googlu?

Ko govorimo o optimizaciji v spletnem marketingu, običajno pomislimo na tisto za spletno stran. Toda tudi na družabnih omrežjih je pomembno, katere pozicije zasedate z vsebino. Sledite 4 nasvetom za večjo izpostavljenost na Twitterju.
Kako tvitati za visoke pozicije na Twitterju in Googlu?

(Vir: Pixabay.com)

1.    Optimizirajte Twitter račun

Twitter se po novem prikazuje tudi na med iskalnimi zadetki na Googlu, toda najprej je treba poskrbeti za visoke pozicije na Twitterju.

  • Ime in uporabniško ime (@) – uporabite podobno ime, kot ga uporabljate na drugih družabnih omrežjih in spletni strani; ni nujno, da sta obe imeni enaki, toda morata biti povezani.
  • Opis – za opis imate do 160 znakov, v katerega umestite ključne besede, ki so pomembne za vaš posel; opis pogosto spreminjajte, da sledite vsebini, ki jo objavljate v tvitih.
  • Fotografija – podobno kot pri optimizaciji slik na spletni strani tudi tu velja, da umestite ključne besede v ime fotografije (na primer vrtno-pohistvo.png); pogosto v profilni sliki stoji logotip: nujno ga umestite v sliko z dimenzijo 200×200, ne raztegujte ga.

Manca Korelc – Twitter račun

Sloveniainfo – Twitter račun

  • Povezava – je najmočnejši poziv k akciji; v tem delu lahko dodate vašo primarno spletno stran ali pristajalno stran obstoječe promocijske kampanje; ne pozabite na povezavo na Twitter račun tudi s spletne strani, bloga, Facebook strani, LinkedIn profila, YouTube kanala in elektronskih sporočil

2.    Dodajte Google Markup kodo na vašo spletno stran

Preberite tudi: Recept za objave za 5 družabnih omrežij

Google omogoča, da vdelate kodo na spletno stran. S tem označite, kateri računi na družabnih omrežjih so za vas pomembni v Googlovih rezultatih iskanja. Prav tako lahko specificirate tudi druga omrežja: Facebook, Google+, Instagram, YouTube, LinkedIn, Myspace, Pinterest, SoundCloud in Tumblr. Za navodila sledite tej povezavi.

3.    Uporabite ključne besede v tvitih

Ob vsakem tvitu imate priložnost, da se prikažete v Googlovih rezultatih za teme, ki zanimajo vaše potencialne stranke. Tviti imajo mnogo krajšo življenjsko dobo kot spletna stran na pozicijah v Googlu, kar lahko spretno izkoristite.

4.    Spodbujajte retweete

Najboljši način za povečanje dosega vaših tvitov je z retweetom. Naj bodo krajši od 120 znakov, da jih bodo vaši sledilci lahko delili naprej.

Kot za vse aktivnosti na spletu, tudi za Twitter velja splošno pravilo: več relevantne vsebine, boljši rezultati. Testirajte različne oblike tvitov (samo besedilo, različni hashtagi, tviti s slikami in videi), spremljajte Twitter analitiko (analytics.twitter.com) in predvsem poiščite svoj način komunikacije kot oseba. 

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Kako doseči visoke pozicije na Googlu z YouTube videom?

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Oznake:, , , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje