Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter.
družbena omrežja in seo

Kakšen vpliv imajo družbena omrežja na SEO? (Vir slike: Pixabay.com)

Le redki lastniki spletnih strani si dandanes ne prizadevajo za čim večjo promocijo svojih objav preko družbenih omrežij. V to vložijo ogromno dela in časa in mnogi se ob tem sprašujejo, ali imajo njihove objave na Facebooku, LinkedInu ali Twitterju tudi kakšen vpliv na pozicije spletne strani v spletnih iskalnikih.

Odgovor na to vprašanje ni preprost, toda na splošno lahko zaključimo, da objave na družbenih omrežjih (t.i. Social Signals) vplivajo na optimizacijo spletnih strani. Poleg tega prinašajo kopico drugih ugodnosti za lastnike spletnih strani, ki si želijo razširiti glas o svojih produktih, storitvah ali zgolj objavljenih vsebinah: služijo namreč tudi kot indikator o priljubljenosti in zanesljivosti blagovne znamke pri potencialnih kupcih, dajejo potrditev že obstoječim uporabnikom, da so se pri izbiri za storitve ali produkte odločili pravilno, nenazadnje tudi iskalnim algoritmom omogočajo enostavno prepoznavanje najbolj primernih vsebin za posamezne uporabnike spletnih iskalnikov. O vplivu objav na družbenih omrežjih na gradnjo blagovne znamke bomo pisali drugič, sedaj pa se posvetimo vplivu, ki ga imajo objave na družbenih omrežjih na optimizacijo spletnih strani.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

Gre za temo, ki je bila že neštetokrat preučena s strani SEO strokovnjakov

Večletna ugibanja o tem, ali imajo objave na družbenih omrežij vpliv na pozicije spletnih strani v iskalnikih, je dokončno potrdil Matt Cuts, (sedaj že nekdanji) vodja oddelka za kvaliteto iskanja v spletnem iskalniku Google, in celo dejal, da je vloga tovrstnih objav pri visokih SEO pozicijah pravzaprav zelo velika. S številnimi rednimi (in izrednimi) posodobitvami algoritmov pa Google njen vpliv z leti zgolj še povečuje.

Poglejmo si nekatere najpomembnejše elemente objav na družbenih omrežjih, na katere morate biti pozorni, saj imajo pomemben in direkten vpliv na optimizacijo spletnih strani:

facebook všečki mladipodjetnik.si

  • število všečkov Facebook strani podjetja;
  • število delitev posameznih objav na Facebooku;
  • število sledilcev na Twittter strani podjetja;
  • število tvitov, ki vključujejo povezavo na spletno ali Twitter stran podjetja;
  • število ljudi, ki Google+ stran podjetja dodajo v svoj krog interesa;

Da bi torej dosegli čim večji učinek, čimprej ustvarite profile na Facebooku, Twitterju, LinkedInu, Pinterestu, Youtubu in drugih družbenih omrežjih, nato pa na svojo spletno stran vključite gumbe s povezavami do njih (“like” in “follow”) ter gumbe za deljenje vsebin na družbenih omrežjih (“like”, “recommend”, “tweet” ipd.). Priporočljivo je, da na svojo spletno stran dodate tudi blog ter nanj redno dodajate nove vsebine, ki jih bodo vaši bralci in obiskovalci nato enostavno lahko všečkali in delili z drugimi ljudmi.

Kako bo v prihodnje?

Za prihodnost je pričakovati, da bodo iskalni algoritmi Googla družbenim omrežjem dajali vse večji pomen. Vse več ljudi namreč uporablja družbena omrežja, temu primerno pa narašča tudi število objav. Potrošniki vse bolj pogosto komunicirajo z njihovimi najljubšimi blagovnimi znamkami kar preko družbenih omrežij, podjetja pa čedalje bolj skrbijo za to, da so njihovi spletni profili enostavno dostopni. Posledično je njihova blagovna znamka bolj priljubljena med ljudmi, zvišata pa se tako stopnja konverzije kot tudi prodaja.

Vir: mpingesolutions.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>


Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Kako s čim nižjimi stroški optimizirati spletno stran?

Kako s čim nižjimi stroški optimizirati spletno stran?

Novonastala in/ali manjša podjetja pogosto nimajo na razpolago dovolj časa in sredstev, da bi se celostno posvetila področju SEO optimizacije. Vseeno pa obstaja vsaj nekaj bistvenih elementov, ki jih lahko sami uredite hitro in enostavno. Preberite več >>

Trendi na področju SEO optimizacije v letu 2019

Trendi na področju SEO optimizacije v letu 2019

SEO je področje, ki se nenehno spreminja. Kateri so trendi na področju optimizacije spletnih strani, ki jih lastniki spletnih strani ne smete spregledati v letu 2019? Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 2. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 2. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami malo obiska in malo dobička zaradi slabe lokacije, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami zaradi slabe lokacije malo obiska in malo dobička, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

Umetna inteligenca in področje SEO optimizacije?

Umetna inteligenca in področje SEO optimizacije?

Prav ta trenutek na tisoče strokovnjakov dela na področju optimizacije spletnih strani. Izdelujejo robots.txt datoteke, urejajo html oznake, dodajajo posamezne značke... A prav vsi izmed njih bodo slej ko prej naleteli na spremembe, ki jih bo s seboj prinesla porast uporabe umetne inteligence. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

17.05.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje