S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili.
Kako se lotiti email marketinga? (Vir: Pixabay)

Kako se lotiti email marketinga? (Vir: Pixabay)

Ljudje čedalje pogosteje komuniciramo prek interneta in spletnih orodij, zato je smiselno, da se temu prilagodite tudi pri načrtovanju oglaševalskih aktivnosti. Predstavljajte si, da stranke nestrpno čakajo na vaša e-sporočila. Predobro, da bi bilo res? Podajamo vam nekaj idej za e-mail oglaševanje, s katerimi lahko to dosežete.

Potrebujete mailing listo

Za uspešen e-mail marketing si morate najprej zagotoviti čim večjo bazo ljudi, ki jim boste sporočila pošiljali. Elektronske naslove lahko zbirate na najrazličnejše načine.

Če imate fizično trgovino, lahko stranko ob nakupu določenega izdelka ali storitve nagovorite, da vam pusti še kontaktne podatke, s čimer bo deležna določenega popusta, kartice zvestobe oz. obveščanja o aktualnih ponudbah. Povabilo na prijavo na mailing listo naj bo objavljeno tudi na vaši spletni strani. Obrazec za prijavo naj bo viden že na prvi strani, priporočljivo pa je, da stranki v zameno ponudite neko storitev, ki se ji bo zdela zanimiva. V zameno za posredovane kontaktne podatke ji lahko posredujete zanimivo e-knjigo ali kaj podobnega, kar bi jo lahko pritegnilo. Možnost prijave na mailing listo naj bo vidna tudi na družabnih omrežjih, na katerih se predstavljate s svojimi storitvami.

Pomembna je torej vidnost vabila in bonus, ki ga ponujate v zameno za elektronski naslov.

Pošiljajte le sporočila z dodano vrednostjo

Glede na to, da ste dolgo časa zbirali e-naslove, na katere pošiljate sporočila, si verjetno želite, da bi jih prejemniki z veseljem prebirali. Pomembno je, da vaša sporočila vključujejo informacije, ki jih želite posredovati: novosti v sklopu vaše ponudbe, prihajajoče dogodke, vezane na vašo dejavnost, in kreativne rešitve določenih problemov, v sklopu katerih lahko ponudite svoje izdelke.

Priporočljivo je, da vsako sporočilo vsebuje določene zanimive informacije, nekaj, česar stranke še ne vedo. Pomembno je, da jih informirate o nečem novem. Na tak način boste pritegnili njihovo pozornost. Ni treba, da se vsako sporočilo nanaša na oglaševanje. V bistvu je dobrodošlo, da pošiljate tudi sporočila, s katerimi ne ciljate direktno na prodajo, ampak prek njih stranke obveščate o temah, ki bi jih lahko zanimale. Bodite unikatni in inovativni. Naj bodo vaša sporočila inspirativna.

Teme vaših sporočil naj se skladajo s tem, kar naj bi zanimalo vašo ciljno publiko. Če na primer prodajate izdelke za nego dojenčkov, so vaše ciljne stranke mlade mamice. Informirajte jih tudi o drugih temah, ki bi tako skupino ljudi lahko zanimale: o dojenju, razvoju, zdravju otrok itd. V teme vpletite izdelke iz svoje ponudbe kot rešitev problema, s katerim se spopadajo.

V koraku z aktualnimi trendi

Pomembno je, da pošiljate sporočila, ki se skladajo z aktualnimi dogodki. Če prihaja december, pišite o idejah za božična darila, pred poletjem svojo ponudbo izdelkov ali storitev povežite s prihajajočimi dopusti itd. Še posebej bodite pozorni na dogodke, ki se tesno navezujejo na vašo dejavnost, in jih s pridom izkoristite za trženje.

Premislite, kakšni so vaši načrti, kar se tiče oglaševanja, in te informacije na ustrezen način vključite v sporočilo. Dobro je, da sporočila načrtujete vnaprej, da vas ne bo preganjal čas. Svoje načrte čim bolje povežite z aktualnimi temami in razmislite, kaj bi v določenem obdobju lahko zanimalo vaše stranke.

Maili naj bodo kratki in jedrnati

V sklopu raziskave, navedene v viru, je bilo ugotovljeno, da so najbolj brana sporočila, ki vsebujejo do 20 vrstic besedila in do tri slike. Vaši maili naj bodo torej kratki in jedrnati. Povejte bistvo. Naj bodo lahko berljivi. Pomembne stvari so lahko poudarjene, da hitro padejo v oči. Ključnega pomena je, da bralec takoj vidi, kaj je bistvo sporočila. Pomembna je pravilna struktura brez nakladanja.

Slika je lahko zelo pomemben del sporočila, saj pritegne pozornost. Vsako sporočilo naj vsebuje tudi povezavo na vašo spletno stran in vaše kontakte, da se bodo lahko stranke v primeru kakršnekoli želje ali vprašanja hitro obrnile na vas.

Vir: smallbizitrends.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Inovativni načini, kako lahko podjetja spremembe na področju GDPR obrnejo v svoj prid

Inovativni načini, kako lahko podjetja spremembe na področju GDPR obrnejo v svoj prid

Prilagoditev novim pravilom na področju GDPR je številnim podjetjem predstavljala slabo voljo in težave. Vendar pa so se nekatera podjetja dobro pripravila na spremembe in z inovativnimi načini na njihov račun pritegnila še več privržencev. Kako jim je to uspelo? Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku. Preberite več >>

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Glede na to, da ima Instagram čedalje več privržencev, je – v primeru, če naj bi se na tem družabnem omrežju nahajala tudi vaša ciljna publika – smiselno, da se oglaševanja svoje dejavnosti lotite tudi tam. Da bi vam olajšali začetne korake, vam ponujamo nekaj predlogov. Preberite več >>

Brskalnik Chrome opozarja na nezaščitene spletne strani

Brskalnik Chrome opozarja na nezaščitene spletne strani

Z novo različico brskalnika Chrome prihaja do pomembnih sprememb za upravitelje spletnih strani in spletnih trgovin, za katere je zelo priporočljiva uporaba varnega HTTPS protokola. Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 1. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 1. del

Internet v današnjih časih predstavlja najpomembnejši medij za pretok informacij. Za prepoznavnost in uspeh podjetja je tako ključnega pomena, da do uporabnikov dostopa prek različnih spletnih kanalov in da se internetnega marketinga loti premišljeno in celostno. Preberite več >>

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje