S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili.
Kako se lotiti email marketinga? (Vir: Pixabay)

Kako se lotiti email marketinga? (Vir: Pixabay)

Ljudje čedalje pogosteje komuniciramo prek interneta in spletnih orodij, zato je smiselno, da se temu prilagodite tudi pri načrtovanju oglaševalskih aktivnosti. Predstavljajte si, da stranke nestrpno čakajo na vaša e-sporočila. Predobro, da bi bilo res? Podajamo vam nekaj idej za e-mail oglaševanje, s katerimi lahko to dosežete.

Potrebujete mailing listo

Za uspešen e-mail marketing si morate najprej zagotoviti čim večjo bazo ljudi, ki jim boste sporočila pošiljali. Elektronske naslove lahko zbirate na najrazličnejše načine.

Če imate fizično trgovino, lahko stranko ob nakupu določenega izdelka ali storitve nagovorite, da vam pusti še kontaktne podatke, s čimer bo deležna določenega popusta, kartice zvestobe oz. obveščanja o aktualnih ponudbah. Povabilo na prijavo na mailing listo naj bo objavljeno tudi na vaši spletni strani. Obrazec za prijavo naj bo viden že na prvi strani, priporočljivo pa je, da stranki v zameno ponudite neko storitev, ki se ji bo zdela zanimiva. V zameno za posredovane kontaktne podatke ji lahko posredujete zanimivo e-knjigo ali kaj podobnega, kar bi jo lahko pritegnilo. Možnost prijave na mailing listo naj bo vidna tudi na družabnih omrežjih, na katerih se predstavljate s svojimi storitvami.

Pomembna je torej vidnost vabila in bonus, ki ga ponujate v zameno za elektronski naslov.

Pošiljajte le sporočila z dodano vrednostjo

Glede na to, da ste dolgo časa zbirali e-naslove, na katere pošiljate sporočila, si verjetno želite, da bi jih prejemniki z veseljem prebirali. Pomembno je, da vaša sporočila vključujejo informacije, ki jih želite posredovati: novosti v sklopu vaše ponudbe, prihajajoče dogodke, vezane na vašo dejavnost, in kreativne rešitve določenih problemov, v sklopu katerih lahko ponudite svoje izdelke.

Priporočljivo je, da vsako sporočilo vsebuje določene zanimive informacije, nekaj, česar stranke še ne vedo. Pomembno je, da jih informirate o nečem novem. Na tak način boste pritegnili njihovo pozornost. Ni treba, da se vsako sporočilo nanaša na oglaševanje. V bistvu je dobrodošlo, da pošiljate tudi sporočila, s katerimi ne ciljate direktno na prodajo, ampak prek njih stranke obveščate o temah, ki bi jih lahko zanimale. Bodite unikatni in inovativni. Naj bodo vaša sporočila inspirativna.

Teme vaših sporočil naj se skladajo s tem, kar naj bi zanimalo vašo ciljno publiko. Če na primer prodajate izdelke za nego dojenčkov, so vaše ciljne stranke mlade mamice. Informirajte jih tudi o drugih temah, ki bi tako skupino ljudi lahko zanimale: o dojenju, razvoju, zdravju otrok itd. V teme vpletite izdelke iz svoje ponudbe kot rešitev problema, s katerim se spopadajo.

V koraku z aktualnimi trendi

Pomembno je, da pošiljate sporočila, ki se skladajo z aktualnimi dogodki. Če prihaja december, pišite o idejah za božična darila, pred poletjem svojo ponudbo izdelkov ali storitev povežite s prihajajočimi dopusti itd. Še posebej bodite pozorni na dogodke, ki se tesno navezujejo na vašo dejavnost, in jih s pridom izkoristite za trženje.

Premislite, kakšni so vaši načrti, kar se tiče oglaševanja, in te informacije na ustrezen način vključite v sporočilo. Dobro je, da sporočila načrtujete vnaprej, da vas ne bo preganjal čas. Svoje načrte čim bolje povežite z aktualnimi temami in razmislite, kaj bi v določenem obdobju lahko zanimalo vaše stranke.

Maili naj bodo kratki in jedrnati

V sklopu raziskave, navedene v viru, je bilo ugotovljeno, da so najbolj brana sporočila, ki vsebujejo do 20 vrstic besedila in do tri slike. Vaši maili naj bodo torej kratki in jedrnati. Povejte bistvo. Naj bodo lahko berljivi. Pomembne stvari so lahko poudarjene, da hitro padejo v oči. Ključnega pomena je, da bralec takoj vidi, kaj je bistvo sporočila. Pomembna je pravilna struktura brez nakladanja.

Slika je lahko zelo pomemben del sporočila, saj pritegne pozornost. Vsako sporočilo naj vsebuje tudi povezavo na vašo spletno stran in vaše kontakte, da se bodo lahko stranke v primeru kakršnekoli želje ali vprašanja hitro obrnile na vas.

Vir: smallbizitrends.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Pri email marketingu je pomemben tudi dizajn

Pri email marketingu je pomemben tudi dizajn

Vsebine, ki jih v okviru email marketing kampanj nudite svojim bralcem, je potrebno ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminjajo, zato morate temu prilagajati tudi to področje trženja vašega podjetja. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo? Preberite več >>

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani v okviru storitve WordPress. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Zelo zabavna je tudi odločitev glede videza spletne strani. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ... Preberite več >>

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Ne glede na to, ali se email marketinga poslužujete 10 let ali 10 dni, morate vsebine, ki jih nudite svojim bralcem, ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminja in razvija, zato morate temu prilagajati tudi svoje email marketing kampanje. Preberite več >>

Najbolj priljubljeni ovitki za mobilne telefone

Najbolj priljubljeni ovitki za mobilne telefone

Ko pride do poškodbe mobilnega telefona zaradi padca, je prepozno za ukrepanje. Veliko bolje je, če se poskrbi za preventivo. V te namene se uporabniki poslužujejo različnih tipov ovitkov, ki so namenjeni zaščiti telefonov. Preberite več >>

Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

WordPressova privlačnost in popularnost se skrivata v preprosti uporabi, množični skupnosti in številnih strokovnjakih s celega sveta. Uporabniki se za ta CMS (ang. content management system) odločajo tudi zaradi možnosti razširitve funkcionalnosti prek t. i. vtičnikov (ang. plugins). Ti vam omogočajo, da svojo stran opremite z uporabnimi orodji, ki vam pomagajo doseči namen, za katerega ste spletno stran vzpostavili. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje