S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili.
Kako se lotiti email marketinga? (Vir: Pixabay)

Kako se lotiti email marketinga? (Vir: Pixabay)

Ljudje čedalje pogosteje komuniciramo prek interneta in spletnih orodij, zato je smiselno, da se temu prilagodite tudi pri načrtovanju oglaševalskih aktivnosti. Predstavljajte si, da stranke nestrpno čakajo na vaša e-sporočila. Predobro, da bi bilo res? Podajamo vam nekaj idej za e-mail oglaševanje, s katerimi lahko to dosežete.

Potrebujete mailing listo

Za uspešen e-mail marketing si morate najprej zagotoviti čim večjo bazo ljudi, ki jim boste sporočila pošiljali. Elektronske naslove lahko zbirate na najrazličnejše načine.

Če imate fizično trgovino, lahko stranko ob nakupu določenega izdelka ali storitve nagovorite, da vam pusti še kontaktne podatke, s čimer bo deležna določenega popusta, kartice zvestobe oz. obveščanja o aktualnih ponudbah. Povabilo na prijavo na mailing listo naj bo objavljeno tudi na vaši spletni strani. Obrazec za prijavo naj bo viden že na prvi strani, priporočljivo pa je, da stranki v zameno ponudite neko storitev, ki se ji bo zdela zanimiva. V zameno za posredovane kontaktne podatke ji lahko posredujete zanimivo e-knjigo ali kaj podobnega, kar bi jo lahko pritegnilo. Možnost prijave na mailing listo naj bo vidna tudi na družabnih omrežjih, na katerih se predstavljate s svojimi storitvami.

Pomembna je torej vidnost vabila in bonus, ki ga ponujate v zameno za elektronski naslov.

Pošiljajte le sporočila z dodano vrednostjo

Glede na to, da ste dolgo časa zbirali e-naslove, na katere pošiljate sporočila, si verjetno želite, da bi jih prejemniki z veseljem prebirali. Pomembno je, da vaša sporočila vključujejo informacije, ki jih želite posredovati: novosti v sklopu vaše ponudbe, prihajajoče dogodke, vezane na vašo dejavnost, in kreativne rešitve določenih problemov, v sklopu katerih lahko ponudite svoje izdelke.

Priporočljivo je, da vsako sporočilo vsebuje določene zanimive informacije, nekaj, česar stranke še ne vedo. Pomembno je, da jih informirate o nečem novem. Na tak način boste pritegnili njihovo pozornost. Ni treba, da se vsako sporočilo nanaša na oglaševanje. V bistvu je dobrodošlo, da pošiljate tudi sporočila, s katerimi ne ciljate direktno na prodajo, ampak prek njih stranke obveščate o temah, ki bi jih lahko zanimale. Bodite unikatni in inovativni. Naj bodo vaša sporočila inspirativna.

Teme vaših sporočil naj se skladajo s tem, kar naj bi zanimalo vašo ciljno publiko. Če na primer prodajate izdelke za nego dojenčkov, so vaše ciljne stranke mlade mamice. Informirajte jih tudi o drugih temah, ki bi tako skupino ljudi lahko zanimale: o dojenju, razvoju, zdravju otrok itd. V teme vpletite izdelke iz svoje ponudbe kot rešitev problema, s katerim se spopadajo.

Delavnica s Timom in Žigo Bercetom: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

V koraku z aktualnimi trendi

Pomembno je, da pošiljate sporočila, ki se skladajo z aktualnimi dogodki. Če prihaja december, pišite o idejah za božična darila, pred poletjem svojo ponudbo izdelkov ali storitev povežite s prihajajočimi dopusti itd. Še posebej bodite pozorni na dogodke, ki se tesno navezujejo na vašo dejavnost, in jih s pridom izkoristite za trženje.

Premislite, kakšni so vaši načrti, kar se tiče oglaševanja, in te informacije na ustrezen način vključite v sporočilo. Dobro je, da sporočila načrtujete vnaprej, da vas ne bo preganjal čas. Svoje načrte čim bolje povežite z aktualnimi temami in razmislite, kaj bi v določenem obdobju lahko zanimalo vaše stranke.

Maili naj bodo kratki in jedrnati

V sklopu raziskave, navedene v viru, je bilo ugotovljeno, da so najbolj brana sporočila, ki vsebujejo do 20 vrstic besedila in do tri slike. Vaši maili naj bodo torej kratki in jedrnati. Povejte bistvo. Naj bodo lahko berljivi. Pomembne stvari so lahko poudarjene, da hitro padejo v oči. Ključnega pomena je, da bralec takoj vidi, kaj je bistvo sporočila. Pomembna je pravilna struktura brez nakladanja.

Slika je lahko zelo pomemben del sporočila, saj pritegne pozornost. Vsako sporočilo naj vsebuje tudi povezavo na vašo spletno stran in vaše kontakte, da se bodo lahko stranke v primeru kakršnekoli želje ali vprašanja hitro obrnile na vas.

Vir: smallbizitrends.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo? Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

17.05.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje