S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili.
Kako se lotiti email marketinga? (Vir: Pixabay)

Kako se lotiti email marketinga? (Vir: Pixabay)

Ljudje čedalje pogosteje komuniciramo prek interneta in spletnih orodij, zato je smiselno, da se temu prilagodite tudi pri načrtovanju oglaševalskih aktivnosti. Predstavljajte si, da stranke nestrpno čakajo na vaša e-sporočila. Predobro, da bi bilo res? Podajamo vam nekaj idej za e-mail oglaševanje, s katerimi lahko to dosežete.

Potrebujete mailing listo

Za uspešen e-mail marketing si morate najprej zagotoviti čim večjo bazo ljudi, ki jim boste sporočila pošiljali. Elektronske naslove lahko zbirate na najrazličnejše načine.

Če imate fizično trgovino, lahko stranko ob nakupu določenega izdelka ali storitve nagovorite, da vam pusti še kontaktne podatke, s čimer bo deležna določenega popusta, kartice zvestobe oz. obveščanja o aktualnih ponudbah. Povabilo na prijavo na mailing listo naj bo objavljeno tudi na vaši spletni strani. Obrazec za prijavo naj bo viden že na prvi strani, priporočljivo pa je, da stranki v zameno ponudite neko storitev, ki se ji bo zdela zanimiva. V zameno za posredovane kontaktne podatke ji lahko posredujete zanimivo e-knjigo ali kaj podobnega, kar bi jo lahko pritegnilo. Možnost prijave na mailing listo naj bo vidna tudi na družabnih omrežjih, na katerih se predstavljate s svojimi storitvami.

Pomembna je torej vidnost vabila in bonus, ki ga ponujate v zameno za elektronski naslov.

Pošiljajte le sporočila z dodano vrednostjo

Glede na to, da ste dolgo časa zbirali e-naslove, na katere pošiljate sporočila, si verjetno želite, da bi jih prejemniki z veseljem prebirali. Pomembno je, da vaša sporočila vključujejo informacije, ki jih želite posredovati: novosti v sklopu vaše ponudbe, prihajajoče dogodke, vezane na vašo dejavnost, in kreativne rešitve določenih problemov, v sklopu katerih lahko ponudite svoje izdelke.

Priporočljivo je, da vsako sporočilo vsebuje določene zanimive informacije, nekaj, česar stranke še ne vedo. Pomembno je, da jih informirate o nečem novem. Na tak način boste pritegnili njihovo pozornost. Ni treba, da se vsako sporočilo nanaša na oglaševanje. V bistvu je dobrodošlo, da pošiljate tudi sporočila, s katerimi ne ciljate direktno na prodajo, ampak prek njih stranke obveščate o temah, ki bi jih lahko zanimale. Bodite unikatni in inovativni. Naj bodo vaša sporočila inspirativna.

Teme vaših sporočil naj se skladajo s tem, kar naj bi zanimalo vašo ciljno publiko. Če na primer prodajate izdelke za nego dojenčkov, so vaše ciljne stranke mlade mamice. Informirajte jih tudi o drugih temah, ki bi tako skupino ljudi lahko zanimale: o dojenju, razvoju, zdravju otrok itd. V teme vpletite izdelke iz svoje ponudbe kot rešitev problema, s katerim se spopadajo.

V koraku z aktualnimi trendi

Pomembno je, da pošiljate sporočila, ki se skladajo z aktualnimi dogodki. Če prihaja december, pišite o idejah za božična darila, pred poletjem svojo ponudbo izdelkov ali storitev povežite s prihajajočimi dopusti itd. Še posebej bodite pozorni na dogodke, ki se tesno navezujejo na vašo dejavnost, in jih s pridom izkoristite za trženje.

Premislite, kakšni so vaši načrti, kar se tiče oglaševanja, in te informacije na ustrezen način vključite v sporočilo. Dobro je, da sporočila načrtujete vnaprej, da vas ne bo preganjal čas. Svoje načrte čim bolje povežite z aktualnimi temami in razmislite, kaj bi v določenem obdobju lahko zanimalo vaše stranke.

Maili naj bodo kratki in jedrnati

V sklopu raziskave, navedene v viru, je bilo ugotovljeno, da so najbolj brana sporočila, ki vsebujejo do 20 vrstic besedila in do tri slike. Vaši maili naj bodo torej kratki in jedrnati. Povejte bistvo. Naj bodo lahko berljivi. Pomembne stvari so lahko poudarjene, da hitro padejo v oči. Ključnega pomena je, da bralec takoj vidi, kaj je bistvo sporočila. Pomembna je pravilna struktura brez nakladanja.

Slika je lahko zelo pomemben del sporočila, saj pritegne pozornost. Vsako sporočilo naj vsebuje tudi povezavo na vašo spletno stran in vaše kontakte, da se bodo lahko stranke v primeru kakršnekoli želje ali vprašanja hitro obrnile na vas.

Vir: smallbizitrends.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Življenje brez e-pošte si je danes zelo težko predstavljati, pravzaprav lahko z gotovostjo trdimo, da je to praktično nemogoče; samo poglejte v vaš poštni predal in preverite, koliko komunikacije ste na zasebnem in poslovnem nivoju izmenjali v preteklem tednu! Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

20.11.2019 od 9:00 do 20:00
HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

Slovenska hardware scena - povežimo se! V povezavi s slovenskimi startup podjetji se pogovarjamo predvsem o storitvenih, razvijalskih in podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Imamo pa tudi veliko uspešnih primerov startup podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem strojne opreme: Visionect, Sleepy bottle, Equa... takšnih podjetij si želimo še več. Zato smo pripravili aktivnosti v okviru programa HardwareSTART kateri glavni namen je povečati število ter rast startup podjetij, ki delujejo na področju razvoja strojne opreme.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje