Kakšne spremembe so doletele družbena omrežja?

Družbena omrežja od nas zahteva nenehno spremljanje novosti, pravil in trendov. Veste, da sta bila v letu 2014 najhitreje rastoči družbeni omrežji Pinterest in Tumblr? Spremljanje trendov lahko predvsem podjetjem odpira nova vrata.
Kakšne spremembe so doletele družbena omrežja?

V letu 2014 sta bili najhitreje rastoči družbeni omrežji Pinterest in Tumblr. Na sliki Snapchat (Vir slike: Deathtostockphoto).

Pinterest je v letu 2014 zrastel za kar 110 odstotkov z vidika števila uporabnikov, Tumblr za 120. Obe platformi združujeta predvsem mlade – kar 70 odstotkov njunih uporabnikov je starih od 16 do 34 let. Pinterest ima 70 milijonov uporabnikov, od tega je več kot polovica aktivnih (40 milijonov).

Facebook z najstarejšo bazo, YouTube z najvišjim obiskom

Facebook tudi leta 2014 ostaja številka ena med družbenimi omrežji. Združuje namreč več kot 1,35 milijarde uporabnikov, več kot polovica njegovih aktivnih uporabnikov se vanj logira večkrat dnevno. YouTube ima najvišji obisk uporabnikov na mesec, ta je kar 85-odstotni. Ima več kot milijardo uporabnikov, ki si mesečno ogleda kar 6 milijard ur video vsebin, vsako minuto pa naložijo za 100 ur video vsebin. Sicer pa se Facebook lahko pohvali tudi z najstarejšo bazo uporabnikov, kar četrtina njegovih uporabnikov je namreč starejša od 45 let.

Med mobilnimi aplikacijami ima največjo rast Snapchat, in sicer 56-odstotno. Najbolj je priljubljen med najstniki, saj je skoraj tri četrtine uporabnikov mlajših od 25 let. Letos je Snapchat predstavil še storitev Snapcash, ki bo omogočala pošiljanje denarja med uporabniki Snapchata.

Podatki kažejo, da je kar 91 odstotkov uporabnikov, starih od 16 do 64 let, v zadnjem mesecu obiskalo YouTube, Facebook, Twitter ali Google Plus. Devetnajst odstotkov je obiskalo vse štiri platforme.

Twitter je letos dosegal precej nižjo rast kot ostala omrežja. Leto 2014 bo končal z malce več kot 284 milijoni mesečno aktivnimi uporabniki, ki vsak dan pošljejo več kot 500 milijonov tvitov.

V porastu tudi druga omrežja

V porastu so tudi druga družbena omrežja, ki so večini še nepoznana. Na primer platforma Secret, ki uporabnikom omogoča deljenje svojih občutkov in misli povsem anonimno. Aplikacija Shots je zasnovana za zajemanje selfijev, ki jih nato delimo med svojimi uporabniki. We Heart It je bolj umetniška različica Pinteresta. Bubblews, ki je na las podoben Facebooku, za zdaj pa še ni na voljo v mobilni različici.

Kako z oglasi učinkovito ciljati uporabnike Facebooka?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje