Kampanje na platformi GoFundMe zbrale že 3 milijarde dolarjev!

Platforma GoFundMe je ocenjena na 600 milijonov dolarjev (Vir slike: GoFundMe).

Kampanje na platformi GoFundMe zbrale že 3 milijarde dolarjev!

GoFundMe, ki poleg Kickstarterja in IndieGoGo velja za eno najbolj priljubljenih platform za množično financiranje, dosega presenetljive rezultate. Takšne, zaradi katerih vse bolj opozarja nase. Njene dosežke opažajo tudi podjetja, kot je PayPal, ki se menda celo zanima za nakup.
Kampanje na platformi GoFundMe zbrale že 3 milijarde dolarjev!

Platforma GoFundMe je ocenjena na 600 milijonov dolarjev (Vir slike: GoFundMe).

GoFundMe je na posebni misiji: platforma je presegla nov mejnik, projekti, ki so se predstavili na njej, so skupaj zbrali že več kot 3 milijarde dolarjev. Številka je še bolj zanimiva, ko dodamo, da so njeni projekti do maja letos zbrali 2 milijardi in da se število podpornikov v teh šestih mesecih ni prav nič povečalo. Baza ostaja 25-milijonska, je sporočila ekipa GoFundMe.

Kot kaže, je število oziroma vsota donacij skozi mesece narasla, vzrok pa je vse večja kredibilnost in zaupanje v platformo. Platforma je sicer zrasla na temeljih zbiranja podpore za dobrodelne in druge namene. Prek platforme so podporniki uspeli zbrati kar 11 milijonov dolarjev za prizadete v poplavah v Louisiani in 7,8 milijona dolarjev za žrtve in družine strelskega obračuna v Floridi.

Ena od kampanj, ki se je predstavljala na tej platformi, si je za cilj zastavila 3 tisoč dolarjev, ob koncu pa zbrala kar 100-krat več donacij: 384.270 dolarjev.

Platformo sta zasnovala Andrew Ballester in Brad Damphouse leta 2008 v San Diegu. Za GoFundMe, ki se postavlja ob bok Kickstarterju in IndieGoGu (le z drugačnim namenom), sta zbrala neznano vsoto denarja s strani skladov, kot so Accel, Techonology Crossover, Capital, Greylock in Meritech. Pozneje je vanjo vložil še Stripes.

Investitorji so si menda vzeli precejšen kos podjetja, ustanovitelja pa vmes izplačali. Na mestu direktorja zdaj sedi Rob Solomon. Zadnja znana vrednost platforme se vrti 600 milijonov dolarjev. GoFundMe naj bi mesečno po takratnih pričakovanjih vrtel 100-milijonsko številko v zelencih, platforma pa naj bi dosegala 300-odstotno rast.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Več >


PODIM 2025: vodilni startup in tehnološki dogodek

PODIM 2025: vodilni startup in tehnološki dogodek

Dogodek je prilagojen zagonskim podjetjem, vizionarskim vlagateljem, vodstvenim delavcem, ki razmišljajo o prihodnosti, ter vsem, ki so željni revolucionarnih idej in mreženja. Več >

Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

V torek, 10. septembra, se je zaključil sejem zabavne elektronike IFA v Berlinu. Na sejmu je sodelovalo tudi slovensko podjetje Chipolo, s katerim smo spregovorili nekaj besed. Več >

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Več >

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Več >

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Več >

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Več >

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Več >

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Več >

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki