Kanadski startup predstavlja Instagram za zdravnike

Kanadski startup je razvil aplikacijo, nekakšen Instagram za zdravnike (Vir slike: YouTube).

Kanadski startup predstavlja Instagram za zdravnike

Kam se zdravniki obrnejo po pomoč, ko potrebujejo nasvet, kaj se dogaja z njihovim pacientom? Na kolege? Pokukajo v knjige ali pa gredo pregledovati literaturo po spletu? Kanadski startup jim želi težavo olajšati s posebno aplikacijo, nekakšnim Instagramom za zdravnike.
Kanadski startup predstavlja Instagram za zdravnike

Kanadski startup je razvil aplikacijo, nekakšen Instagram za zdravnike (Vir slike: YouTube).

Zdravniki, ki imajo pametne telefone, lahko delijo fotografije, na katerih so zajeli pacientovo bolezensko stanje, poškodbe in druga stanja, z drugimi zdravniki. Startup, ki je zaživel leta 2013, je razvil aplikacijo, ki je nastala z namenom deljenja fotografij pacientovega stanja med zdravniki. Omogoča jim še boljše delovanje in raziskovanje ter zdravljenje v pravi smeri.

Instagram za zdravnike je zdrava in varna alternativa

Gre pravzaprav za področje, ki zdravnikom ni tuje, meni ekipa kanadskega startupa. Več kot 10 tisoč sporočil, WhatsApp in elektronskih sporočil, ki vsebujejo tako nenavadna kot klasična zdravstvena stanja, si dnevno izmenjajo ameriški zdravniki, je za tuje medije razkril dr. Joshua Landy, eden od soustanoviteljev startupa. V iskanju bolj varne in uporabne alternative je nastala ideja za Instagram za zdravnike.

Varnost in zasebnost pacienta je na prvem mestu

Kot je dodal, je medicina vedno uporabljala določene vrste komunikacijskih orodij, med njimi tudi telefone in pozivnike. Zdaj želijo ljudem pomagati z deljenjem fotografij, da si stanja pacientov lahko ogleda več ljudi, pri tem pa so upoštevali tudi zasebnost pacienta, je še dodal.

Nekateri uporabljajo svoja prava imena, drugi se »skrivajo« za nadimki, da zdravniški kolegi, ki sodelujejo pri postavljanju diagnoze, ne bi vedeli, da se vprašanje nanaša prav na njihov primer. S tem startup poskuša zagotoviti nekakšno višjo stopnjo objektivnosti.

Omenjeni storitvi se lahko pridruži vsak in pregleduje fotografije, vendar pa lahko le medicinsko osebje, torej zdravniki, medicinske sestre in drugo usposobljeno osebje, podaja mnenja.

Kako uporabiti Instagram za blagovne znamke? >>

Zdravnike preverijo

Startup namreč preverja na tisoče zdravnikov tedensko v več kot 40 državah. To je pomembno, pravi Landy, saj v nekaterih državah, kot je Indija, preverjene baze zdravnike ni. Ne želijo pa jih izvzeti, zato se poslužujejo preverbe.

Instagram ni tako preprost za uporabo

Čeprav je aplikacija, ki je na voljo tako za OS Android kot tudi iOS, označena za Instagram za zdravnike, pa nalaganje fotografij ni tako preprosto kot pri Instagramu. Tisti, ki želi naložiti fotografije, se mora ravnati po strogih navodilih, kaj je in kaj ni dovoljeno. Obraz pacienta, kakršna koli oznaka, identifikacijska številka ne smejo biti del podatkov, ki bi jih delili s preostalo zdravniško stroko.

Pacient da prvo pobudo – s tem ko podpiše dovoljenje za deljenje fotografije, in sicer ali digitalno ali pa s podpisom fizične izjave. Vsaka izjava se hrani pri posameznem zdravniku. Dodati pa je potrebno, da so marsikatere fotografije tudi zavrnjene, saj jih ekipa startupa dosledno pregleda pred dejansko »objavo«. Kakršnikoli podatki, ki bi lahko razkrinkali pacienta, so izbrisani iz fotografije.

Potem ko je fotografija prestala preverbo, so prenesene v sistem, aplikacijo, zdravniki pa lahko začnejo z deljenjem svojih mnenj in odgovorov. Posamezen zdravnik lahko tudi pozove določenega zdravnika.

Aplikacija je izredno priljubljena pri študentih medicine. Kot dodaja njen soustanovitelj, so spektru zasebnosti dali res velik pomen, zato (vsaj za zdaj) ni bojazni, da bi lahko prišlo do oškodovanja pacienta.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki