
Kako vplivna je vaša fotografija na LinkedInu (Vir slike: YouTube).
Medtem ko je stil pisanja vseh zgoraj opisanih delov LinkedInovega profila precej pomemben, pa bo vaša profilna fotografija tista, ki bo ustvarila prvi, a najpomembnejši vtis. Medtem ko ljudje brskajo po LinkedInu prek iskanja ključnih besed, lahko vaša fotografija precej pripomore k temu, da bo vaš bodoči delodajalec morda ravno kliknil na vašo fotografijo in vaš profil. In vas pozneje kontaktiral za sestanek.
Potencialni delodajalci vas bodo (žal) ocenjevali zlasti na podlagi profilne fotografije. To je njihov prvi stik z vami. Žalostno, a resnično, pravi Michael Kaplan v enem od svojih zapisov na LinkedInu.
Ste že preizkusili PhotoFeeler?
Ko pridemo do ocenjevanja fotografij, je postopek precej jasen. Nismo dobri, predvsem pa dovolj objektivni pri tem. Kot pravi Kaplan, je večina fotografij, ki jih izberemo sami, slabih. Na srečo pa je spreminjanje profilnih fotografij na LinkedInu precej enostavno. Za boljši občutek pri izbiri se lahko zanesemo tudi na storitev PhotoFeeles. Ta platforma nam bo pomagala pri izbiri dovolj profesionalne profilne fotografije na LinkedIn profilu.
PhotoFeeler je brezplačno orodje, ki pa od nas za začetek zahteva registracijo. Vanj se lahko vpišemo tudi prek LinkedIn ali Facebook računa, nato pa naložimo fotografijo, PhotoFeeler pa nam v odstotkih prikaže, v kolikšni meri je fotografija kompetentna, všečna in kot zadnje – vplivna.
Z ali brez kravate?
Kaplan svetuje, da se pri izbiri poigrate z večjim številom fotografij. Tako je za preverjanje svoje profilne fotografije poizkusil s fotografijami, na katerih je bil z in brez kravate. In kako se je odzval PhotoFeeler? S kravato je sicer odstotek vplivnosti narastel za nekaj odstotkov (natančneje za šest odstotkov), a je precej izgubil pri ostalih dveh kriterijih. Fotografija, na kateri je slikan malce s strani, je dosegla najnižje vrednosti.
Izberete lahko tudi črno-belo fotografijo
Kaj svetuje? Na sliki se smejte, oblecite primerno obleko, pomislite pa tudi na ozadje. Na njej bodite prepoznavni, izberite takšno, ki ni starejša od enega leta. Marsikdo vam bo svetoval, da tista, ki jo imate za profilno fotografijo na Facebook profilu, ni primerna za LinkedIn. Izberete lahko tudi črno-belo, saj bo morda dovolj izstopala. Če imate težave pri izbiri, pa moč svoje fotografije preverite s PhotoFeelerjem.
Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>