Kako vzpostaviti spletno trgovino?

Nakupovanje prek spletnih trgovin je čedalje bolj aktualno. V prispevku vam podajamo nekaj izhodiščnih točk, o katerih je dobro premisliti, če želite postaviti svojo spletno trgovino.
Je vaša spletna trgovina pripravljena na praznično obdobje? (Vir: Pixabay)

Je vaša spletna trgovina pripravljena na praznično obdobje? (Vir: Pixabay)

Glavna prednost spletnih trgovin so nižji stroški poslovanja, kot v primeru, da bi šlo za fizično trgovino. To je tudi razlog, zakaj se vse več podjetnikov namesto za klasično odloči za spletno trgovino.

Pravne zahteve za spletne trgovce bomo obdelali na naši delavnici, v nadaljevanju pa si preberite več o tem, kaj še morate imeti v mislih, preden postavite svojo spletno trgovino.

Pozanimajte se glede splošnih zakonitosti spletnega trgovanja

Pridobite čim več informacij v zvezi s pogoji, ki jih morajo izpolnjevati spletne trgovine. Preverite, če gre za poslovni model, ki vam ustreza.

Skladiščenje produktov

Razmislite o tem, kje boste skladiščili izdelke za prodajo in v kolikšni količini jih boste imeli na zalogi.

Kategorija izdelkov

Za začetek se vprašajte, kakšne vrste izdelkov boste ponujali. Izberite kategorijo, znotraj katere boste delovali. Pomembno je, da obstaja neka skupna nit produktov, ki jih boste imeli v ponudbi. Tako boste hitreje postali prepoznavni, ljudje pa bodo točno vedeli, kaj lahko pričakujejo od vas.

Priporočljivo je, da v ponudbo vključite izdelke, po katerih je največ povpraševanja. Ozrite se po podjetjih, ki delujejo v enaki panogi in odkrijte, kaj je tisto, kar trg najbolj potrebuje. Smiselno se je odločiti za kategorijo izdelkov, kjer obstaja konkurenca. Če konkurence ni, dostikrat to pomeni, da po določenih produktih enostavno ni dovolj povpraševanja. Po drugi strani pa ne izberite kategorije izdelkov, kjer je stopnja konkurence že visoka in kjer dominirajo večja podjetja, saj boste na tako zasičen trg težko prodrli.

Izbira izdelkov

Zdaj, ko ste določili kategorijo izdelkov, ki jo boste ljudem ponudili, se morate odločiti za konkretne izdelke, ki jih boste dali v ponudbo. Pri tem izhajajte iz tega, kdo je vaša ciljna publika in kaj je ključnega pomena zanjo. Kakšne so njene vrednote in po katerih produktih bo najbolj povpraševala?

Priporočamo vam, da se na začetku ne prenaglite. V ponudbo dajte zgolj enega oziroma manjše število izdelkov. Tako si v začetku ne boste naredili prevelikih stroškov. Hkrati vam bo to dovolj kot izhodiščna točka za testiranje trga. Ko bo prodaja zaživela, je smiselno dodajati nove produkte.

Izdelki, ki jih boste umestili v vašo spletno trgovino (Vir: Pixabay)

Izdelki, ki jih boste umestili v vašo spletno trgovino (Vir: Pixabay)

Izbira ustreznega dobavitelja

V sklopu izbire izdelkov se morate odločiti tudi za dobavitelja surovin oziroma končni produktov, ki jih boste prodajali. Da boste s svojo ponudbo čim bolj konkurenčni, izberite tistega ponudnika, ki vam bo po najnižji ceni zagotavljal čim večjo mero kakovosti izdelkov.

Ime spletne trgovine

Priporočljivo je, da določite tako ime podjetja, da bo iz njega razvidno, kakšne izdelke ponujate oziroma da bo pritegnilo vašo ciljno publiko. Ime naj bo po drugi strani preprosto, da si ga bodo ljudje lažje zapomnili. Ni treba, da je ime vašega podjetja in vaše spletne trgovine enako, vseeno pa vam to prinaša določene prednosti.

Tehnična postavitev spletne trgovine

Da bi lahko postavili spletno trgovino, morate najprej pridobiti domeno. Določiti morate URL naslov spletne strani. Zasnovati morate postavitev rubrik in razmestiti izdelke v posamezne kategorije. Pri tem naj vam bo cilj, da bo uporaba spletne trgovine za obiskovalca kar najbolj preprosta in da bo lahko z minimalnim številom klikov dostopal do vsebin, ki ga zanimajo.

Stran naj bo čim hitreje delujoča. Naj bo kompatibilna z vašim poslovnim modelom in SEO prijazna. Izbrati morate možne načine plačila in dostave, med katerimi bodo lahko izbirale stranke.

Design spletne trgovine

Poleg funkcionalnosti je seveda pomemben tudi design spletne strani. Pri tem imejte spet v mislih vaše ciljne stranke. Če so vaša ciljna publika najstniki, boste verjetno zasnovali bolj igrivo in barvito spletno trgovino. Če gre za prodajo podjetnikom, boste izbrali bolj uglajen slog. Izberite barve, pisavo in slike, ki bodo odražale vašo dejavnost in poslanstvo spletne trgovine.

Vir: ecommerceceo.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje