Kako vzpostaviti spletno trgovino?

Nakupovanje prek spletnih trgovin je čedalje bolj aktualno. V prispevku vam podajamo nekaj izhodiščnih točk, o katerih je dobro premisliti, če želite postaviti svojo spletno trgovino.
Je vaša spletna trgovina pripravljena na praznično obdobje? (Vir: Pixabay)

Je vaša spletna trgovina pripravljena na praznično obdobje? (Vir: Pixabay)

Glavna prednost spletnih trgovin so nižji stroški poslovanja, kot v primeru, da bi šlo za fizično trgovino. To je tudi razlog, zakaj se vse več podjetnikov namesto za klasično odloči za spletno trgovino.

Pravne zahteve za spletne trgovce bomo obdelali na naši delavnici, v nadaljevanju pa si preberite več o tem, kaj še morate imeti v mislih, preden postavite svojo spletno trgovino.

Pozanimajte se glede splošnih zakonitosti spletnega trgovanja

Pridobite čim več informacij v zvezi s pogoji, ki jih morajo izpolnjevati spletne trgovine. Preverite, če gre za poslovni model, ki vam ustreza.

Skladiščenje produktov

Razmislite o tem, kje boste skladiščili izdelke za prodajo in v kolikšni količini jih boste imeli na zalogi.

Kategorija izdelkov

Za začetek se vprašajte, kakšne vrste izdelkov boste ponujali. Izberite kategorijo, znotraj katere boste delovali. Pomembno je, da obstaja neka skupna nit produktov, ki jih boste imeli v ponudbi. Tako boste hitreje postali prepoznavni, ljudje pa bodo točno vedeli, kaj lahko pričakujejo od vas.

Priporočljivo je, da v ponudbo vključite izdelke, po katerih je največ povpraševanja. Ozrite se po podjetjih, ki delujejo v enaki panogi in odkrijte, kaj je tisto, kar trg najbolj potrebuje. Smiselno se je odločiti za kategorijo izdelkov, kjer obstaja konkurenca. Če konkurence ni, dostikrat to pomeni, da po določenih produktih enostavno ni dovolj povpraševanja. Po drugi strani pa ne izberite kategorije izdelkov, kjer je stopnja konkurence že visoka in kjer dominirajo večja podjetja, saj boste na tako zasičen trg težko prodrli.

Izbira izdelkov

Zdaj, ko ste določili kategorijo izdelkov, ki jo boste ljudem ponudili, se morate odločiti za konkretne izdelke, ki jih boste dali v ponudbo. Pri tem izhajajte iz tega, kdo je vaša ciljna publika in kaj je ključnega pomena zanjo. Kakšne so njene vrednote in po katerih produktih bo najbolj povpraševala?

Priporočamo vam, da se na začetku ne prenaglite. V ponudbo dajte zgolj enega oziroma manjše število izdelkov. Tako si v začetku ne boste naredili prevelikih stroškov. Hkrati vam bo to dovolj kot izhodiščna točka za testiranje trga. Ko bo prodaja zaživela, je smiselno dodajati nove produkte.

Izdelki, ki jih boste umestili v vašo spletno trgovino (Vir: Pixabay)

Izdelki, ki jih boste umestili v vašo spletno trgovino (Vir: Pixabay)

Izbira ustreznega dobavitelja

V sklopu izbire izdelkov se morate odločiti tudi za dobavitelja surovin oziroma končni produktov, ki jih boste prodajali. Da boste s svojo ponudbo čim bolj konkurenčni, izberite tistega ponudnika, ki vam bo po najnižji ceni zagotavljal čim večjo mero kakovosti izdelkov.

Ime spletne trgovine

Priporočljivo je, da določite tako ime podjetja, da bo iz njega razvidno, kakšne izdelke ponujate oziroma da bo pritegnilo vašo ciljno publiko. Ime naj bo po drugi strani preprosto, da si ga bodo ljudje lažje zapomnili. Ni treba, da je ime vašega podjetja in vaše spletne trgovine enako, vseeno pa vam to prinaša določene prednosti.

Tehnična postavitev spletne trgovine

Da bi lahko postavili spletno trgovino, morate najprej pridobiti domeno. Določiti morate URL naslov spletne strani. Zasnovati morate postavitev rubrik in razmestiti izdelke v posamezne kategorije. Pri tem naj vam bo cilj, da bo uporaba spletne trgovine za obiskovalca kar najbolj preprosta in da bo lahko z minimalnim številom klikov dostopal do vsebin, ki ga zanimajo.

Stran naj bo čim hitreje delujoča. Naj bo kompatibilna z vašim poslovnim modelom in SEO prijazna. Izbrati morate možne načine plačila in dostave, med katerimi bodo lahko izbirale stranke.

Design spletne trgovine

Poleg funkcionalnosti je seveda pomemben tudi design spletne strani. Pri tem imejte spet v mislih vaše ciljne stranke. Če so vaša ciljna publika najstniki, boste verjetno zasnovali bolj igrivo in barvito spletno trgovino. Če gre za prodajo podjetnikom, boste izbrali bolj uglajen slog. Izberite barve, pisavo in slike, ki bodo odražale vašo dejavnost in poslanstvo spletne trgovine.

Vir: ecommerceceo.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje