Kako vplivna je vaša fotografija na LinkedInu?

Kako vplivna je vaša fotografija na LinkedInu (Vir slike: YouTube).

Kako vplivna je vaša fotografija na LinkedInu?

Izdelava profila na LinkedInu je precej pomembna, vam bo zatrdil vsak kadrovnik. Predvsem pa natančna izpolnitev vseh delovnih mest, ki ste jih opravljali, izkušenj in znanj, ki ste jih pridobili. Na tem omrežju je namreč veliko iskalcev zaposlitve, ki morajo za dober vtis izstopati iz množice.
Kako vplivna je vaša fotografija na LinkedInu?

Kako vplivna je vaša fotografija na LinkedInu (Vir slike: YouTube).

Medtem ko je stil pisanja vseh zgoraj opisanih delov LinkedInovega profila precej pomemben, pa bo vaša profilna fotografija tista, ki bo ustvarila prvi, a najpomembnejši vtis. Medtem ko ljudje brskajo po LinkedInu prek iskanja ključnih besed, lahko vaša fotografija precej pripomore k temu, da bo vaš bodoči delodajalec morda ravno kliknil na vašo fotografijo in vaš profil. In vas pozneje kontaktiral za sestanek.

Potencialni delodajalci vas bodo (žal) ocenjevali zlasti na podlagi profilne fotografije. To je njihov prvi stik z vami. Žalostno, a resnično, pravi Michael Kaplan v enem od svojih zapisov na LinkedInu.

Ste že preizkusili PhotoFeeler?

Ko pridemo do ocenjevanja fotografij, je postopek precej jasen. Nismo dobri, predvsem pa dovolj objektivni pri tem. Kot pravi Kaplan, je večina fotografij, ki jih izberemo sami, slabih. Na srečo pa je spreminjanje profilnih fotografij na LinkedInu precej enostavno. Za boljši občutek pri izbiri se lahko zanesemo tudi na storitev PhotoFeeles. Ta platforma nam bo pomagala pri izbiri dovolj profesionalne profilne fotografije na LinkedIn profilu.

PhotoFeeler je brezplačno orodje, ki pa od nas za začetek zahteva registracijo. Vanj se lahko vpišemo tudi prek LinkedIn ali Facebook računa, nato pa naložimo fotografijo, PhotoFeeler pa nam v odstotkih prikaže, v kolikšni meri je fotografija kompetentna, všečna in kot zadnje – vplivna.

Z ali brez kravate?

Kaplan svetuje, da se pri izbiri poigrate z večjim številom fotografij. Tako je za preverjanje svoje profilne fotografije poizkusil s fotografijami, na katerih je bil z in brez kravate. In kako se je odzval PhotoFeeler? S kravato je sicer odstotek vplivnosti narastel za nekaj odstotkov (natančneje za šest odstotkov), a je precej izgubil pri ostalih dveh kriterijih. Fotografija, na kateri je slikan malce s strani, je dosegla najnižje vrednosti.

Izberete lahko tudi črno-belo fotografijo

Kaj svetuje? Na sliki se smejte, oblecite primerno obleko, pomislite pa tudi na ozadje. Na njej bodite prepoznavni, izberite takšno, ki ni starejša od enega leta. Marsikdo vam bo svetoval, da tista, ki jo imate za profilno fotografijo na Facebook profilu, ni primerna za LinkedIn. Izberete lahko tudi črno-belo, saj bo morda dovolj izstopala. Če imate težave pri izbiri, pa moč svoje fotografije preverite s PhotoFeelerjem.

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki