Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter.
družbena omrežja in seo

Kakšen vpliv imajo družbena omrežja na SEO? (Vir slike: Pixabay.com)

Le redki lastniki spletnih strani si dandanes ne prizadevajo za čim večjo promocijo svojih objav preko družbenih omrežij. V to vložijo ogromno dela in časa in mnogi se ob tem sprašujejo, ali imajo njihove objave na Facebooku, LinkedInu ali Twitterju tudi kakšen vpliv na pozicije spletne strani v spletnih iskalnikih.

Odgovor na to vprašanje ni preprost, toda na splošno lahko zaključimo, da objave na družbenih omrežjih (t.i. Social Signals) vplivajo na optimizacijo spletnih strani. Poleg tega prinašajo kopico drugih ugodnosti za lastnike spletnih strani, ki si želijo razširiti glas o svojih produktih, storitvah ali zgolj objavljenih vsebinah: služijo namreč tudi kot indikator o priljubljenosti in zanesljivosti blagovne znamke pri potencialnih kupcih, dajejo potrditev že obstoječim uporabnikom, da so se pri izbiri za storitve ali produkte odločili pravilno, nenazadnje tudi iskalnim algoritmom omogočajo enostavno prepoznavanje najbolj primernih vsebin za posamezne uporabnike spletnih iskalnikov. O vplivu objav na družbenih omrežjih na gradnjo blagovne znamke bomo pisali drugič, sedaj pa se posvetimo vplivu, ki ga imajo objave na družbenih omrežjih na optimizacijo spletnih strani.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

Gre za temo, ki je bila že neštetokrat preučena s strani SEO strokovnjakov

Večletna ugibanja o tem, ali imajo objave na družbenih omrežij vpliv na pozicije spletnih strani v iskalnikih, je dokončno potrdil Matt Cuts, (sedaj že nekdanji) vodja oddelka za kvaliteto iskanja v spletnem iskalniku Google, in celo dejal, da je vloga tovrstnih objav pri visokih SEO pozicijah pravzaprav zelo velika. S številnimi rednimi (in izrednimi) posodobitvami algoritmov pa Google njen vpliv z leti zgolj še povečuje.

Poglejmo si nekatere najpomembnejše elemente objav na družbenih omrežjih, na katere morate biti pozorni, saj imajo pomemben in direkten vpliv na optimizacijo spletnih strani:

facebook všečki mladipodjetnik.si

  • število všečkov Facebook strani podjetja;
  • število delitev posameznih objav na Facebooku;
  • število sledilcev na Twittter strani podjetja;
  • število tvitov, ki vključujejo povezavo na spletno ali Twitter stran podjetja;
  • število ljudi, ki Google+ stran podjetja dodajo v svoj krog interesa;

Da bi torej dosegli čim večji učinek, čimprej ustvarite profile na Facebooku, Twitterju, LinkedInu, Pinterestu, Youtubu in drugih družbenih omrežjih, nato pa na svojo spletno stran vključite gumbe s povezavami do njih (“like” in “follow”) ter gumbe za deljenje vsebin na družbenih omrežjih (“like”, “recommend”, “tweet” ipd.). Priporočljivo je, da na svojo spletno stran dodate tudi blog ter nanj redno dodajate nove vsebine, ki jih bodo vaši bralci in obiskovalci nato enostavno lahko všečkali in delili z drugimi ljudmi.

Kako bo v prihodnje?

Za prihodnost je pričakovati, da bodo iskalni algoritmi Googla družbenim omrežjem dajali vse večji pomen. Vse več ljudi namreč uporablja družbena omrežja, temu primerno pa narašča tudi število objav. Potrošniki vse bolj pogosto komunicirajo z njihovimi najljubšimi blagovnimi znamkami kar preko družbenih omrežij, podjetja pa čedalje bolj skrbijo za to, da so njihovi spletni profili enostavno dostopni. Posledično je njihova blagovna znamka bolj priljubljena med ljudmi, zvišata pa se tako stopnja konverzije kot tudi prodaja.

Vir: mpingesolutions.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Podjetje Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija najbolj optimalna? Preberite več >>

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Spletni iskalnik Google pri prikazovanju rezultatov dandanes vse bolj upošteva druge dejavnike kot pa zgolj ključne besede, ki jih je ob iskanju vpisal uporabnik. Vse to v želji po podajanju čim bolj relevantnih in natančnih rezultatov iskanja. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje